Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bludgeoned zei:Leve de scouts! Kom je dit iedere dag herhalen?

the chase is better than the catch! Ja, dat geldt ook voor consumptiegoederenImplar zei:Ik verwacht 2 pakjes van de post....Ik haat het wachtenad:
.spray-bunny zei:the chase is better than the catch! Ja, dat geldt ook voor consumptiegoederen.

^MystiQ zei:Waarschijnlijk ben je dan ook één van de enige die problemen heeft met zijn samsung star. Ik ben er alleszins zeer tevreden over.
wanneer een bepaalde materie op elkaar word gedrukt en het boud op doe manier zijn zwaartekracht op. kan het inderdaad zijn dat wanneer de omgeving veranderd, de zwaarte kracht veeranderd er een explosie plaats vind dus voor ieder die de redactie niet gelooft zal het schietgebedje voor het laatste moment moeten houden
Dennoman zei:Een gsm moet gewoon kunnen bellen en sms'en voor mij, niet meer en niet minder. Voor foto's, video's en andere zaken gebruik ik gewoon de toestellen die daarvoor bestemd zijn. Ik neem nooit foto's op feestjes ofzo, en op reis ga ik mijn gsm niet gebruiken om iets te fotograferen of te filmenVoor al die andere applicaties gebruik ik gewoon mijn laptop. Op internet gaan met ne gsm kost vooralsnog ook hoereveel geld, van zodra dat ooit aan redelijke prijs kan, zal ik er eens over nadenken, maar ik twijfel dat dat ooit kan
De gsm die ik nu gebruik is ook een goeie chunky Nokia, maar ik heb die eigenlijk maar gekocht als soort back-up voor mijn stokoude 3310. Sure enough: deze begint na een jaar of 3 wat kuurtjes te krijgen en mijn 3310 draait na 7-8 jaar nog als een tierelier. Mij gaat ge niet zeggen dat ze die leeftijden er tegenwoordig niet expres inbouwen.

^MystiQ zei:Ik heb nog 3300MB bandbreedte over voor 13 dagen, dat betekent ongeveer 250MB/dag maximaal en mijn gemiddeld verbruik ligt rond de 400/500MB /dag. Ouch :')
Ik had zo nog 13 gb voor een week en dan plots telemeter: 3/1: 9.090gb
fffuuuSavage zei:Reactie op dit artikel: HLN Wetenschap - Alles verwoestende supernova dreigt Aarde te vernietigen (1050113)
Begrijpt iemand in godsnaam wat die persoon zegt? Jezus ...
"Als de T Pyxidis zichzelf zou vernielen, dan zou dat een supernova-ontploffing van 20 miljard miljard miljard megaton TNT kunnen veroorzaken en de ozonlaag vernietigen. "
Dennoman zei:Mij gaat ge niet zeggen dat ze die leeftijden er tegenwoordig niet expres inbouwen.
Vorda zei:Met MV maakt de internetkost ook al niet meer uit natuurlijk. Het gemak van iedere 15 minuten altijd en overal mijn mails te ontvangen bv is niet te onderschatten. (of bv even wikipedia bovenhalen, of een forum checken op de trein, of etc..)

Karre zei:Dat touch screen voelt echt zo goedkoop aan als een stuk plastiek. Verder had ik hem gekocht bij de release en ging die altijd al bij het minste uit zijn vergrendeling omdat die vergrendeling op niets trok.
