Rizla+
Legacy Member
Carrion zei:Man, nu zijt ge echt belachelijk bezig ze... nen auto gaat daar nie kapot van ze
Idd, en ik ga ook NOOIT op de openbare weg rijden voor ik een rijbewijs heb, omdat daar altijd een kind kan oversteken. Enkel op een lege parking. Daarnet nog 5 minuutjes geprobeerd, en ik kan al remmen zonder stil te vallen, maar starten in 1e met zo ambriange en gas induwen is nog altijd wel moeilijk, want dan start ik altijd in schokken.



