Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gromme

Legacy Member
Is dat? Ik dacht dat als hij te lang is, je hem automatisch niet kon gebruiken?

Vorda

Legacy Member
Ik heb op die mannen van de scouts gestemd.

(alsof er ook maar iemand iets gaat ,krijgen btw, is weer zo'n faalgroep)

Gromme

Legacy Member
@ Vorda: Bwa als het op de officieele site van Volvo staat met link en al...dan zal het wel vrij ledgit zijn denk ik.

Karre

Legacy Member
^MystiQ zei:
Waarschijnlijk ben je dan ook één van de enige die problemen heeft met zijn samsung star. Ik ben er alleszins zeer tevreden over.

Dat touch screen voelt echt zo goedkoop aan als een stuk plastiek. Verder had ik hem gekocht bij de release en ging die altijd al bij het minste uit zijn vergrendeling omdat die vergrendeling op niets trok.

Savage

Legacy Member
wanneer een bepaalde materie op elkaar word gedrukt en het boud op doe manier zijn zwaartekracht op. kan het inderdaad zijn dat wanneer de omgeving veranderd, de zwaarte kracht veeranderd er een explosie plaats vind dus voor ieder die de redactie niet gelooft zal het schietgebedje voor het laatste moment moeten houden

Reactie op dit artikel: HLN Wetenschap - Alles verwoestende supernova dreigt Aarde te vernietigen (1050113)

Begrijpt iemand in godsnaam wat die persoon zegt? Jezus ...

Poplipo

Legacy Member
GSM die kuren heeft met ontvangen en verzenden, ma kwil gene nieuwe kopen :sop:

stupid_noob

Legacy Member
nu al twee keer gebeld door iemand die ik niet ken vandaag
oké, nummer was te vinden in google en ik weet wel wie het is enzo nu, maar als het is waarvoor ik denk dat ze bellen moeten ze verdomme een voicemailbericht inspreken :angry:

ik pak niet op op mn stage!

freakykiller

Legacy Member
Dennoman zei:
Een gsm moet gewoon kunnen bellen en sms'en voor mij, niet meer en niet minder. Voor foto's, video's en andere zaken gebruik ik gewoon de toestellen die daarvoor bestemd zijn. Ik neem nooit foto's op feestjes ofzo, en op reis ga ik mijn gsm niet gebruiken om iets te fotograferen of te filmen :p Voor al die andere applicaties gebruik ik gewoon mijn laptop. Op internet gaan met ne gsm kost vooralsnog ook hoereveel geld, van zodra dat ooit aan redelijke prijs kan, zal ik er eens over nadenken, maar ik twijfel dat dat ooit kan :p

De gsm die ik nu gebruik is ook een goeie chunky Nokia, maar ik heb die eigenlijk maar gekocht als soort back-up voor mijn stokoude 3310. Sure enough: deze begint na een jaar of 3 wat kuurtjes te krijgen en mijn 3310 draait na 7-8 jaar nog als een tierelier. Mij gaat ge niet zeggen dat ze die leeftijden er tegenwoordig niet expres inbouwen.

Idd, heb zelf een Sony Ericsson T630, 6 a 7 jaar oud werkt nog altijd :D
^MystiQ zei:
Ik heb nog 3300MB bandbreedte over voor 13 dagen, dat betekent ongeveer 250MB/dag maximaal en mijn gemiddeld verbruik ligt rond de 400/500MB /dag. Ouch :')

en als ge eens niet veel te doen hebt 900 mb/dag. Altijd minder plezant :p Ik had zo nog 13 gb voor een week en dan plots telemeter: 3/1: 9.090gb :sop: fffuuu
Savage zei:
Reactie op dit artikel: HLN Wetenschap - Alles verwoestende supernova dreigt Aarde te vernietigen (1050113)

Begrijpt iemand in godsnaam wat die persoon zegt? Jezus ...

Man wat een primitief artikel :p "Als de T Pyxidis zichzelf zou vernielen, dan zou dat een supernova-ontploffing van 20 miljard miljard miljard megaton TNT kunnen veroorzaken en de ozonlaag vernietigen. "
Nuja 2012 :cool:

Savage

Legacy Member
HLN, wat wilt ge? :p

Ze zouden beter zeggen: zoveel maal de tsunami of zoveel maal Hiroshima, ipv van die belachelijke grootheden die niemand zich kan voorstellen ...

Flipkikker

Legacy Member
Dennoman zei:
Mij gaat ge niet zeggen dat ze die leeftijden er tegenwoordig niet expres inbouwen.

Dat is effectief ook zo...

Waarom zou je een product maken dat 10 jaar meegaat, daardoor duurder is, tegen dan ook verouderd en niet opnieuw aangekocht wordt?

Consumptiemaatschappij inderdaad en ik keur het zelf ook niet volledig goed vanwege het afval, maar moesten bedrijven extra inspanningen doen om de recyclage of het cradle-to-cradle principe volledig in te bouwen in zo'n producten is het imo wel volledig gerechtvaardigd. (nu nog niet dus)

Savage

Legacy Member
Vorda zei:
Met MV maakt de internetkost ook al niet meer uit natuurlijk. Het gemak van iedere 15 minuten altijd en overal mijn mails te ontvangen bv is niet te onderschatten. (of bv even wikipedia bovenhalen, of een forum checken op de trein, of etc..)

Push is anders best wel handig! Ook op mijn hacktivated iPhone 2G werkend gekregen. :)

Dat de iPhone overprijsd is, wil ik begrijpen. Zeker in dit land, waar we de volle pot moeten betalen. Anderzijds dient innovatie betaald te worden. Je ziet de smartphonemarkt Apple volgen, niet omgekeerd. Mocht morgen Windows of Google met een kanjer van een OS komen, dan zouden de rollen misschien niet zo eenvoudig zijn. Maar Apple was nu eenmaal op het juiste tijdstip met het juiste product.

Ach, voor de rest ben ik ver van een fanboy en walg ik van al die mensen die ostentatief met hun iPhone over straat lopen. Ik gebruik hem waarvoor hij bedoeld was, nl. intensief gebruik van e-mail en mobiliteit, niet om de zoveelste snob te zijn met een (te) duur product in z'n broekzak...

^MystiQ

Legacy Member
Karre zei:
Dat touch screen voelt echt zo goedkoop aan als een stuk plastiek. Verder had ik hem gekocht bij de release en ging die altijd al bij het minste uit zijn vergrendeling omdat die vergrendeling op niets trok.

Ik heb er al eens een complete uitleg over gegeven op het buy&sell forum en ik ga het niet volledig opnieuw doen maar je moet eens even stilstaan bij de vraag "Wat verwacht je te krijgen voor 130 euro?" En bij de samsung star krijg je veel meer dan je zou verwachten voor 130 euro. Ik heb zelf een star en dat ding gaat nog altijd zeer goed mee, de batterij hoef ik slechts 1 maal/week op te laden en dat na al die maanden gebruik al, er zijn veel toestellen waarbij het erger gesteld is. Die vergelijkingen met de iphone slaan echt nergens op, wat dacht je dan, dat je voor 130 euro hetzelfde krijgt als een toestel waar je 500-600 euro voor moet betalen. :lol:

Ik ben overigens zeer benieuwd naar de smartphone die Google nu op de markt gaat lanceren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan