Drew
Legacy Member
BruinBram zei:Waarom post iedereen ineens de kleur van zijn ondergoed op Facebook?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BruinBram zei:Waarom post iedereen ineens de kleur van zijn ondergoed op Facebook?

frado2005 zei:lol creepy dat we dat op zelfde moment afvragen:d
1 brown bra for dr drewDr_Drew_ zei:Bruin
![]()

Bram zei:Lol, Engelse maat van mij deed het gisteren al. Tis blijkbaar de bedoeling dat de vrouwen de kleur van hun BH posten als een soort steun aan Breast Cancer Awareness... Veel nut heeft het als niemand door heeft wat ze aant doen zijn...
Mja, dat meisje haar neus al eens gezien? Als je daar jaren als buur op moet kijken ...wtf?hax!kthxbye zei:Ik versta niet hoe je uw leven kan verpesten met een dubbele moord.
Bezint eer ge begint.
Ge moet ook het motief lezen he, blijkbaar is hij tot de rand gebracht door pesterijen allerhande door de ouders van de jongen.wtf?hax!kthxbye zei:Ik versta niet hoe je uw leven kan verpesten met een dubbele moord.
Bezint eer ge begint.
Gavin zei:Mja, dat meisje haar neus al eens gezien? Als je daar jaren als buur op moet kijken ...
Maar goed, er lopen toch wat zotte mensen rond.
En daarom hun kinderen vermoorden. Als blijkt dat dat effectief het motief is. Als ouder...Dakantochnie zei:Ge moet ook het motief lezen he, blijkbaar is hij tot de rand gebracht door pesterijen allerhande door de ouders van de jongen.
Ik zou niemer weten wat ik moet doen zulle 
Albireo zei:Slechte sectoren op m'n 5 jaar oude WD Raptor 36GB 10000RPM
"12 KB in bad sectors."ad:
En die SSD's blijven maar belachelijk duur...![]()
vuile :doc:-ven.
Albireo zei:Slechte sectoren op m'n 5 jaar oude WD Raptor 36GB 10000RPM
"12 KB in bad sectors."ad:
Ultrasoft zei:Aan de politie die vandaag 7 januari 2010 in de kant moest staan op den A10 tussen Jabbeke en Oostende, :naughty::naughty::naughty:
Kan het nu zo'n kwaad dat er mensen zijn die klein beetje rapper rijden als de rest, waren de feesten een beetje duur uitgevallen dat gij mij u miserie in de kant moest gaan staanvuile :doc:-ven.
ps: stuurt de foto ineens mee, liefst in kleur
ik weet het moet sportief blijven :doh: maar dat lukt niet altijd!
Bram zei:Lol, Engelse maat van mij deed het gisteren al. Tis blijkbaar de bedoeling dat de vrouwen de kleur van hun BH posten als een soort steun aan Breast Cancer Awareness... Veel nut heeft het als niemand door heeft wat ze aant doen zijn...

Ultrasoft zei:Aan de politie die vandaag 7 januari 2010 in de kant moest staan op den A10 tussen Jabbeke en Oostende, :naughty::naughty::naughty:
Kan het nu zo'n kwaad dat er mensen zijn die klein beetje rapper rijden als de rest, waren de feesten een beetje duur uitgevallen dat gij mij u miserie in de kant moest gaan staanvuile :doc:-ven.
ps: stuurt de foto ineens mee, liefst in kleur
ik weet het moet sportief blijven :doh: maar dat lukt niet altijd!

Bexorcist zei:Man, man uw blog is mijn grootste ergernis van vandaag. Zulk een gigantisch ego! En kom niet af van sarcasme dit of ironie dat. Jezusmina!
Ik keur het ook allerminst goed he, maar blijkbaar hebben ze die mens tot op de rand van de afgrond gedreven met hun pesterijen, en probeert hij nu hetzelfde te doen met de ouders... 't Valt nooit goed te praten, maar ergens snap ik wel hoe hij gedacht heeft (al zou ik het zelf ronduit nooit doen, maar ja...).Bram zei:En daarom hun kinderen vermoorden. Als blijkt dat dat effectief het motief is. Als ouder...Ik zou niemer weten wat ik moet doen zulle
![]()