Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
De zoektocht naar een vakantiejob is weer begonnen. Ik haat dat echt, van interimkantoren moet je al niet veel verwachten, en voor 7 €/uur heb ik geen zin om een hele vakantie te werken.

Misschien eens naar een crematorium bellen... :p

n9ne

Legacy Member
Fireflies zei:
De zoektocht naar een vakantiejob is weer begonnen. Ik haat dat echt, van interimkantoren moet je al niet veel verwachten, en voor 7 €/uur heb ik geen zin om een hele vakantie te werken.

Misschien eens naar een crematorium bellen... :p

Meent ge dat nu? Ik heb nog nooit echt moeite gehad en toch altijd voor een deftig loon (€10 of meer) ;o Interims vonden bijna altijd direct iets...

cram

Legacy Member
De huig R bij sommige.
Pas op heb niks tegen die klank,maar er zijn er die dat zo overdreven doen dat het niet aangenaam is om aan te horen.
Vooral soms in de media,radio en tv.

CryTeX

Legacy Member
Opleiding bijna gedaan nog een weekske dan 2weken stage, damn kga mijn klas missen echt een goe bende!

Muscleduck

Legacy Member
cram zei:
De huig R bij sommige.
Pas op heb niks tegen die klank,maar er zijn er die dat zo overdreven doen dat het niet aangenaam is om aan te horen.
Vooral soms in de media,radio en tv.

Huig R, zoals in Gent dus? Ik vind dat je die weinig hoort. Meestal is het meer de franse R, in de keel, vind ik, of heel soms de tongrol.

cram

Legacy Member
Muscleduck zei:
Huig R, zoals in Gent dus? Ik vind dat je die weinig hoort. Meestal is het meer de franse R, in de keel, vind ik, of heel soms de tongrol.

Eu ja de die eigenlijk.
Volgende ergenis
Die @*)§:angry: broodautomaat die weeral eens leeg is.
En de volgend is veel te ver.:angry:

Musilitar

Legacy Member
Voor al de mensen die last hebben van reclame, download simpelweg dit kleine programmatje Ad Blocker: Ad Muncher, en al je problemen zijn opgelost.
Dit zorgt ervoor dat je in bijna geen enkel programma nog reclame hebt, ook niet in MSN enzo. Dus meteen in alle browsers, en alle andere programma's waar er reclame in zit, is dat niet geweldig?!

Dennoman

Legacy Member
forn9 zei:
Meent ge dat nu? Ik heb nog nooit echt moeite gehad en toch altijd voor een deftig loon (€10 of meer) ;o Interims vonden bijna altijd direct iets...
Uiteraard, maar ge moet bereid zijn om met uw handen te werken :) zo hebt ge er steeds minder tegenwoordig :p

Morrissey

Legacy Member
forn9 zei:
Meent ge dat nu? Ik heb nog nooit echt moeite gehad en toch altijd voor een deftig loon (€10 of meer) ;o Interims vonden bijna altijd direct iets...

Ik ben meestal bij meerdere bureau's ingeschreven, en de meeste aanbiedingen dat ik dan krijg zijn om te kuisen. Maar daar pas ik voor, ik ben en blijf een man.

Handenarbeid kan me niet veel schelen, ik wil gewoon een dikke boterham verdienen. Of het nu zwaar is of niet, voor 1 maand kan ik wel wat verdragen.

Dennoman

Legacy Member
Als ge een beetje deftig geld wilt verdienen en niet vies zijt van handenarbeid: magazijnen en fabrieken.

Als ge graag eens wilt uitgebuit worden: supermarkt.

Savage

Legacy Member
Vorda zei:
In/door?

Welk vakgebied?

Ik help mee aan een onderzoek over de "memorie" in Bourgondische en Habsburgse glasramen doorheen de vroege Nederlanden. Niet per se een onderwerp voor de grote massa. :p

TheFallen

Legacy Member
Opmerkingen à la "Hoe is de wereld zo ver kunnen komen" "waar gaat het met de wereld toch naartoe" als reactie op die recente moord door niet-verwanten/betrokkennen.

Vroeger was't veel erger hé mensen. :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan