Archief - Je glimlach van vandaag - deel 10

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tr1ploid

Legacy Member
Faun zei:

De meeste van de artiesten waar ik naar luister zouden niet eens kunnen rondkomen moesten ze naast hun muziek geen andere job hebben. Als je dan nog eens weet hoeveel geld het kost voor een kleine band om te touren door Europa, vind ik het toch meer dan normaal dat ik mijn bijdrage lever
+ je kunt fier zijn op de mooie cd collectie op je kast. :)
Oké, ja, als je nu enkel luistert naar 50 cent en Beyoncé versta ik het nog wel.

Skyscraper

Legacy Member
Tr1ploid zei:
De meeste van de artiesten waar ik naar luister zouden niet eens kunnen rondkomen moesten ze naast hun muziek geen andere job hebben. Als je dan nog eens weet hoeveel geld het kost voor een kleine band om te touren door Europa, vind ik het toch meer dan normaal dat ik mijn bijdrage lever
+ je kunt fier zijn op de mooie cd collectie op je kast. :)
Oké, ja, als je nu enkel luistert naar 50 cent en Beyoncé versta ik het nog wel.

Exactly :).

W!mpix

Legacy Member
Super Mario Galaxy 2 welke op gamerankings.com 2de staat bij all-time best. Straks wipt het spel nog over ocarina of time o.O

BlackOccult

Legacy Member
Ik was kwaad op mezelf omdat ik gisteren niet wat buiten was gaan studeren, maar ik heb dat vandaag goed gemaakt. Hellow bruine beentjes. :love:

Muscleduck

Legacy Member
Dat is de definitie van Schlagers en vooral elk optreden van Eddy Wally.

LenniWI

Legacy Member
Klopgeest zei:
Gisteren mezelf er betrapt, dat hoe slecht het liedje ook is, iedereen er toch vrolijk mee meedoet! En zeker na een x-aantal pintjes ;)

Als ge het gaat beoordelen op de kwaliteit is het inderdaad een afgang, maar dat wordt helemaal opgesmukt door de ambiance die dat liedje brengt.
Zeker na zo een weekend concentratie :applause:

Arifiene

Legacy Member
-Steve- zei:
Je kan ook gewoon antwoorden.

De ':wtf:' impliceerde dat het aan de kust warm was, obviously.
Of is het sinds kort not done om smilies te gebruiken?

Anywayz, strand was zalig. Wel een beetje verbrand aan men schouders, maar bon, als t dat maar is.

Rizla+

Legacy Member
Vandaag is voor de fun met de auto op de parking van de Delhaize mogen rijden, en da ging serieus goed :P.

Rizla+

Legacy Member
aikrez zei:
al mogen draaien?

Grapjas :sop:
Nee, al geprobeert om eerst vooruit te komen dus via ambriange en gas tegelijk in te duwen/te lossen. Waarbij ik de eerste paar keer wel stilviel. Maar daarna lukt het wel, en sturen lukte perfect, zelfs parkeren tussen de lijntjes :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan