Carrion
Legacy Member
kay-gell zei:Mijn ergernis van de voorbije weken, die minutendurende reclame op discovery channel over Dragon Age Origins![]()
inderdaad, elk fucking reclameblok, al bijna 2 maande lang, 't begint irritant te worde
en damn, gaat 't dan zo erg worde?
.

Ik vrees er dus voor... 

