Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dinsdagland

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Ik keur het ook allerminst goed he, maar blijkbaar hebben ze die mens tot op de rand van de afgrond gedreven met hun pesterijen, en probeert hij nu hetzelfde te doen met de ouders. 't Klinkt enorm grof, maar zou bijna zeggen 'tand om tand', alhoewel je natuurlijk zoiets nooit doet. :x

Iemand 3x in het hoofd schieten en iemand anders een nekschot geven... Dat is véééér hoor :D

Dat is eerder een 'gebit om tand'.

Dakantochnie

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Iemand 3x in het hoofd schieten en iemand anders een nekschot geven... Dat is véééér hoor :D

Dat is eerder een 'gebit om tand'.
Absoluut, en 't verbaast mij dan ook dat hij geen zelfmoord heeft gepleegd daarna.

Oldskooler

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Iemand 3x in het hoofd schieten en iemand anders een nekschot geven... Dat is véééér hoor :D

Dat is eerder een 'gebit om tand'.

Wel.

Hij heeft de burenruzie toch gewonnen.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Ge moet ook het motief lezen he, blijkbaar is hij tot de rand gebracht door pesterijen allerhande door de ouders van de jongen.

Aja...

Zou iedereen een moord plegen omdat hij gepest wordt, tzou skone zijn.
Pesterijen zijn er nu eenmaal, en kunnen met andere middelen opgelost worden.

Bram

Legacy Member
Blyss zei:
Wat is da met die bh-kleuren op facebook?

Was blijkbaar de bedoeling van da te doen in 't kader van Breast Cancer Awareness. Ma ik heb den indruk da het compleet in't honderd aant lopen is, want niemand heeft precies door wat er gebeurd of waarom ze het doen...

Ik ben zelf nie zeker da het daarom is, ik heb het maar van nen Engelsen maat (waar het gisteren al de nieuwe rage was), maar ik vind bv niets terug op de BCA website of facebook pagina...

Tbegint frustrerend te worden, want telkens als ik nu men facebook open, wordt ik geforceerd om aan borsten te denken van vrouwen aan wiens borsten ik helemaal niet wil denken.

Andere dan mss weer wel :unsure:

Preske

Legacy Member
Implar zei:
Ik heb mijn post rond 12u gekregen, maar ik wacht nog op een pakje van Thehut. Verzenden die met De Post of een ander bedrijf?

Royal mail. Dus dat komt met de post toe.
Reken maar op een paar dagen vanaf uw bestelling/betaling.
Ik weet niet of de RM nog staakt, tijdens/voor de feestdagen waren ze iig ant staken

maximvdb

Legacy Member
Ik kan toch niet geloven dat die buurman dat alleen gedaan heeft. Ze waren doorgegaan om 01.45 en een halfuur later was er al een noodoproep. Op een Halfuur iemand vermoorden, wagen in brand steken en weinig tot geen sporen nalaten ? Tlijkt me straf.

Bram

Legacy Member
maximvdb zei:
Ik kan toch niet geloven dat die buurman dat alleen gedaan heeft. Ze waren doorgegaan om 01.45 en een halfuur later was er al een noodoproep. Op een Halfuur iemand vermoorden, wagen in brand steken en weinig tot geen sporen nalaten ? Tlijkt me straf.

Blijkbaar da em wel sporen nagelaten heeft eh... Plus, als het met voorbedachte rade was, dan kunt ge u voorbereiden eh... Ge zorgt da uw wapen geladen is en dat uwen brandversneller klaar staat...

Dakantochnie

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
Aja...

Zou iedereen een moord plegen omdat hij gepest wordt, tzou skone zijn.
Pesterijen zijn er nu eenmaal, en kunnen met andere middelen opgelost worden.
Mja, ik kan mij daar moeilijk over uitspreken vind ik, aangezien ik niet weet wat die pesterijen inhielden. Ik lees hier en daar dat hij meerdere keren van de weg zou zijn gereden e.d.... dat zijn geen lichte vergrijpen meer, en in feite ook pogingen tot moord.

Bram

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Mja, ik kan mij daar moeilijk over uitspreken vind ik, aangezien ik niet weet wat die pesterijen inhielden. Ik lees hier en daar dat hij meerdere keren van de weg zou zijn gereden e.d.... dat zijn geen lichte vergrijpen meer, en in feite ook pogingen tot moord.
Ik zou toch zeeeeer kritisch zijn met wat ge leest. Ik ga zelf geen conclusies beginnen trekken en ook de berichtgeving voorlopig wat afwachten. De media is nu elk gerucht, elke roddel aant opvreten, herkauwen en aant uitspuwen...

Hopelijk komt er binnen een paar dagen wat meer duidelijkheid.

Dakantochnie

Legacy Member
Bram zei:
Ik zou toch zeeeeer kritisch zijn met wat ge leest. Ik ga zelf geen conclusies beginnen trekken en ook de berichtgeving voorlopig wat afwachten. De media is nu elk gerucht, elke roddel aant opvreten, herkauwen en aant uitspuwen...

Hopelijk komt er binnen een paar dagen wat meer duidelijkheid.
Wat je zegt.

Implar

Legacy Member
Preske zei:
Royal mail. Dus dat komt met de post toe.
Reken maar op een paar dagen vanaf uw bestelling/betaling.
Ik weet niet of de RM nog staakt, tijdens/voor de feestdagen waren ze iig ant staken

Het is maandag verzonden, dus ik hoop op morgen.
Mijn pak van Amazon was dinsdag verzonden en vandaag in de bus.

Joeshoe

Legacy Member
Bram zei:
Tbegint frustrerend te worden, want telkens als ik nu men facebook open, wordt ik geforceerd om aan borsten te denken van vrouwen aan wiens borsten ik helemaal niet wil denken.

Andere dan mss weer wel :unsure:

Elke reden om aan tettn te denken is een goede reden :niceone:

Preske

Legacy Member
dat zou dan toch al mogen aankomen ja.
Als ge het de maandag niet hebt, wees dan maar zeker dat het "verloren" is.

Davyke

Legacy Member
ik erger me aan het vele werk dat ik nog heb tegen zaterdag. Dan gaat onze nieuwe site online... verdorie... ^^

Preske

Legacy Member
Bram zei:
Was blijkbaar de bedoeling van da te doen in 't kader van Breast Cancer Awareness. Ma ik heb den indruk da het compleet in't honderd aant lopen is, want niemand heeft precies door wat er gebeurd of waarom ze het doen...

Ik ben zelf nie zeker da het daarom is, ik heb het maar van nen Engelsen maat (waar het gisteren al de nieuwe rage was), maar ik vind bv niets terug op de BCA website of facebook pagina...

Tbegint frustrerend te worden, want telkens als ik nu men facebook open, wordt ik geforceerd om aan borsten te denken van vrouwen aan wiens borsten ik helemaal niet wil denken.

Andere dan mss weer wel :unsure:

die borstkanker-awareness begint mijn kl...eurpotloten uit te hangen.

Ja, kanker is erg, we weten het ondertussen wel. Maar waarom moet het altijd gaan over borstkanker? Heeft er iemand al eens zo van die grootse campagnes gezien voor pakweg prostaatkanker?

Dat is gewoon een grote commercie aant worden.

cram

Legacy Member
Dat :50 uur vertraging hier en regelmatig
Database error
The database has encountered a problem.
Please try the following:

* Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser.
* Open the 9lives - Games, community: spelletjes, gamenieuws, reviews, previews, populaire games, gamecharts, releasedata en jongerenforum! home page, then try to open another page.
* Click the Back button to try another link.

The 9lives - Games, community: spelletjes, gamenieuws, reviews, previews, populaire games, gamecharts, releasedata en jongerenforum! forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists.

We apologise for any inconvenience.

hier de laatste tijd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan