Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Paar posts van mij verwijderd, op zich geen rampen.

Gelukkig staat die van de zuster haar klitring er nog :')

Foezjie

Legacy Member
Dennoman zei:
Paar posts van mij verwijderd, op zich geen rampen.

Gelukkig staat die van de zuster haar klitring er nog :')

Straks blijkt nu gewoon dat ze die vergeten waren en is hij nu toch weg :unsure:

stoomboot

Legacy Member
GMotha zei:
Waarom kan dit onnozel wijf niet gewoon antwoorden op de vraag i.p.v. onwetend over te komen. Vanaf 13:10.

Ze beantwoordt die toch? Vlak erna zelfs, na een seconde twijfel al. Een bevestiging, oftewel de alombekende 'ja'.

GMotha

Legacy Member
stoomboot zei:
Ze beantwoordt die toch? Vlak erna zelfs, na een seconde twijfel al. Een bevestiging, oftewel de alombekende 'ja'.
Let op de daaropvolgende uitleg en de vragen daarna gesteld. Ze lijkt helemaal niet te weten waar zet over heeft.

SeppeSeppe

Legacy Member
@ degene die reageerden op mijn uitdrukking "zo'n honden":
- allereerst: waarom staan ze dan op de lijst van gevaarlijke honden
- ten tweede: ik weet dat het voor het grootste deel aan de opvoeding te wijten is, maar de ene soort is van nature al wat heviger dan de andere. En het grote verschil is dat een chihuahua enkel mijn enkels kan kapotbijten, een rottweiler kan me doodbijten. Daarom mijn uitdrukking zo'n honden.
- Misschien zouden ze in de wet wat verder moeten gaan. Bij aankoop van een 'gevaarlijke' hond (vergeef me de uitdrukking), verplicht naar het school + na 1 jaar een evaluatie van het gedrag van de honden. Of misschien nog beter: een psychologisch profiel van de koper. Want zeg nu zelf, de meerderheid van de kopers van deze honden, gaat gewoon voor het 'imago' en is niet bereid om veel tijd in zijn hond te steken.

SluitspierMusketier

Legacy Member
Morgen -17 gevoelswaarden, moet ik weer veel te lang op de bus staan te wachten en ik MOET in school geraken omdat ik overplaatsingsgesprek heb :)

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Ik versta niet hoe je uw leven kan verpesten met een dubbele moord.
Bezint eer ge begint.

n9ne

Legacy Member
SeppeSeppe zei:
@ degene die reageerden op mijn uitdrukking "zo'n honden":
- allereerst: waarom staan ze dan op de lijst van gevaarlijke honden
- ten tweede: ik weet dat het voor het grootste deel aan de opvoeding te wijten is, maar de ene soort is van nature al wat heviger dan de andere. En het grote verschil is dat een chihuahua enkel mijn enkels kan kapotbijten, een rottweiler kan me doodbijten. Daarom mijn uitdrukking zo'n honden.
- Misschien zouden ze in de wet wat verder moeten gaan. Bij aankoop van een 'gevaarlijke' hond (vergeef me de uitdrukking), verplicht naar het school + na 1 jaar een evaluatie van het gedrag van de honden. Of misschien nog beter: een psychologisch profiel van de koper. Want zeg nu zelf, de meerderheid van de kopers van deze honden, gaat gewoon voor het 'imago' en is niet bereid om veel tijd in zijn hond te steken.

K weet niet wat er hier allemaal gebeurd is, maar hoe hevig ik ook voorstander ben van honden, k zie toch ook meer en meer de noodzaak om maatregelen te treffen. Ik zie de laatste tijd meer en meer "jonge gastjes" met nen stafford of soortgelijk ras omdat dat stuur is. Sommige doen dan nog de moeite om naar één les te komen op de hondenschool maar omdat ze niets "cool" leren bollen ze het dan maar af. Ik wil niet weten wat er later van die beesten komt. En dat is verdomme jammer want door zo'n mensen krijgt iedereen met een "gevaarlijke" hond een slechte naam. Ik denk maar aan sanka (ofzo) van het forum hier met ook nen stafford (?) die dat beest perfect heeft opgevoed voor zover ik kan weten.

GMotha

Legacy Member
SeppeSeppe zei:
- allereerst: waarom staan ze dan op de lijst van gevaarlijke honden
Exact dezelfde reden waarom men in de GB dat stickertjes "uw handen er niet in steken" op het broodsnijmachine plakken, dus zulke lijst doet mensen even nadenken of ze't wel aan kunnen vooraleer ze zichzelf en de mensen rondom schade aanbrengen.

Persoonlijk vind ik dat bepaalde mensen ook een badgeke met "randdebiel" op moeten krijgen, zodat men deze mensen kunnen weigeren hun brood zelf te snijden of een huisdier te kopen. En zo weten de overige mensen wie ze moeten ontwijken.

Adrei

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
Ik versta niet hoe je uw leven kan verpesten met een dubbele moord.
Bezint eer ge begint.
Die school waar dieje leerkracht zat is tegenover de vroegere school (ale, 50 meter wandelen, is achter een parking ..) van Kevin Paulus. :/

Misschien was er in't verleden wel iets gebeurd? Ik zou het alvast niet weten.

Adrei

Legacy Member
Over Gustaaf Costers gesproken, die zijn foto in Man bijt Hond is telkens kapotlachen. :')

Frado2005

Legacy Member
verstaat niet waarom alle vrouwen op facebook nu een kleurke als status zetten:/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan