Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Implar

Legacy Member
kay-gell zei:
Wtf, mijn comment wordt hier verwijderd zonder uitleg? Omdat er ***** in stond ofwat?
Lachen mag ook al niet, dus in de ergernissendraad.

Dan zal ik dezelfde comment wel maken in de 'glimlachdraad' hé.

Lachen en gewoon grof zijn is niet hetzelfde (en ja, ik heb hem gelezen en het ging niet om de *****)

Dreetn

Legacy Member
kay-gell zei:
Wtf, mijn comment wordt hier verwijderd zonder uitleg? Omdat er ***** in stond ofwat?
Lachen mag ook al niet, dus.

Tuurlijk niet, racist! :angry:

Maar met joden mag je wel lachen. :cool:

_ns_

Legacy Member
Neen het was ongeveer zo:

"Zijn ze komen zingen? Dan was het wel uitlokken :)"


Hupsakee en hij verwijdert :(

kay-gell

Legacy Member
ns boy zei:
Neen het was ongeveer zo:

"Zijn ze komen zingen? Dan was het wel uitlokken :)"


Hupsakee, verwijdert :(


Zie maar dat ze deze ook niet weghalen met uw dt-fout. :unsure:

Maar alle gekheid op een stokje, een beetje uitleg ipv 'opkuisen draad' mag er ook wel zijn he. :sad:

_ns_

Legacy Member
kay-gell zei:
Zie maar dat ze deze ook niet weghalen met uw dt-fout. :unsure:

Ik was enkele woordjes vergeten ;) :unsure:


En verder, Komen Eten op VT4. Vlaamse editie was veel beter, dom Brits crapul :sop:.

Dreetn

Legacy Member
kay-gell zei:
Zie maar dat ze deze ook niet weghalen met uw dt-fout. :unsure:

Maar alle gekheid op een stokje, een beetje uitleg ipv 'opkuisen draad' mag er ook wel zijn he. :sad:



Das geen DT-fout, da moet gwn een D ipv een T zijn.

'Hij word' = DT-fout


:doc:

kay-gell

Legacy Member
Dreetn zei:
Das geen DT-fout, da moet gwn een D ipv een T zijn.

'Hij word' = DT-fout


:doc:

Hier noemen ze dat dan toch ook een dt-fout se :)


ns boy zei:
Ik was enkele woordjes vergeten


En verder, Komen Eten op VT4. Vlaamse editie was veel beter, dom Brits crapul


Dikke 2nd, daar hadden ze tenminste travestieten. :tongue:

Uloga

Legacy Member
Telenet hun internet trekt weer op niets!!!krijg hier absurde snelheden, IK BETAAL VOOR 25Mbps, en krijg er 12!!! Morgen gaan ze het mogen horen!

Dennoman

Legacy Member
Dreetn zei:
Tuurlijk niet, racist! :angry:

Maar met joden mag je wel lachen. :cool:
Nee joh, enkel met moslims :) die worden namelijk boos, en da's lachen!

Anywho: "mannen" die onder de sloef liggen bij hun lief.

jethroeetvelde

Legacy Member
Karre zei:
Dat het touch screen zo goedkoop aanvoeldek on ik nog mee leven maar met die ontgrendeling echt niet. Een GSM van 130 Euro of 500 Euro. Het hoort niet dat hij zo gemakkelijk uit de ontgrendeling gaat.

Der is een optie waarbij u telefoon ontgrendeld as je bepaalde letters op u scherm schrijft. De gsm opent dan de applicatie die aan de letter gekoppeld is. VB: de I schrijf je al snel als je je gsm in je broekzak steekt, deze opent de browser. Ik had dit vroeger ook, optie uitgeschakeld, geen ongewenste ontgrendeling meer. Het ligt dus niet aan de gsm van 130€ maar aan de fanboy.

enj0i^

Legacy Member
Idd vele mensen klagen over technologie, maar meestal is het gewoon omdat ze er niet mee kunnen werken. (meestal omdat ze te rond zijn :p)

edit: en om ontopic te blijven

30' vertraging daarstraks in Kortrijk

vreselijk in die koude

Karre

Legacy Member
jethroeetvelde zei:
Der is een optie waarbij u telefoon ontgrendeld as je bepaalde letters op u scherm schrijft. De gsm opent dan de applicatie die aan de letter gekoppeld is. VB: de I schrijf je al snel als je je gsm in je broekzak steekt, deze opent de browser. Ik had dit vroeger ook, optie uitgeschakeld, geen ongewenste ontgrendeling meer. Het ligt dus niet aan de gsm van 130€ maar aan de fanboy.

Naar wat ik gelezen heb is het wel degelijk een probleem bij de Samsung Star dat hij wel degelijk snel uit zijn vergrendeling ging. En ik wil vanaf nu nog maar enkel een touch screen zoals bij de iPhone dat enkel maar op puur menselijk (zonder stof er tussen) contact reageerd. Dan zal je nooit naar iemand beginnen bellen in je zak zonder dat je het weet.

enj0i^

Legacy Member
Karre zei:
Naar wat ik gelezen heb is het wel degelijk een probleem bij de Samsung Star dat hij wel degelijk snel uit zijn vergrendeling ging. En ik wil vanaf nu nog maar enkel een touch screen zoals bij de iPhone dat enkel maar op puur menselijk (zonder stof er tussen) contact reageerd. Dan zal je nooit naar iemand beginnen bellen in je zak zonder dat je het weet.

Zijn meestal mensen met de oude firmware, daar was dat inderdaad een serieus probleem.

Ik zelf heb daar nog nooit problemen mee gehad

Carrion

Legacy Member
Da nieuw programma op vtm, My Name Is Michael, het is nog nie gestart maar zal de komende weken wss tot een van m'n grootste ergernissen behoren
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan