Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KO

Legacy Member
Examen op zaterdag :sop:

Het goede nieuws is dan weer wel dat ik door mijn goede PE maar 6/20 moet halen morgen om te slagen.
Het slechte nieuws is dat ik zowel maandag, dinsdag en woensdag examen heb volgende week, dus dat wordt afzien en weinig slapen.

KO

Legacy Member
Dennoman zei:
Let gulle op dagen tijdens de examens? :s

Middelbaar reflex m8. Dit is nog maar mijn derde (en wellicht ook laatste jaar) in het hoger onderwijs.

Ik zal het nooit helemaal gewoon worden, want masteren zit er voor mij niet in, want voor 150 bruto meer per maand kan ik mij niet motiveren om nog 3 jaar extra naar school te gaan. Met die 3 jaar extra anciënniteit valt er meer poen te rapen :>

Troj

Legacy Member
Dagen lopen voor mij constant in elkaar over tijdens den blok. Vandaag totaal verrast omdat er op zondag een gazet in mijn bus zat. Ahja.

Pilatus

Legacy Member
KO zei:
Middelbaar reflex m8. Dit is nog maar mijn derde (en wellicht ook laatste jaar) in het hoger onderwijs.

Ik zal het nooit gewoon worden, want masteren zit er voor mij niet in, want voor 150 brut meer per maand kan ik mij niet motiveren om nog 3 jaar extra naar school te gaan. Met die 3 jaar extra anciënniteit valt er meer poen te rapen :>

wat een held (clickable)

KO

Legacy Member
Wat een repperplukker is die pilatus toch :love:
Clickable was een leuke touch m8

Muscleduck

Legacy Member
Gister rond 3u30 ongeveer gaan slapen schat ik en geslapen tot 17u30 :s Ok ik had maar 5 uur geslapen de nacht ervoor maar toch, ik heb nog nooit 14u geslapen.

Karre

Legacy Member
Savage zei:
Yupz, ik zit op 2.9.1 maar sinds 2.7 ofzo is WP echt tergend traag ... Ofwel ligt het aan one.com

Het volgende ontvangen van het bedrijf achter mijn hosting in verband met WordPress:

De laatste tijd krijgen wij over enkele servers klachten omtrent de snelheid, wij hebben geconstateerd dat veel klanten gebruik maken van het opensource script WordPress. WordPress veroorzaakt in veel gevallen een hoge load op de server dit is een bekend probleem.

WordPress heeft hiervoor de Super Cache Plugin gemaakt, wij verzoeken dan ook alle klanten welke gebruik maken van WordPress de super cache plugin te installeren.

Hiermee voorkomt u hoge load op de server en hierdoor ook overlast voor andere klanten op dezelfde server.

Preske

Legacy Member
Savage zei:
Yupz, ik zit op 2.9.1 maar sinds 2.7 ofzo is WP echt tergend traag ... Ofwel ligt het aan one.com

bij mij is het sinds 2.9, en het toeval wil dat one.com rond die zelfde tijd overgeschakeld is naar php 5.3.

dus ik weet niet goed aan wat het ligt.

Karre zei:
Het volgende ontvangen van het bedrijf achter mijn hosting in verband met WordPress:

wan repperz for joe
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan