Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand zei:EY MA GRAPPIG ZEG
IK KAN NIET MEER
Dieren doodrijden en er niet mee inzitten. Serieus :ironic:
Baats zei:Wie maakte het coolste Bling Bling-filmpje? | Studio Brussel
Dat eerste filmpje alleen al
'mijn cohones zijn 18 karaat'
Dat derde trekt wel op de ballen, als je zo al in de finale raakt, amai..
Iemand zei:EY MA GRAPPIG ZEG
IK KAN NIET MEER
Dieren doodrijden en er niet mee inzitten. Serieus :ironic:

Nee, maar om er dan zo over te doen zoals jij door het te posten in de glimlach thread?Fireflies zei:Een duif inderdaad.
Ja, volgende keer trek ik de handrem in, pak ik mijn EHBO-kistje en reanimeer ik ze ter plekke. Regel jij voor elke doodgetrapte mier een begrafenis?
Maar goed, als er maar iets is waar jij commentaar op kan geven, anders zou je avondje niet geslaagd zijn hé.![]()
ns boy zei:Inderdaad, laten we meteen een begrafenis inlassen voor elk dier dat per ongeluk wordt doodgereden.
Een glimlachtopic, waarin men komt verkondigen dat men een dier heeft doodgereden.Rizla+ zei:Serieus wat?
Muscleduck zei:Zo een gezaag over een duif![]()
Rizla+ zei:Een dode duif
Rizla+ zei:Een dode duif
Dennoman zei:Random blèrende spast op mijn profiel strikes again :')

aleh, ik toch wel, ma twas misschien omdattet nen duokill was, een eendje die onder den onderkant van den auto tegen tchassis kaatste gelijk nen pingpongbal en den anderen onder men rechterwielen...Fireflies zei:Kom kom, nu niet dat ik zat de lachen dat het geen naam had

