cram
Legacy Member
Waar dat ze hunne tijd toch insteken.:ironic:
deredactie.be: Al 175 boetes voor besneeuwde stoep in A'pen
deredactie.be: Al 175 boetes voor besneeuwde stoep in A'pen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorda zei:Ik blijf maar spullen kopen via webshops tijdens de blok.. volgende week heb ik normaal 3 leveringen op 2 dagen.

cram zei:Waar dat ze hunne tijd toch insteken.:ironic:
deredactie.be: Al 175 boetes voor besneeuwde stoep in A'pen
Vorda zei:Ik blijf maar spullen kopen via webshops tijdens de blok.. volgende week heb ik normaal 3 leveringen op 2 dagen.
@denno: 0907/40206 (€ 1.50/min)

Vorda zei:@denno: 0907/40206 (€ 1.50/min)
cram zei:Waar dat ze hunne tijd toch insteken.:ironic:
deredactie.be: Al 175 boetes voor besneeuwde stoep in A'pen
ScoreDinsdagland zei:Gelieve de telefoonnummer van u ma niet via het forum te verspreiden :naughty:

forn9 zei:Ja kweet het, maar als het een ergernis is kunt ge wel wat good luck gebruiken ehWel nice dienen boek ;-)
Karre zei:Even sneeuw ruimen kost toch geen moeite zeker? Zelfstoe in uw anarchistische wereld zou men het uit respect voor anderen doen. Wie weet passeert er wel iemand die slecht te been is en die moet daardoor maar eens vallen.
Gij!Commissar12911 zei:Wie gaat hen een boete uitschrijven?
Commissar12911 zei:Ja, maar er mag daar best wat nuance in zijn.
Als het gans de dag aan 't sneeuwen is en je kan in de winkels geen strooizout meer krijgen dan ga je gans de dag sneeuw kunnen ruimen. De laatste week waren er dagen genoeg waarop je na een uur opnieuw een laag sneeuw op uw stoep lag. Zeker voor gepensioneerden of mensen die naar hun werk moeten in de dag, is het niet vanzelfsprekend om bij zulk weer uw stoep gans de dag sneeuwvrij te houden.
Ik had eerder een iets of wat "gedoogbeleid" verwacht als men wist dat het strooizout voor particulieren in de winkels op is.
Zelfs de Belgische staat heeft niet meer het nodige strooizout om al haar drukke wegen sneeuwvrij te houden. Wie gaat hen een boete uitschrijven?

Commissar12911 zei:Ja, maar er mag daar best wat nuance in zijn.
Als het gans de dag aan 't sneeuwen is en je kan in de winkels geen strooizout meer krijgen dan ga je gans de dag sneeuw kunnen ruimen. De laatste week waren er dagen genoeg waarop je na een uur opnieuw een laag sneeuw op uw stoep lag. Zeker voor gepensioneerden of mensen die naar hun werk moeten in de dag, is het niet vanzelfsprekend om bij zulk weer uw stoep gans de dag sneeuwvrij te houden.
Ik had eerder een iets of wat "gedoogbeleid" verwacht als men wist dat het strooizout voor particulieren in de winkels op is.
Zelfs de Belgische staat heeft niet meer het nodige strooizout om al haar drukke wegen sneeuwvrij te houden. Wie gaat hen een boete uitschrijven?
cram zei:Waar dat ze hunne tijd toch insteken.:ironic:
deredactie.be: Al 175 boetes voor besneeuwde stoep in A'pen
tuesadorable zei:Ik vind het voetpad ruimen toch ook niet zo een zwaar werk... Ik jog al dagen in het midden van de straat omdat mensen gewoon te lui zijn om hun schepke eens te pakken.