Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Parnakra zei:
Ik kan me niet inbeelden dat onze Dennoman cameraschuw zou zijn. :)
Het had erger gekund: ik zou ook door te flamen op het internet kunnen zoeken naar mijn zelfbevestiging :s

Vooral doorklikken, da's goed voor mijn views :hug:

cram

Legacy Member
Pff ik moet eens leren als ik iets neem,van dat dan ook terug op zijn plaats te doe na gebruik.
Resultaat het is hier weer ne rommel kot..:doh:

En ik ben men fitness aan het verwaarlozen.

Dinsdagland

Legacy Member
Carrion zei:
zijn zo van die sites voor 13 jarigen te laten denke da ze c00wl zijn gelijk rotten.com vroeger

Ja, of de site van Kicken was ook wel stoer.

White X-Mas any1? Of de levende tipexfabriek :lol:

Bexorcist

Legacy Member
Grootste ergernis van de dag:

Eens goed van bil gaan met je vriendin en dan een scheur in je toompje krijgen :(

ng

Legacy Member
Bexorcist zei:
Grootste ergernis van de dag:

Eens goed van bil gaan met je vriendin en dan een scheur in je toompje krijgen :(

Ach wat bloed erbij, kan geen kwaad é. Nu dat het eens niet van haar is.

?therapy?

Legacy Member
Aankomende sneeuwstorm :x
Moet morgen vrij lang op de trein zitten... hopelijk zijn ze wat voorbereid bij de nmbs... :unsure:

?therapy?

Legacy Member
De :unsure: smiley zegt genoeg over mijn twijfels toch?
Natuurlijk gaat dat een ramp worden... maar ik ga het toch proberen!

De SkeEvN

Legacy Member
3d tekenen in autocad is al meer als 5 jaar geleden en nu terug nodig voor men huis.. pffff weet er bijnan iets meer van :sad:

Bexorcist

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Ach wat bloed erbij, kan geen kwaad é. Nu dat het eens niet van haar is.

Kweet het en twas ook niet de eerste keer. Mss is het soms toch beter om jood te worden :(.
Kan straks ook nog weer een machine was opzetten :(:(:(:(:(

Inspector Monkfish

Legacy Member
?therapy? zei:
Aankomende sneeuwstorm :x
Moet morgen vrij lang op de trein zitten... hopelijk zijn ze wat voorbereid bij de nmbs... :unsure:

Ik heb morgenvroeg examen.


Ergens hoop ik dat ik er niet geraak :unsure:

CryTeX

Legacy Member
Heup dat pijn doet iedere keer als ik wakker kom. Raar nieuwe matras gekocht, nog tzelfde probleem. Hopelijk wordt het beter anders wordt het dokter :(.

Huasheng

Legacy Member
?therapy? zei:
Aankomende sneeuwstorm :x
Moet morgen vrij lang op de trein zitten... hopelijk zijn ze wat voorbereid bij de nmbs... :unsure:
Ik moet er morgen ook door met bus en trein :x 'k Zal het telefoonnummer van mijn weekendjob maar bijhouden voor 't geval ik er echt niet geraak :unsure:

kay-gell

Legacy Member
Mijn ergernis van de voorbije weken, die minutendurende reclame op discovery channel over Dragon Age Origins :angry:

Dakantochnie

Legacy Member
Huasheng zei:
Ik moet er morgen ook door met bus en trein :x 'k Zal het telefoonnummer van mijn weekendjob maar bijhouden voor 't geval ik er echt niet geraak :unsure:
Ik heb gehoord dat je bij Brussels Airlines nu al gratis je tickets mag inruilen als je voor morgen geboekt hebt. :unsure: Ik vrees er dus voor... :x

Was dat trouwens niet vandaag dat alle treinen in en rond Brussel stilstonden tegen de middag aan, door een geknapte bovenleiding?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan