cram
Legacy Member
tuesadorable zei:Ik vind het voetpad ruimen toch ook niet zo een zwaar werk... Ik jog al dagen in het midden van de straat omdat mensen gewoon te lui zijn om hun schepke eens te pakken.
Begin er maar eens aan als die vastgevrozen is,en er is nergens zout te vinden.

En trouwens 100€ is overdreven.
Ze gaan veel boetes kunnen schrijven als straks den ijstijd hier plots voor de deur staat.


.


