Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mojo jojo zei:zaagwijf: zaag zaag zaag, ongeloofwaardig gezaag
ik: doesn't make any sense
zaagwijf: tis goe kzwijg al
FINE BY ME
iedere keer ehad:
SluitspierMusketier zei:-_-' gtfo en spreek ni uit ervaring trut

)Karre zei:Is het niet eerder grmblgurgrblrublr (en ja soms lijkt het alsof jullie zo zitten te brabbelen) in plaats van gezaag, gezien je van West-Vlaanderen bent en zij wellicht ook?
mojo jojo zei:cool story bro, but no. één ik ben niet geboren in West-Vlaanderen en spreek toch vrij deftig in het AN al zeg ik het zelf en twee, zij is van Gent

Carrion zei:ma toch blijft het grappig![]()

Solid Q zei:Alé t'is weer van dat
Nu komen de echte venten eens op het forum, dan wil je ons weer wegjagen met een infraction. Reps =/= infractions![]()
dit was een on-topic ergernis uiting !

SluitspierMusketier zei:die film da nu op vtm bezig is is goe![]()

. Waarom kan Dakantochnie mij nu eens iets goeds geven, ipv altijd infractions, dat is niet de fundering voor een langdurige relatie. Laptoppeke gaat nu dicht, hopelijk als ik morgen wakker word, zie ik een leuke verrassing.SeppeSeppe zei:leep
mijn ergernis: mensen die zich ergeren aan de humor van anderen, terwijl ze er zelf niets van bakken. met die flauwe steeds wederkerende moppen over west-vlamingen en limburgers altijd.
opgelet! voeten omhoog! niveau passeert! :doh:
hoe is elektra een ergernis?Solid Q zei:elektra ?
edit: DANK U STOOMBOOT ! Da heb ik hier nu al gezegd sié en niemand die naar mij luistert![]()
Solid Q zei:elektra ?
edit: DANK U STOOMBOOT ! Da heb ik hier nu al gezegd sié en niemand die naar mij luistert. Waarom kan Dakantochnie mij nu eens iets goeds geven, ipv altijd infractions, dat is niet de fundering voor een langdurige relatie. Laptoppeke gaat nu dicht, hopelijk als ik morgen wakker word, zie ik een leuke verrassing.


stoomboot zei:Ja, dat en Dennoman bannen
Dit forum gaat toch achteruit hoor![]()
.Karre zei:Even iets verduidelijken. Dennoman heeft zelf een ban aangevraagd tot de 26ste zodat hij niet op 9lives kon zitten terwijl hij hard moest blokken. Heeft hij gezegd tegen me op msn.



. Heb trouwens maar een ooglapje op mijn panda (waar velen mij al aan herkennen en ik tevens op mijn Xbox live gamertag gebruik (het komt daar dan ook van)) gezet en ik hoop dat het geslaagd is met mijn photoshop kunsten.Karre zei:Over die approved pirate trouwens, irc insider tussen Cyberkef en diegenen die op #9lives zitten. Heb trouwens maar een ooglapje op mijn panda (waar velen mij al aan herkennen en ik tevens op mijn Xbox live gamertag gebruik (het komt daar dan ook van)) gezet en ik hoop dat het geslaagd is met mijn photoshop kunsten.
