Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bose

Legacy Member
Al dat gezeik tegen Linda De Win

Echt, who gives a shit ffs. Sommige mensen hebben echt niks anders te doen denk ik.

Solid Q

Legacy Member
Gromme zei:
Ik doe mee met een wedstrijd via Volvo (zie: Sign) en dacht goed bezig te zijn. Sta nu op de tweede plaats met een 18-tal stemmen. Op nr. 1 staat er een volledige scouts groep met al een 195 stemmen. :(

Damn you, scouts!, .... Damn you


Ah néé , daar moet ik eerst fan van worden .. no thanks; Sinds Het Journaal FB-fanpages op het 19h laat zien doe ik daar niet meer aan mee !

Ik zal u een repje in de plaats geven :p

?therapy?

Legacy Member
Ik wou dus eens ffs een middagdutje doen. :sop: Constant gestoord godverdomme :sop:

Karre

Legacy Member
^MystiQ zei:
Ik heb er al eens een complete uitleg over gegeven op het buy&sell forum en ik ga het niet volledig opnieuw doen maar je moet eens even stilstaan bij de vraag "Wat verwacht je te krijgen voor 130 euro?" En bij de samsung star krijg je veel meer dan je zou verwachten voor 130 euro. Ik heb zelf een star en dat ding gaat nog altijd zeer goed mee, de batterij hoef ik slechts 1 maal/week op te laden en dat na al die maanden gebruik al, er zijn veel toestellen waarbij het erger gesteld is. Die vergelijkingen met de iphone slaan echt nergens op, wat dacht je dan, dat je voor 130 euro hetzelfde krijgt als een toestel waar je 500-600 euro voor moet betalen. :lol:

Ik ben overigens zeer benieuwd naar de smartphone die Google nu op de markt gaat lanceren.

Dat het touch screen zo goedkoop aanvoeldek on ik nog mee leven maar met die ontgrendeling echt niet. Een GSM van 130 Euro of 500 Euro. Het hoort niet dat hij zo gemakkelijk uit de ontgrendeling gaat.

Tremium

Legacy Member
Fortis:
Evolutie van de Online Spaarrekening sinds 1 april 2009

Datum 01.04.2009 - Basisrente 2,25%* - Getrouwheidspremie 0,75%*
Datum 01.07.2009 - Basisrente 2,00% - Getrouwheidspremie 0,50%
Datum 01.01.2010 - Basisrente 1,50% - Getrouwheidspremie 0,30%

:angry:

Drew

Legacy Member
Tremium zei:
Fortis:
Evolutie van de Online Spaarrekening sinds 1 april 2009

Datum 01.04.2009 - Basisrente 2,25%* - Getrouwheidspremie 0,75%*
Datum 01.07.2009 - Basisrente 2,00% - Getrouwheidspremie 0,50%
Datum 01.01.2010 - Basisrente 1,50% - Getrouwheidspremie 0,30%

:angry:
Ja, maar de inflatie is ook wel gedaald hé
:unsure:

Morrissey

Legacy Member
Center Parcs dat iets duurder uitvalt dan verwacht. 1000 € voor 5 dagen, niet goedkoop imo.

Dennoman

Legacy Member
Fireflies zei:
Center Parcs dat iets duurder uitvalt dan verwacht. 1000 € voor 5 dagen, niet goedkoop imo.
Wtf :s

Als ge een beetje uw plekskes kent, zit ge voor dat geld een dikke week tot 10 dagen in Zuid-Frankrijk (reis inbegrepen).

Morrissey

Legacy Member
Jep, we willen in Nederland gaan en voor een hut voor 4 personen is het 1000 €, dikke afzetterij.

Dennoman

Legacy Member
Ah mjah oké, €250 de man valt op zich nog mee hé.

Is dat alles inbegrepen dan?

Morrissey

Legacy Member
Niets inbegrepen, geen eten noch drank. Maar goed, daarstraks even de berekening gedaan en met drank en eten zou het op een 400 € p.p. komen, wat al bij al nog meevalt.

We hebben eerst gekeken voor een weekje Turkije, daar slagen ze precies ook goed door :') Elk hotel met 4 sterren of meer is al direct 900 €.

EDIT: Net gezien op de site van Center Parcs dat er 20 % korting af zou gaan, komt al een ferm pakje goedkoper uit in dit geval.

Dennoman

Legacy Member
Ja maar ja, dat is €225 de man voor een week in een viersterrenhotel.

Dat kunt ge nu toch ook niet veel noemen é?

Dakantochnie

Legacy Member
Savage zei:
Damn, das letterlijk geld uit uw zakken zuigen. :eek:
Wat je zegt...
Disneyland is nog een pak duurder, maar je krijgt er dan ook wel onnoemelijk veel meer voor terug vind ik. Daar heb ik al meer dan €500 gehad per nacht, maar dan zat ik ook wel in een Victoriaans paleis, at ik elke dag kaviaar en sliep ik tussen satijnen lakens en waste ik me in een klein zwembad met gouden kraantjes. :p
't Is ook wel qua kwaliteit niet te vergelijken vind ik, vooral dan op het vlak van onderhoud (de subtropische zwembaden van Disney zijn veel beter onderhouden vind ik, en je krijgt gratis toegang tot de andere parken tot 's nachts en elke avond een vuurwerkspektakel). Ik zou het er precies niet aan geven...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan