Archief - Je glimlach van vandaag - deel 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

N1CK

Legacy Member
Vanaf morgen 4 dagen animator op een speelplein :p
€90/dag, terwijl ik er niet eens ben voor het geld. Da's gewoon mooi meegenomen :p

kaminikaze

Legacy Member
N1CK zei:
Vanaf morgen 4 dagen animator op een speelplein :p
€90/dag, terwijl ik er niet eens ben voor het geld. Da's gewoon mooi meegenomen :p

Doe je het voor de kindjes ?

Bram

Legacy Member
[youtube]QEYcfHoWm2s[/youtube]

Sam Lloyd is echt zalig. Die speelt die rol heerlijk en dan ook nog eens ook zo kunnen zingen :p

N1CK

Legacy Member
kaminikaze zei:
Doe je het voor de kindjes ?

Zolang ge het maar niet in het belachelijke trekt ;) Geen pedofilie gezever. Sta daar met dezelfde ingesteldheid als leiding in een jeugdbeweging die elke zondag jongeren ne amusante dag willen bieden

Het zalige aan dit 'speelplein' is dat het gewoon een grasveld is zonder speeltuigen etc, waardoor die kinderen tenminste sociaal in omgang zijn en urenlang een kamp kunnen bouwen en wa nog allemaal.

Ander speelplein waar ik NOOIT nog sta (al 2 keer teveel), zit vol me irritante 'joeng' die niks anders doen dan ruziemake, omda ze ook eens op de schommel, klimparcours, go-cartparcours etc wille. Daar krijgt ge dan een vrijwilligersloon, al zouden ze daar €90/dag betalen en in het huidige niks, dan wist ik nog wa kiezen ;)

Selderijstok

Legacy Member
Gran Turismo 5, is mij dat eigenlijk een lacherke aan het worden :lol:

Dennoman

Legacy Member
Mijn moeder komt morgen naar huis. 't Werd fokking tijd :) ergste leed is nu geleden, vooruit naar de totale genezing ^^

N1CK

Legacy Member
Torche zei:


Da speelplein me die asociale kinders is vrijwilligersloon (25/dag)
Hetgene waar ik morgen begin is tijdelijk arbeiderscontract (10/uur)

Punt is dat als ge de lonen verwisselt, de animators nog geen zin zullen hebben hun vakantie te verkloten door daar een week dik tegen hun goesting te zitten. Da's ni echt eventjes doorbijten zoals een vakantiejobke aan de band of bureau spijtig genoeg

tuesadorable

Legacy Member
Dennoman zei:
Mijn moeder komt morgen naar huis. 't Werd fokking tijd :) ergste leed is nu geleden, vooruit naar de totale genezing ^^

Amai, ik ben enkele weken niet echt actief geweest, maar ze is toch heel lang weg geweest precies? Leg ze maar goed in de watten!

N1CK

Legacy Member
tuesadorable zei:
Amai, ik ben enkele weken niet echt actief geweest, maar ze is toch heel lang weg geweest precies? Leg ze maar goed in de watten!

idd :) had alleen maar de post gezien waarin verteld werd dat ze dringend naar huis moest komen, was dan ook aan het denken aan een (zakenreis) ofzo

Dennoman

Legacy Member
Vijf weken ziekenhuis op de kop na een zware valpartij. 't Werd dus onderhand tijd :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan