Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kay-gell zei:Wtf, mijn comment wordt hier verwijderd zonder uitleg? Omdat er ***** in stond ofwat?
Lachen mag ook al niet, dus in de ergernissendraad.
Dan zal ik dezelfde comment wel maken in de 'glimlachdraad' hé.
kay-gell zei:Wtf, mijn comment wordt hier verwijderd zonder uitleg? Omdat er ***** in stond ofwat?
Lachen mag ook al niet, dus.


ns boy zei:Hier ook, terwijl zeker niets mis met men post was.

ns boy zei:Neen het was ongeveer zo:
"Zijn ze komen zingen? Dan was het wel uitlokken"
Hupsakee, verwijdert![]()

ad:kay-gell zei:Zie maar dat ze deze ook niet weghalen met uw dt-fout.![]()

.kay-gell zei:Zie maar dat ze deze ook niet weghalen met uw dt-fout.
Maar alle gekheid op een stokje, een beetje uitleg ipv 'opkuisen draad' mag er ook wel zijn he.ad:
Dreetn zei:Das geen DT-fout, da moet gwn een D ipv een T zijn.
'Hij word' = DT-fout
:doc:

ns boy zei:Ik was enkele woordjes vergeten
En verder, Komen Eten op VT4. Vlaamse editie was veel beter, dom Brits crapul

Nee joh, enkel met moslimsDreetn zei:Tuurlijk niet, racist!
Maar met joden mag je wel lachen.![]()
die worden namelijk boos, en da's lachen!Karre zei:Dat het touch screen zo goedkoop aanvoeldek on ik nog mee leven maar met die ontgrendeling echt niet. Een GSM van 130 Euro of 500 Euro. Het hoort niet dat hij zo gemakkelijk uit de ontgrendeling gaat.
jethroeetvelde zei:Der is een optie waarbij u telefoon ontgrendeld as je bepaalde letters op u scherm schrijft. De gsm opent dan de applicatie die aan de letter gekoppeld is. VB: de I schrijf je al snel als je je gsm in je broekzak steekt, deze opent de browser. Ik had dit vroeger ook, optie uitgeschakeld, geen ongewenste ontgrendeling meer. Het ligt dus niet aan de gsm van 130€ maar aan de fanboy.
Karre zei:Naar wat ik gelezen heb is het wel degelijk een probleem bij de Samsung Star dat hij wel degelijk snel uit zijn vergrendeling ging. En ik wil vanaf nu nog maar enkel een touch screen zoals bij de iPhone dat enkel maar op puur menselijk (zonder stof er tussen) contact reageerd. Dan zal je nooit naar iemand beginnen bellen in je zak zonder dat je het weet.