Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

warthie

Legacy Member
Vorda zei:
Ik blijf maar spullen kopen via webshops tijdens de blok.. volgende week heb ik normaal 3 leveringen op 2 dagen.

Da was bij mij ook altijd in den blok :D

Implar

Legacy Member
Vorda zei:
Ik blijf maar spullen kopen via webshops tijdens de blok.. volgende week heb ik normaal 3 leveringen op 2 dagen.

@denno: 0907/40206 (€ 1.50/min)

Heb ik ook, zondag al 2 pakjes besteld en teveel drang om er nog te bestellen :(

Dinsdagland

Legacy Member
Vorda zei:
@denno: 0907/40206 (€ 1.50/min)

Telefoonsex phone sex geile telefoon gesprekken
Je wil niet weten hoe ik tril met mijn bil. Heb je zin in me bil ?Bel me als je wil !!Dikke hete Braziliaanse zoenen XXX 0907/40206 (€ 1.50/min)

Gelieve de telefoonnummer van u ma niet via het forum te verspreiden :naughty:

Karre

Legacy Member
Even sneeuw ruimen kost toch geen moeite zeker? Zelfstoe in uw anarchistische wereld zou men het uit respect voor anderen doen. Wie weet passeert er wel iemand die slecht te been is en die moet daardoor maar eens vallen.

Anarchist12911

Legacy Member
Karre zei:
Even sneeuw ruimen kost toch geen moeite zeker? Zelfstoe in uw anarchistische wereld zou men het uit respect voor anderen doen. Wie weet passeert er wel iemand die slecht te been is en die moet daardoor maar eens vallen.

Ja, maar er mag daar best wat nuance in zijn.

Als het gans de dag aan 't sneeuwen is en je kan in de winkels geen strooizout meer krijgen dan ga je gans de dag sneeuw kunnen ruimen. De laatste week waren er dagen genoeg waarop je na een uur opnieuw een laag sneeuw op uw stoep lag. Zeker voor gepensioneerden of mensen die naar hun werk moeten in de dag, is het niet vanzelfsprekend om bij zulk weer uw stoep gans de dag sneeuwvrij te houden.

Ik had eerder een iets of wat "gedoogbeleid" verwacht als men wist dat het strooizout voor particulieren in de winkels op is.

Zelfs de Belgische staat heeft niet meer het nodige strooizout om al haar drukke wegen sneeuwvrij te houden. Wie gaat hen een boete uitschrijven?

Dennoman

Legacy Member
Commissar12911 zei:
Wie gaat hen een boete uitschrijven?
Gij!

En stuurt hem maar per direct naar den Herman want die gaat dat hier eens rap allemaal arrangeren op Europees niveau!

Carrion

Legacy Member
Commissar12911 zei:
Ja, maar er mag daar best wat nuance in zijn.

Als het gans de dag aan 't sneeuwen is en je kan in de winkels geen strooizout meer krijgen dan ga je gans de dag sneeuw kunnen ruimen. De laatste week waren er dagen genoeg waarop je na een uur opnieuw een laag sneeuw op uw stoep lag. Zeker voor gepensioneerden of mensen die naar hun werk moeten in de dag, is het niet vanzelfsprekend om bij zulk weer uw stoep gans de dag sneeuwvrij te houden.

Ik had eerder een iets of wat "gedoogbeleid" verwacht als men wist dat het strooizout voor particulieren in de winkels op is.

Zelfs de Belgische staat heeft niet meer het nodige strooizout om al haar drukke wegen sneeuwvrij te houden. Wie gaat hen een boete uitschrijven?

K ben het voor een keer (met een stuk) eens met Karre, da moet enkel het voetpad zijn voor uw stuk grond, en gezien dat da bij de meeste maar enkele meter is denk ik niet dat ge daar een hele dag mee bezig zijt (ook nie als gepensioneerde) en als ze slecht te been zijn zullen ze er wel een uitzondering voor maken.

Maar vindt het ook wel een beetje idioot klinken, mensen beboeten voor besneeuwde voetpaden terwijl de regering zelf zo goed als door z'n hele voorraad strooizout zit

het zou me nie verwondere als Leterme de regering daarvoor zou beboeten om op die manier de staatskas te spijzen :unsure:

Moloch

Legacy Member
mediadis die tracking nummers geeft bij verzonden bestellingen maar die nooit nie werken op den taxipost site :wtf:

Karre

Legacy Member
Commissar12911 zei:
Ja, maar er mag daar best wat nuance in zijn.

Als het gans de dag aan 't sneeuwen is en je kan in de winkels geen strooizout meer krijgen dan ga je gans de dag sneeuw kunnen ruimen. De laatste week waren er dagen genoeg waarop je na een uur opnieuw een laag sneeuw op uw stoep lag. Zeker voor gepensioneerden of mensen die naar hun werk moeten in de dag, is het niet vanzelfsprekend om bij zulk weer uw stoep gans de dag sneeuwvrij te houden.

Ik had eerder een iets of wat "gedoogbeleid" verwacht als men wist dat het strooizout voor particulieren in de winkels op is.

Zelfs de Belgische staat heeft niet meer het nodige strooizout om al haar drukke wegen sneeuwvrij te houden. Wie gaat hen een boete uitschrijven?

Je ziet overduidelijk wel het verschil tussen verse sneeuw en sneeuw van enkele dagen oud en het is niet dat het iedere dag sneeuwt en men had al een waarschuwing gekregen. Het is nu niet dat de regering een boeman is en je daar direct zonder de zaak goed in te zien je een boete geeft e.

tuesadorable

Legacy Member
Ik vind het voetpad ruimen toch ook niet zo een zwaar werk... Ik jog al dagen in het midden van de straat omdat mensen gewoon te lui zijn om hun schepke eens te pakken.

Stancke

Legacy Member
tuesadorable zei:
Ik vind het voetpad ruimen toch ook niet zo een zwaar werk... Ik jog al dagen in het midden van de straat omdat mensen gewoon te lui zijn om hun schepke eens te pakken.

²²²²²²²²²²²²²
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan