Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrion

Legacy Member
kay-gell zei:
Mijn ergernis van de voorbije weken, die minutendurende reclame op discovery channel over Dragon Age Origins :angry:

inderdaad, elk fucking reclameblok, al bijna 2 maande lang, 't begint irritant te worde

en damn, gaat 't dan zo erg worde?

Vorda

Legacy Member
Bexorcist zei:
Kweet het en twas ook niet de eerste keer. Mss is het soms toch beter om jood te worden :(.
Kan straks ook nog weer een machine was opzetten :(:(:(:(:(

Ik ga het toch bij één keer proberen te houden hoor, lastig gedoe :(

Bexorcist

Legacy Member
Vorda zei:
Ik ga het toch bij één keer proberen te houden hoor, lastig gedoe :(

Niet altijd evident! Als je altijd voorzien wilt zijn moet je een busje glijmiddel schaffen. Maar met dit verrekte weer had m'n vriendin wat zout in haar preut gestrooid, met de bekende glijbelemmerende effecten vandien :(

ng

Legacy Member
Hier juist een fragment met verhofstadt, ik denk dat ik zonet een beetje in mijn mond heb gekotst.

Vorda

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Hier juist een fragment met verhofstadt, ik denk dat ik zonet een beetje in mijn mond heb gekotst.
Je twijfelt omdat het verschil met je gewone mondsmaak te klein is?

Bexorcist zei:
Niet altijd evident! Als je altijd voorzien wilt zijn moet je een busje glijmiddel schaffen. Maar met dit verrekte weer had m'n vriendin wat zout in haar preut gestrooid, met de bekende glijbelemmerende effecten vandien :(
Aha, begrijpelijk.

Parnakra

Legacy Member
Dennoman zei:
Het had erger gekund: ik zou ook door te flamen op het internet kunnen zoeken naar mijn zelfbevestiging :s

Vooral doorklikken, da's goed voor mijn views :hug:
Hé, ik wist niet dat jij psychologie studeerde??? :):s:s::):)s:s:)

Rage

Legacy Member
De SkeEvN zei:
3d tekenen in autocad is al meer als 5 jaar geleden en nu terug nodig voor men huis.. pffff weet er bijnan iets meer van :sad:

Ge kunt al heel veel doen met

EXTRUDE
REVOLVE
SUBTRACT

er was nog een 4de commando waar ik niet op kan komen

good luck :) Ik heb ooit voor school de bibliotheek moeten tekenen in CAD op basis van de plattegrond, en dat ging bijna volledig met die 3 commando's en nog ene... ik weet nog dat ik die 4 op een papier had geschreven :)

Parnakra

Legacy Member
Echt? Ik zou zo graag eens mijn hoofd op jouw brede schouders leggen. :)

Huasheng

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Ik heb gehoord dat je bij Brussels Airlines nu al gratis je tickets mag inruilen als je voor morgen geboekt hebt. :unsure: Ik vrees er dus voor... :x

Was dat trouwens niet vandaag dat alle treinen in en rond Brussel stilstonden tegen de middag aan, door een geknapte bovenleiding?
Ow juist, dat ook nog. Net even gekeken op de site van NMBS. Treinverkeer tussen Gent en Brussel is dit weekend énorm verstoord :x Maar over de specifieke trein tussen Aalst en Brussel zeggen ze niets, dus wie weet...

kil911ler

Legacy Member
X is lid geworden van de groep Ik heb een veel te wild lief!!!

Moet ik echt weten :sop:

^MystiQ

Legacy Member
Vandaag dinsdag geen strooizout meer voor Brussel, maar dat gaat leuk worden ^^

Iemand al enig idee wat het kostenplaatje achteraf gaat zijn aan herstellingswerken aan de wegen? De wegen liggen er erbarmelijk bij en ik heb echt de indruk dat er iedere dag dat er gestrooid wordt steeds meer putten bijkomen.

Dennoman

Legacy Member
't Was dan nog verkeerd want het is een plesierige kersfees en geen kerstfeest :'(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan