Bram
Legacy Member
Preske zei:die borstkanker-awareness begint mijn kl...eurpotloten uit te hangen.
Ja, kanker is erg, we weten het ondertussen wel. Maar waarom moet het altijd gaan over borstkanker? Heeft er iemand al eens zo van die grootse campagnes gezien voor pakweg prostaatkanker?
Dat is gewoon een grote commercie aant worden.
I was mistaken.
We are playing a game...... silly, but fun! write the colour of your bra as your status, just the colour, nothing else!! Copy this and pass it on to all girls/Females ...... NO MEN!! This will be fun to see how it spreads, and we are leaving the men wondering why all females just have a colour as their status!! Let's have fun!
Tiis blijkbaar dit dat de ronde aant doen is. BCA is der op een gegeven moment bijgesleurd, maar heeft er niets mee te zien.
Ge had ook een groep "I bet females can reach 1m before males". Mss dat het daar ergens ontstaan is?

Ik zou niemer weten wat ik moet doen zulle



