Archief - Je glimlach van vandaag - deel 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Li1quid

Legacy Member
SeriousFace zei:
toch paar kletsen terug gegeven?

Ja tuurlijk maar stelde niet veel voor :)

vond het gewoon grappig van: Ik heb meer stijl als u.
Hij trok toen ook aan zijn V-hals T-shirt om het te laten zien :lol:

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Li1quid zei:
Er begon daarnet een teckboy uit te pakken tegen mijne maat.
Hij schold met: Ik heb meer stijl als u (hij meende dit uit zijn hart)

Begon daarna ineens te slaan toen we zeiden dat hij een homo was..
Rare jongens die tecks

:rofl:

n9ne

Legacy Member
SeriousFace zei:
toch paar kletsen terug gegeven?

Maat van me heeft onlangs nen dets gekregen en totaal niets teruggedaan. Dieje kerel was superfars aant doen en beweren dat hem nen groenen gordel had enal. Mijne maat heeft hem dan is goed uitgelachen want hijzelf heeft nen dubbelen zwarte gordel (of hoe dat ook noemt). Alé, heb ik toch van horen zeggen want ik was er niet bij. Ik had wel verwacht dat hem dienen farsen half ging begraven :unsure:

_ns_

Legacy Member
Li1quid zei:
Er begon daarnet een teckboy uit te pakken tegen mijne maat.
Hij schold met: Ik heb meer stijl als u (hij meende dit uit zijn hart)

Begon daarna ineens te slaan toen we zeiden dat hij een homo was..
Rare jongens die tecks

Hij was alleen, en jullie met twee?

Tzou toch niet lang duren zenne :p

cYpher`

Legacy Member
n9ne zei:
Maat van me heeft onlangs nen dets gekregen en totaal niets teruggedaan. Dieje kerel was superfars aant doen en beweren dat hem nen groenen gordel had enal. Mijne maat heeft hem dan is goed uitgelachen want hijzelf heeft nen dubbelen zwarte gordel (of hoe dat ook noemt). Alé, heb ik toch van horen zeggen want ik was er niet bij. Ik had wel verwacht dat hem dienen farsen half ging begraven :unsure:


Vrij logisch dat uwe maat niets doet, kan immers uit zijn club gezet worden.

Li1quid

Legacy Member
ns boy zei:
Hij was alleen, en jullie met twee?

Tzou toch niet lang duren zenne :p

Hij had ook een vriendje bij (mislukte van de hip tot de hopper)

Kheb zelf niks gedaan, ben geen vechter :p En ik was plat aan het gaan van zijn schelden

n9ne

Legacy Member
cYpher` zei:
Vrij logisch dat uwe maat niets doet, kan immers uit zijn club gezet worden.

Dacht al zoiets. Maar toch, respect dat ge u kunt inhouden op zo'n moment.

Selderijstok

Legacy Member
De nieuwe van Goose :music:

En dat bericht dat ze kregen op de stubru :rofl:: wtf zot deur de meur gaan

Bosvos

Legacy Member
Wij hebben nu ook zo nen teck met een nektapijt op het werk (student). Ik ontwijk 'm zoveel mogelijk want anders komt het niet goed. Heb 'm al 1 keer op z'n plaats gezet, maar dat helpt blijkbaar niet bij zo'n mannekes.

Li1quid

Legacy Member
Bosvos zei:
Wij hebben nu ook zo nen teck met een nektapijt op het werk (student). Ik ontwijk 'm zoveel mogelijk want anders komt het niet goed. Heb 'm al 1 keer op z'n plaats gezet, maar dat helpt blijkbaar niet bij zo'n mannekes.

Knip er een stuk af :lol: Heb dat altijd al is willen doen maar dan krijg ik wss op mijn bakkes

n9ne

Legacy Member
Bosvos zei:
Wij hebben nu ook zo nen teck met een nektapijt op het werk (student). Ik ontwijk 'm zoveel mogelijk want anders komt het niet goed. Heb 'm al 1 keer op z'n plaats gezet, maar dat helpt blijkbaar niet bij zo'n mannekes.

Moe toch zalig zijn :')
Op mijn vorig werk was mijnen voorganger ook zo enen. Die zat wiet te smoren tijdens de middagpauze :')
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan