Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dr_Drew_ zei:

Dr_Drew_ zei:Need moar Jessica?
![]()

Nee eigenlijk nietDr_Drew_ zei:Need moar Jessica?
![]()

waffel zei:Gelukkig heb je ons nog![]()

ad:Fireflies zei:De zoektocht naar een vakantiejob is weer begonnen. Ik haat dat echt, van interimkantoren moet je al niet veel verwachten, en voor 7 €/uur heb ik geen zin om een hele vakantie te werken.
Misschien eens naar een crematorium bellen...![]()
forn9 zei:gl savaggggge
Savage zei:Ik ben al afgestudeerd ze, maar tis voor in NL gepubliceerd te worden.
cram zei:De huig R bij sommige.
Pas op heb niks tegen die klank,maar er zijn er die dat zo overdreven doen dat het niet aangenaam is om aan te horen.
Vooral soms in de media,radio en tv.
Muscleduck zei:Huig R, zoals in Gent dus? Ik vind dat je die weinig hoort. Meestal is het meer de franse R, in de keel, vind ik, of heel soms de tongrol.
broodautomaat die weeral eens leeg is.
Uiteraard, maar ge moet bereid zijn om met uw handen te werkenforn9 zei:Meent ge dat nu? Ik heb nog nooit echt moeite gehad en toch altijd voor een deftig loon (€10 of meer) ;o Interims vonden bijna altijd direct iets...
zo hebt ge er steeds minder tegenwoordig 
De SkeEvN zei:
keep em coming![]()

forn9 zei:Meent ge dat nu? Ik heb nog nooit echt moeite gehad en toch altijd voor een deftig loon (€10 of meer) ;o Interims vonden bijna altijd direct iets...
Vorda zei:In/door?
Welk vakgebied?

Dennoman zei:Uiteraard, maar ge moet bereid zijn om met uw handen te werkenzo hebt ge er steeds minder tegenwoordig
![]()