Archief - Je glimlach van vandaag - deel 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dinsdagland

Legacy Member
Na het boek enorm genoten van de film 'The Boy in The Striped Pyjamas' :)

Chappii (oi22)

Legacy Member
Eindelijk m'n iTunes opgekuist, overal artiesten & genre ingegeven ipv titel & artiest bij titel.. :p

EagleEye

Legacy Member
Jappii zei:
Eindelijk m'n iTunes opgekuist, overal artiesten & genre ingegeven ipv titel & artiest bij titel.. :p
Meet MusicBrainz Picard, een gratis programma dat je MP3's halfautomatisch (je moet het een beetje begeleiden) kan taggen met de juiste metadata, de ideale compagnon voor je iTunes! :D

Selderijstok

Legacy Member
Vriendin heeft mij overhaalt om naar Remember Me te kijken, mijn glimlach is dan ook dat het geen teleurstelling was :p (twas met Pattinson é :unsure:) Maar die lekkere van Lost deed mee dus ik zat goed.

Bosvos

Legacy Member
Een heerlijk pijpje gerookt, was lang geleden. Ook de eerste keer da'k ze zonder al te veel problemen heb kunnen rokende houden :p Met de gasaansteker is het een pak makkelijker dan met een lucifer.

Rizla+

Legacy Member
godf@ther zei:
reggae geel is een familiefestival, os ma pakte me daar vroeger ook mee henne dacht ik, ma toen wast nog kleiner en in ons dorp. Daar is speciaal kinderanimatie voor voorzien en kindere tot 12 jaar moge gratis binne :p wiet is ommes ni erg, die wete ni wa da is, en die hun ouders smore zelf 9/10

En wie da nog ni wist da er veel wiet is op de reggae, ...

Ambras was deze morgend op camping C3, blank tege blank (in huneige groepke zo).

En dan gistere nog een paard ontsnapt en da was os camping opgelope.

Hehe, ik zat op C2 bij vrieden, en zaterdag avond van 22 tot 23 uur was er ni echt een goei optreden (we zaten constant in de 18 inch) en in da uur heeft zeker 8 keer een ambulance iemand op de camping gaan afvoeren.

Remi

Legacy Member
Vrouw verstopt gsm in schaamspleet

09/08 Een Nederlandse dievegge van 23 probeerde een gsm te verstoppen in haar vagina. Beelden van een bewakingscamera brachten de diefstal aan het licht.

Een winkelagent van de Media Markt in Hengelo vond al dat de vrouw zich verdacht gedroeg. Toen de twintiger uit Enschede werd meegenomen, begon ze zich spontaan uit te kleden. De verdachte werd vervolgens alleen achtergelaten en opgesloten.

Via een bewakingscamera zag het beveiligingspersoneel dat de vrouw de gestolen telefoon in haar pruim stak. De dievegge werd onmiddellijk overgedragen aan de politie. Ze moest overigens nog een gevangenisstraf uitzitten, meldt de politie.
bron: GVA

Die verslafgeving :rofl:
Nog meer uitleg over hoe ze't had verstopt en ge had wss een ganse synoniemenlijst gekregen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan