Archief - Je glimlach van vandaag - deel 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UrbanusVanAnus

Legacy Member
m'n pa is sociaal inspecteur, werkt dus voor de staat
nja, voor de staat dus die doet geen klop en werkt praktisch wanneer hij dat wil

vandaag moest hij naar Luik, ze hadden daar een nederlandstalige nodig voor iets
om 7 uur 's morgens vertrekt hij dan, komt hij daar aan en is er daar niemand
belt hij naar die dienst, blijkt dat hij een dag te vroeg is :lol:
nu is hij vandaag helemaal voor niks zo vroeg uit zijn bed gestapt en nu moet hij morgen nog eens zo vroeg vertrekken :lol:

kheb hem eens goed uitgelachen :p

Furon

Legacy Member
[youtube]bNx73N3_qr8[/youtube]

maximvdb zei:
Da komt nog :p

Ma fuck op 1 dag meer als een miljoen views :D En hoeveel mensen op die 'Leuk' knop duwen.

Ik zag de titel en moest gewoon al meteen op 'Like' klikken.

Be4sT

Legacy Member
Mijn eerste (en tevens voorlaatste) werkdag als jobstudent in de Lidl.
Ik neem zo de schuif'deuren' uit de frigo, en zet die er tegen, want ik moest het uitkuisen met een wattenstaafje en een vod :unsure: komt er ineens ne gast naar mij, die kijkt zo is vies en vraagt dan uiteindelijk 'werkt gij hier?'
Kzeg zo nee ik doe da graag, die frigo's uiteen halen.
Zijn gezicht -> priceless :')

Michster

Legacy Member
Apex zei:
Silver?
Is da nie blauw? :unsure:

Erm...silver natuurlijk! Nuja, toonmodel was zilver, dus ik neem aan dat ze niet plots de blauwe hebben als k hem eenmaal ga afhalen.

Karre

Legacy Member
ns boy zei:
Ik moet Careless een rep geven :sad:

Waar wacht je dan op? :unsure:

OT:

Mijn verkoudheid is erger geworden zodat ik er bij de dokter al voor naartoe moest omdat het niet vanzelf overging + dat het weer er niet goed uit ziet voor volgende week.

Dennoman

Legacy Member
UrbanusVanAnus zei:
m'n pa is sociaal inspecteur, werkt dus voor de staat
nja, voor de staat dus die doet geen klop en werkt praktisch wanneer hij dat wil

vandaag moest hij naar Luik, ze hadden daar een nederlandstalige nodig voor iets
om 7 uur 's morgens vertrekt hij dan, komt hij daar aan en is er daar niemand
belt hij naar die dienst, blijkt dat hij een dag te vroeg is :lol:
nu is hij vandaag helemaal voor niks zo vroeg uit zijn bed gestapt en nu moet hij morgen nog eens zo vroeg vertrekken :lol:

kheb hem eens goed uitgelachen :p
Mijn ouders hadden eens iets gelijkaardigs. Vroeg opgestaan en naar Oostende gereden voor een beurs. Krijg een uur of drie nadat ze vertrokken een sms: "godverdomme die beurs is pas volgende maand" :lol:

Ze zijn er wel ne keer goe mosselen gaan eten :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan