Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
mojo jojo zei:
zaagwijf: zaag zaag zaag, ongeloofwaardig gezaag

ik: doesn't make any sense

zaagwijf: tis goe kzwijg al

:sop:

FINE BY ME

iedere keer eh:sad:

Is het niet eerder grmblgurgrblrublr (en ja soms lijkt het alsof jullie zo zitten te brabbelen) in plaats van gezaag, gezien je van West-Vlaanderen bent en zij wellicht ook?

stoomboot

Legacy Member
SluitspierMusketier zei:
-_-' gtfo en spreek ni uit ervaring trut

Ik spreek uit vakkennis ;)
Dat is dus geen ervaring. Ik geef les in het BLO type 2.

Toch mooi geprobeerd.


BLO = Buitengewoon Lager Onderwijs (om geen nieuwe post aan te moeten maken ;))

mojo jojo

Legacy Member
Karre zei:
Is het niet eerder grmblgurgrblrublr (en ja soms lijkt het alsof jullie zo zitten te brabbelen) in plaats van gezaag, gezien je van West-Vlaanderen bent en zij wellicht ook?

cool story bro, but no. één ik ben niet geboren in West-Vlaanderen en spreek toch vrij deftig in het AN al zeg ik het zelf en twee, zij is van Gent

Carrion

Legacy Member
mojo jojo zei:
cool story bro, but no. één ik ben niet geboren in West-Vlaanderen en spreek toch vrij deftig in het AN al zeg ik het zelf en twee, zij is van Gent

ma toch blijft het grappig :p

SeppeSeppe

Legacy Member
Carrion zei:
ma toch blijft het grappig :p
:sleep:

















mijn ergernis: mensen die zich ergeren aan de humor van anderen, terwijl ze er zelf niets van bakken. met die flauwe steeds wederkerende moppen over west-vlamingen en limburgers altijd.

opgelet! voeten omhoog! niveau passeert! :doh:

Solid Q

Legacy Member
Alé t'is weer van dat

Nu komen de echte venten eens op het forum, dan wil je ons weer wegjagen met een infraction. Reps =/= infractions :(

dit was een on-topic ergernis uiting !

stoomboot

Legacy Member
Solid Q zei:
Alé t'is weer van dat

Nu komen de echte venten eens op het forum, dan wil je ons weer wegjagen met een infraction. Reps =/= infractions :(

dit was een on-topic ergernis uiting !

Gij verdient ook een Approved Pirate-status afgaande op uw afbeeldingske :p

Solid Q

Legacy Member
SluitspierMusketier zei:
die film da nu op vtm bezig is is goe :)

elektra ? :drool:

edit: DANK U STOOMBOOT ! Da heb ik hier nu al gezegd sié en niemand die naar mij luistert :cry:. Waarom kan Dakantochnie mij nu eens iets goeds geven, ipv altijd infractions, dat is niet de fundering voor een langdurige relatie. Laptoppeke gaat nu dicht, hopelijk als ik morgen wakker word, zie ik een leuke verrassing.

Karre

Legacy Member
SeppeSeppe zei:
:sleep

mijn ergernis: mensen die zich ergeren aan de humor van anderen, terwijl ze er zelf niets van bakken. met die flauwe steeds wederkerende moppen over west-vlamingen en limburgers altijd.

opgelet! voeten omhoog! niveau passeert! :doh:

Veelal is het gewoon niet als grap bedoelt en kan de waarheid tegelijkertijd grappig zijn.

stoomboot

Legacy Member
Solid Q zei:
elektra ? :drool:

edit: DANK U STOOMBOOT ! Da heb ik hier nu al gezegd sié en niemand die naar mij luistert :cry:. Waarom kan Dakantochnie mij nu eens iets goeds geven, ipv altijd infractions, dat is niet de fundering voor een langdurige relatie. Laptoppeke gaat nu dicht, hopelijk als ik morgen wakker word, zie ik een leuke verrassing.

Ja, dat en Dennoman bannen :)
Ik kan Dennoman nu niet eens rep geven.

Dit forum gaat er toch op achteruit hoor :(

Karre

Legacy Member
stoomboot zei:
Ja, dat en Dennoman bannen :)
Dit forum gaat toch achteruit hoor :(

Even iets verduidelijken. Dennoman heeft zelf een ban aangevraagd tot de 26ste zodat hij niet op 9lives kon zitten terwijl hij hard moest blokken. Heeft hij gezegd tegen me op msn :p.

stoomboot

Legacy Member
Karre zei:
Even iets verduidelijken. Dennoman heeft zelf een ban aangevraagd tot de 26ste zodat hij niet op 9lives kon zitten terwijl hij hard moest blokken. Heeft hij gezegd tegen me op msn :p.

Hahahaha :)
Verslaafd zijn aan een forum :sop:

Maar toch mis ik de gevatte opmerkingen nu al :(

Karre

Legacy Member
Over die approved pirate trouwens, irc insider tussen Cyberkef en diegenen die op #9lives zitten :p. Heb trouwens maar een ooglapje op mijn panda (waar velen mij al aan herkennen en ik tevens op mijn Xbox live gamertag gebruik (het komt daar dan ook van)) gezet en ik hoop dat het geslaagd is met mijn photoshop kunsten.

Carrion

Legacy Member
denno moest gewoon gaan studeren, die arme jongen kon ocharme niemeer tot 12 tellen :sad:

en blagh, moet zelf ook nog 12 pagina's doen :p

Jack-in-the-box

Legacy Member
Karre zei:
Over die approved pirate trouwens, irc insider tussen Cyberkef en diegenen die op #9lives zitten :p. Heb trouwens maar een ooglapje op mijn panda (waar velen mij al aan herkennen en ik tevens op mijn Xbox live gamertag gebruik (het komt daar dan ook van)) gezet en ik hoop dat het geslaagd is met mijn photoshop kunsten.

Gebt zeker "wij zijn piraten van de zee" zitten zingen op irc. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan