Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preske

Legacy Member
SeppeSeppe zei:
hopelijk herstellen ze snel en houden ze er niet te zware littekens aan over. Maar een trauma zal het waarschijnlijk wel blijven.:sad: Snap echt niet dat mensen zo'n honden hebben. Ieg als je zo"n waker nodig heb, zorg dan voor een degelijke omheining ofzo.

het probleem ligt eender bij de eigenaar dan bij de hond.
een goed opgevoede hond zal zoiets nooit doen, tenzij hij natuurlijk zwaar geprovoceerd wordt. (uitzonderingen buiten beschouwing gelaten natuurlijk).

Jenzel

Legacy Member
Die klote online reservering van kinepolis dat weeral niet werkt. En dit enkel bij Kinepolis Gent en Antwerpen

=CID=Drone

Legacy Member
de website van kinepolis heeft inderdaad de laatste 2 weken nogal de neiging om meer NIET te werken dan WEL :cry:

Bullseye52

Legacy Member
De afkeer om te leren voor mijn examens en de computer die dit nog meer tegenwerkt xD.

Sorasan

Legacy Member
Vindt het vreemd dat de moordenaar op die dubbele moord een ex-leraar is van mij. Die zijn karakter was vriendelijk, aardig, sympathiek, kordaat maar was wel altijd positief ingesteld. En dan plots een moord op zijn geweten. Op zich kan ik dat wel verstaan uit frustratie, woede of wat dan ook. Maar ik zie het echt niet gebeuren op die manier... klopt gewoon iets niet...

Dinsdagland

Legacy Member
Sorasan zei:
Vindt het vreemd dat de moordenaar op die dubbele moord een ex-leraar is van mij. Die zijn karakter was vriendelijk, aardig, sympathiek, kordaat maar was wel altijd positief ingesteld. En dan plots een moord op zijn geweten. Op zich kan ik dat wel verstaan uit frustratie, woede of wat dan ook. Maar ik zie het echt niet gebeuren op die manier... klopt gewoon iets niet...

Een koppel vermoorden kan er nog door, maar zijn leerlingen geen dt-regels leren vind ik erover!

Ergernis: wéér een geluidsbanner :angry:

Sorasan

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Een koppel vermoorden kan er nog door, maar zijn leerlingen geen dt-regels leren vind ik erover!

Ergernis: wéér een geluidsbanner :angry:

die gaf geen Nederlands
so it sucks to be you :p

tuesadorable

Legacy Member
Godverdomme, kutmobistar. Ze beweren dat ik voor vijf euro multimedia heb gedaan, en ik heb echt alles afgezet dat nog maar met het internet te maken heeft dus ik ben echt kwaad. Vorige keer had €3.50, iets wat volgens mijn weten ook niet kon, en nu die €5... 'k Heb al een hele maand amper naar mijn iPhone gekeken.

=CID=Drone

Legacy Member
ipv van een persmededeling, nee geld verspillen om simpel te zeggen dat ze niks zeggen :cry:

Bosvos

Legacy Member
echt geen klote zin meer om verder te studeren... Nuja ik zit voor op mijn schema, in principe krijg ik alles wel gedaan als ik volgende week gewoon herhaal de dag voor het examen. Maar dan heb ik vandaag zo het gevoel dat ik er geen moeite voor wil doen :(

edit: en ik wacht ook op de post gelijk hierboven. Allez UPS is het bij mij...

Drew

Legacy Member
Bij mij is 't gewone post en TNT, den overkant van 't straat heeft vanochtend al post gehad...

Bosvos

Legacy Member
Dr_Drew_ zei:
Bij mij is 't gewone post en TNT, den overkant van 't straat heeft vanochtend al post gehad...

hier is dat ook ze, met een beetje geluk komt de gewone post hier tegen 15.00-15.30:sop:

Djeck

Legacy Member
tuesadorable zei:
Godverdomme, kutmobistar. Ze beweren dat ik voor vijf euro multimedia heb gedaan, en ik heb echt alles afgezet dat nog maar met het internet te maken heeft dus ik ben echt kwaad. Vorige keer had €3.50, iets wat volgens mijn weten ook niet kon, en nu die €5... 'k Heb al een hele maand amper naar mijn iPhone gekeken.

Ik voor 3euro en kheb nen gsm waarbij ge met moeite iets van multimedia-dingen kunt doen. Af en toe druk ik es per ongeluk op dieje knop voor op inet, maar sluit dan sebiet terug af.. zouden da nen euro connectiekost zijn mss? :/

Implar

Legacy Member
Ik heb mijn post rond 12u gekregen, maar ik wacht nog op een pakje van Thehut. Verzenden die met De Post of een ander bedrijf?

PinkyNTheBrain

Legacy Member
net als blokpauze effe smash bros in de n64 gestoken. Lang geleden dattek nog gespeeld had. Ik speel meteen op very hard, kom uit opt einde tegen de master hand met 1 leven over.

Extensive battle! maar ik kom dus op het punt dat hij me de ring uit tossed want ik was te zeer damaged, hoewel hij ook nog ma 17hp had. Maar die hand volgt u heel de arena door dus ik (ik was link) duw up-b voor de swordspin. Ik raak hem volledig! En ik zie............. ik zie.... DATTEM NOG 1 HP OVER HEEFT TERWIJL IK IN DE PIT VAL




/nerdy gezaag xD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan