Be4sT
Legacy Member
Carrion zei:Staat ne keer op een normaal uur op ipv om 2-3 uur 's middags, zult ervan opkijken hoeveel beter ge u voelt als ge wa op een fatsoenlijk uur opstaat.
so true

Ik hou ervan als ik om 10 uur al gedoucht heb, warme chocomelk gedronken heb, vaatwasser heb gedaan en effe op de pc zit

Dan voel je je nuttig en fris!





. Ik denk dat ik nog eens terugga 
.