Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Albireo

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Dikke 200 euro voor 60 gig, als bootschijf moet dat toch volstaan?

Als ik een dikke 200 EUR uitgeef aan een harde schijf wil ik toch meer dan alleen maar een bootdisk... Met Windows 7 +games + applications kom ik aan 60GB, dus zo'n Intel SSD van 80GB zou kunnen, maar 't is toch maar krap -> Age of Conan is bv 25GB.


ergernis van de dag #1: broeken passen :sop: maar de derde die ik paste was gelukkig al de goede maat (blijkbaar heb ik maat 30 tegenwoordig, dat was ooit 34... Cola Light FTW! :cool:)

ergernis van de dag #2: de veel te korte mouwen op T-shirts tegenwoordig :sop:

mojo jojo

Legacy Member
opvallend vroeg op smallband deze maand, terwijl ik helemaal niet zoveel gedownload heb. damn you belgium met uw dwaze limieten

Albireo

Legacy Member
mojo jojo zei:
opvallend vroeg op smallband deze maand, terwijl ik helemaal niet zoveel gedownload heb. damn you belgium met uw dwaze limieten

Ik heb sinds 15 december 3GB gebruikt en 'k heb nog 23GB over tot 15 januari. :p

De enige manier die ik ken om er op korte tijd veel gigabytes door te jagen is een MMORPG installeren met 10GB aan patches...

Savage

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Sommige mensen zijn gewoon ziek en rot.

True. Als ge uzelf van kant wil maken, doe dat dan ipv op internet foto's te zetten...

Ergernis: f*cking Wordpress WYSIWYG die geen breaks herkent ...

Preske

Legacy Member
cram zei:
Begin er maar eens aan als die vastgevrozen is,en er is nergens zout te vinden.:unsure:
En trouwens 100€ is overdreven.
Ze gaan veel boetes kunnen schrijven als straks den ijstijd hier plots voor de deur staat.

aan de andere kant, opdraaien omdat er iemand voor uw deur valt is veel duurder. (en zeker als "die gerne" is )

Preske

Legacy Member
Savage zei:
True. Als ge uzelf van kant wil maken, doe dat dan ipv op internet foto's te zetten...

Ergernis: f*cking Wordpress WYSIWYG die geen breaks herkent ...

aha
nog een wordpresser.

Is WP bij u ook zo traag de laatste tijd?
zoja, welke hoster en wp versie, zonee, nvm :)

Savage

Legacy Member
Yupz, ik zit op 2.9.1 maar sinds 2.7 ofzo is WP echt tergend traag ... Ofwel ligt het aan one.com

De SkeEvN

Legacy Member
da ze aar keel oversnijdt en nog eens ne foto probeert te maken :')

Klopgeest

Legacy Member
omghaxxor! zei:
Die site staat vol met van die foto's en video's, gisteren nog gelinked naar een video op die site waar al qaida extremisten 3 mensen gwn levend in brand steken.. En dan mensen die reacties schrijven: nice..

Ben ook eens gaan rondkijken daar, ZEEEER SICK !!

Carrion

Legacy Member
zijn zo van die sites voor 13 jarigen te laten denke da ze c00wl zijn gelijk rotten.com vroeger

waffel

Legacy Member
Carrion zei:
zijn zo van die sites voor 13 jarigen te laten denke da ze c00wl zijn gelijk rotten.com vroeger

Haha dat was idd populair. Ik had toen nog geen pc thuis en dat was altijd spannend op school!

BumbleBee

Legacy Member
rotten.com
Inderdaad ken dat nog, maar dit is er toch ook wel over hoor. Man... da meisje is ziek.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan