Archief - Je glimlach van vandaag - deel 10

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eXtreme

Legacy Member
SharkyXTS zei:
Mailtje gekregen van Proxis in verband met een boek dat ik zo'n 10 maanden geleden wou bestellen. Wetende dat ze er toen bijna twee maanden hebben over gedaan vooraleer ze doorhadden dat ze dat boek toch niet konden leveren ... En dan sturen ze vandaag het volgende:



:rofl:



=> 2nd. Verspreid aub het woord. Proxis zuigt echt te zwaar. Trekt echt op niks.

exCite

Legacy Member
Mail gehad van RealDolmen, mag m'n overeenkomst voor de opleiding komen tekenen :D!

Bubba

Legacy Member
exCite zei:
Mail gehad van RealDolmen, mag m'n overeenkomst voor de opleiding komen tekenen :D!

Ziede wel. :p

Veel succes collega! :D

Ah, en ook veel plezier als ge aant rondrijden zijt in die bestickerde Opel Corsa's...

exCite

Legacy Member
BuBbA zei:
Ziede wel. :p

Veel succes collega! :D

Ah, en ook veel plezier als ge aant rondrijden zijt in die bestickerde Opel Corsa's...

Ha, nen auto is nen auto :D. Soit, woensdag wrs tekenen (eerst nog te horen krijgen wa da'k verdien) en dan in september beginnen aan de opleiding! YIEEEEHA^^

Welke afdeling zit gij? Maat van mij begint in september aan de opleiding Software Engineer.

Arifiene

Legacy Member
eXtreme zei:
=> 2nd. Verspreid aub het woord. Proxis zuigt echt te zwaar. Trekt echt op niks.

Ik heb daar toch goeie ervaringen mee...
Met Azur slechte ervaringen, enorm lange levertijd enzo (maar ze waren de enige die het boek hadden). Kheb toen wel de luxe-editie gekregen ipv de gewone voor dezelfde prijs.
Dus eigenlijk viel het wel mee, behalve dan dat k 2 maand heb moeten wachten.

AssassiN

Legacy Member
Arifiene zei:
Ik heb daar toch goeie ervaringen mee...
Met Azur slechte ervaringen, enorm lange levertijd enzo (maar ze waren de enige die het boek hadden). Kheb toen wel de luxe-editie gekregen ipv de gewone voor dezelfde prijs.
Dus eigenlijk viel het wel mee, behalve dan dat k 2 maand heb moeten wachten.

Hmmm, paar dagen geleden bij azur den nieuwe dvd van Alex Agnew besteld(was nog niet binnen).
Gisterenavond een mail gekregen da het verstuurd is geweest met een link waar je het pakket kunt volgen(bij de post). Voor de moment nog ergens in Antwerpen terwijl het de taxipost 24h is :sop:.

a143290

Legacy Member
Arifiene zei:
Ik heb daar toch goeie ervaringen mee...
Met Azur slechte ervaringen, enorm lange levertijd enzo (maar ze waren de enige die het boek hadden). Kheb toen wel de luxe-editie gekregen ipv de gewone voor dezelfde prijs.
Dus eigenlijk viel het wel mee, behalve dan dat k 2 maand heb moeten wachten.

Ik wacht ook al meer dan een maand op een boek bij Azur...

Arifiene

Legacy Member
AssassiN zei:
Hmmm, paar dagen geleden bij azur den nieuwe dvd van Alex Agnew besteld(was nog niet binnen).
Gisterenavond een mail gekregen da het verstuurd is geweest met een link waar je het pakket kunt volgen(bij de post). Voor de moment nog ergens in Antwerpen terwijl het de taxipost 24h is :sop:.

Jaja, ge zult het zitten hebben :p.

Nja, als k een tip mag geven: Mail geregeld om te klagen als t echt lang duurt.
Ik heb zo t idee dat, als ik dat niet gedaan had, k men boek nog ni zou hebben :p.

Atrox

Legacy Member
Net het contract getekend voor mijn nieuw appartementje, enkel de huurder moet nog tekenen en dan ist voorlopig in orde (plaatsbeschrijving etc is pas voor binnen een maand) :)

AssassiN

Legacy Member
Arifiene zei:
Jaja, ge zult het zitten hebben :p.

Nja, als k een tip mag geven: Mail geregeld om te klagen als t echt lang duurt.
Ik heb zo t idee dat, als ik dat niet gedaan had, k men boek nog ni zou hebben :p.

I hope you're wrong :(.
Normaal zou het dan morgen toekomen, zoniet zal ik wel mails beginnen sturen :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan