Li1quid
Legacy Member
SeriousFace zei:toch paar kletsen terug gegeven?
Ja tuurlijk maar stelde niet veel voor

vond het gewoon grappig van: Ik heb meer stijl als u.
Hij trok toen ook aan zijn V-hals T-shirt om het te laten zien

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SeriousFace zei:toch paar kletsen terug gegeven?


Li1quid zei:Er begon daarnet een teckboy uit te pakken tegen mijne maat.
Hij schold met: Ik heb meer stijl als u (hij meende dit uit zijn hart)
Begon daarna ineens te slaan toen we zeiden dat hij een homo was..
Rare jongens die tecks

SeriousFace zei:toch paar kletsen terug gegeven?


Li1quid zei:Er begon daarnet een teckboy uit te pakken tegen mijne maat.
Hij schold met: Ik heb meer stijl als u (hij meende dit uit zijn hart)
Begon daarna ineens te slaan toen we zeiden dat hij een homo was..
Rare jongens die tecks

n9ne zei:Maat van me heeft onlangs nen dets gekregen en totaal niets teruggedaan. Dieje kerel was superfars aant doen en beweren dat hem nen groenen gordel had enal. Mijne maat heeft hem dan is goed uitgelachen want hijzelf heeft nen dubbelen zwarte gordel (of hoe dat ook noemt). Alé, heb ik toch van horen zeggen want ik was er niet bij. Ik had wel verwacht dat hem dienen farsen half ging begraven![]()
-Draco- zei:YouTube - ‪Notre Dame de Paris-Lune‬‎
Een prachtig nummer uit een prachtige musical. ^^
Voor de Franse haters, deze is ook in het Engels gezongen, youtube dat dan maar![]()

ns boy zei:Hij was alleen, en jullie met twee?
Tzou toch niet lang duren zenne![]()
En ik was plat aan het gaan van zijn scheldencYpher` zei:Vrij logisch dat uwe maat niets doet, kan immers uit zijn club gezet worden.
Bosvos zei:Wij hebben nu ook zo nen teck met een nektapijt op het werk (student). Ik ontwijk 'm zoveel mogelijk want anders komt het niet goed. Heb 'm al 1 keer op z'n plaats gezet, maar dat helpt blijkbaar niet bij zo'n mannekes.
Heb dat altijd al is willen doen maar dan krijg ik wss op mijn bakkesBosvos zei:Wij hebben nu ook zo nen teck met een nektapijt op het werk (student). Ik ontwijk 'm zoveel mogelijk want anders komt het niet goed. Heb 'm al 1 keer op z'n plaats gezet, maar dat helpt blijkbaar niet bij zo'n mannekes.
Selderijstok zei:Ik had liever een stoel gezien

En hoeveel mensen op die 'Leuk' knop duwen.
‬‎