Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bram

Legacy Member
Preske zei:
die borstkanker-awareness begint mijn kl...eurpotloten uit te hangen.

Ja, kanker is erg, we weten het ondertussen wel. Maar waarom moet het altijd gaan over borstkanker? Heeft er iemand al eens zo van die grootse campagnes gezien voor pakweg prostaatkanker?

Dat is gewoon een grote commercie aant worden.

I was mistaken.

We are playing a game...... silly, but fun! write the colour of your bra as your status, just the colour, nothing else!! Copy this and pass it on to all girls/Females ...... NO MEN!! This will be fun to see how it spreads, and we are leaving the men wondering why all females just have a colour as their status!! Let's have fun!

Tiis blijkbaar dit dat de ronde aant doen is. BCA is der op een gegeven moment bijgesleurd, maar heeft er niets mee te zien.

Ge had ook een groep "I bet females can reach 1m before males". Mss dat het daar ergens ontstaan is?

zwerver

Legacy Member
Preske zei:
die borstkanker-awareness begint mijn kl...eurpotloten uit te hangen.

Ja, kanker is erg, we weten het ondertussen wel. Maar waarom moet het altijd gaan over borstkanker? Heeft er iemand al eens zo van die grootse campagnes gezien voor pakweg prostaatkanker?

Dat is gewoon een grote commercie aant worden.

Komaan Preske, zet de kleur van uw onderbroekske in uw facebookstatus! :p

Sorasan

Legacy Member
Bram zei:
En daarom hun kinderen vermoorden. Als blijkt dat dat effectief het motief is. Als ouder... :oink: Ik zou niemer weten wat ik moet doen zulle :s

Als ge naar de reacties van andere mensen kijkt: pure verbazenis, ongeloof... ik heb die man ook gekend, kan het nog niet geloven. Het moet toch hevig geweest zijn.

Jack-in-the-box

Legacy Member
Dr_Drew_ zei:
Bij mij is 't gewone post en TNT, den overkant van 't straat heeft vanochtend al post gehad...

Bosvos zei:
hier is dat ook ze, met een beetje geluk komt de gewone post hier tegen 15.00-15.30:sop:

Bij ons ook, of zelfs al geen post gekregen op een paar dagen.

Djeck zei:
Ik voor 3euro en kheb nen gsm waarbij ge met moeite iets van multimedia-dingen kunt doen. Af en toe druk ik es per ongeluk op dieje knop voor op inet, maar sluit dan sebiet terug af.. zouden da nen euro connectiekost zijn mss? :/

Ja, m'n ouders hebben dat soms ook met hun gsm, en zien dat op hun factuur.

Bram zei:
smurfven? Wie z'n gat brandt, moet op de bla'ren zitten. Dikke pech voor jou. Als ge te snel rijdt en ge wordt geflitst moet ge inderdaad sportief zijn: eigen schuld.
Ik heb altijd al gedacht dat :doc: zo'n engeltjessymbool was.
Na een paar jaar heb 'k door dat 't smurfen zijn :(

Dennoman zei:
Paar posts van mij verwijderd, op zich geen rampen.

Gelukkig staat die van de zuster haar klitring er nog :')

Klitring :o
waar?

GaMe®

Legacy Member
Lange lesdag gehad, met barstende koppijn thuisgekomen. Normaal neem ik geen dafalgan ofzo daarvoor, maar vandaag is het echt serieus pijnlijke hoofdpijn. :( En er is geen dafalgan meer. Denk dat ik dalijk gewoon al maar ga slapen.

RB26DETT

Legacy Member
Preske zei:
Ja, kanker is erg, we weten het ondertussen wel. Maar waarom moet het altijd gaan over borstkanker? Heeft er iemand al eens zo van die grootse campagnes gezien voor pakweg prostaatkanker?
Omdat er voor borstkanker voldoende evidence based methoden (lees: screeningsprogramma's) zijn om het op te sporen en voor prostaatkanker (nog) niet. In België is de deelname aan dat programma trouwens erg laag.

Ik geef u wel gelijk dat er misbruik van heel de commotie wordt gemaakt, vooral door radiologen en dokters.

ng

Legacy Member
Preske zei:
die borstkanker-awareness begint mijn kl...eurpotloten uit te hangen.

Ja, kanker is erg, we weten het ondertussen wel. Maar waarom moet het altijd gaan over borstkanker? Heeft er iemand al eens zo van die grootse campagnes gezien voor pakweg prostaatkanker?

Dat is gewoon een grote commercie aant worden.

Maar kan jij een interessante reclame maken rond prostaatkanker?

Bram

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Maar kan jij een interessante reclame maken rond prostaatkanker?

"post de kleur van uwe stront" zal inderdaad niet zo kleurrijk zijn als die van de bh. Kans op "going viral" is ook iets kleiner denk ik :p

Troj

Legacy Member
RB26DETT zei:
Omdat er voor borstkanker voldoende evidence based methoden (lees: screeningsprogramma's) zijn om het op te sporen en voor prostaatkanker (nog) niet. In België is de deelname aan dat programma trouwens erg laag.

Ik geef u wel gelijk dat er misbruik van heel de commotie wordt gemaakt, vooral door radiologen en dokters.

PPA?

RB26DETT

Legacy Member
Betasting met de vingers (PPA,palpatio per anum)
PPA, waarbij de arts de prostaat via de aars manueel betast en zoekt naar verharding en/of asymmetrie, blijft het voornaamste onderzoek. Belangrijke kankers met urinaire symptomen zullen niet gemakkelijk over het hoofd gezien worden, maar kleine verhardingen worden slechts in de helft van de gevallen opgemerkt. Ook als kankers in een vroegtijdig stadium met deze techniek zelden kunnen worden opgespoord, blijft het een belangrijk onderzoek voor alle mannen ouder dan 50 jaar.
Niet echt geschikt voor screening dus.

Preske

Legacy Member
RB26DETT zei:
Omdat er voor borstkanker voldoende evidence based methoden (lees: screeningsprogramma's) zijn om het op te sporen en voor prostaatkanker (nog) niet. In België is de deelname aan dat programma trouwens erg laag.

Ik geef u wel gelijk dat er misbruik van heel de commotie wordt gemaakt, vooral door radiologen en dokters.

daarom net dat er net meer reclame moet gemaakt worden.
Borstkanker is makkelijker (?) op te sporen. Er moet preventie zijn, er moet bewustzijn over zijn, ga ik allemaal mee akkoord, maar verdorie ze doen net alsof het de enigste kanker is die bestaat.

night ghost 128 zei:
Maar kan jij een interessante reclame maken rond prostaatkanker?

echt moeilijk moet het niet zijn om een interessantere reclame te maken dan de vergane loezen van bv's die de 50 gepasseerd zijn.

Troj

Legacy Member
RB26DETT zei:
Niet echt geschikt voor screening dus.

Ge leert gewoon de man in de straat het verschil tussen een gezonde en een ongezonde prostaat kennen, en hopsakee, een nieuwe rage is vertrokken.

"Efkes voelen is in ieders voordeel!"

ng

Legacy Member
Moest er nu één tussen zitten die het waard is om de bh bij uit te doen é.

Bram

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Moest er nu één tussen zitten die het waard is om de bh bij uit te doen é.

Waarom denkt ge da het een ergernis is :p

Op naar de NSFW thread op Mobiliteit :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan