Archief - Je glimlach van vandaag - deel 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Be4sT

Legacy Member
Carrion zei:
Staat ne keer op een normaal uur op ipv om 2-3 uur 's middags, zult ervan opkijken hoeveel beter ge u voelt als ge wa op een fatsoenlijk uur opstaat.

so true :D
Ik hou ervan als ik om 10 uur al gedoucht heb, warme chocomelk gedronken heb, vaatwasser heb gedaan en effe op de pc zit :)
Dan voel je je nuttig en fris!
(:

sir oinksalot

Legacy Member
Vampire zei:
Had dat veel als ik bij Krefel werkte. Sta ik daar met tv's ofzo te sleuren. 'Meneer werkt gij hier?'. Neen, ik ben de winkel wat aant leegroven :ironic:

herkenbare situatie, ik moet een hemd dragen met in het groot logo + naam van de winkel op en dan nog constant de vraag "meneer, werkt u hier?"

anderzijds is het ook best grappig dat klanten die toevallig een groen tshirt (kleur van onze uniformen) aanhebben zo ook dikwijls worden aangesproken door andere klanten

Be4sT

Legacy Member
sir oinksalot zei:
herkenbare situatie, ik moet een hemd dragen met in het groot logo + naam van de winkel op en dan nog constant de vraag "meneer, werkt u hier?"

anderzijds is het ook best grappig dat klanten die toevallig een groen tshirt (kleur van onze uniformen) aanhebben zo ook dikwijls worden aangesproken door andere klanten

er staat 1 spellingsfout in je signature, hihi.
x

Th1x4nG

Legacy Member
Het correcte woord is 'spelfout', dumbass. En rijdt is een fout tegen de grammatica.
Zie da ge het zelf kunt voor ge anderen verbetert. :)

n9ne

Legacy Member
sir oinksalot zei:
herkenbare situatie, ik moet een hemd dragen met in het groot logo + naam van de winkel op en dan nog constant de vraag "meneer, werkt u hier?"

anderzijds is het ook best grappig dat klanten die toevallig een groen tshirt (kleur van onze uniformen) aanhebben zo ook dikwijls worden aangesproken door andere klanten

die mensen denken dan zeker dat ze vriendelijk zijn omdat ze zoiets eerst vragen :')

Tremium

Legacy Member
Carrion zei:
Staat ne keer op een normaal uur op ipv om 2-3 uur 's middags, zult ervan opkijken hoeveel beter ge u voelt als ge wa op een fatsoenlijk uur opstaat.

Inderdaad. Vandaag ook eens in de voormiddag opgestaan ipv namiddag, veel beter! :p

N1CK

Legacy Member
Ik kan pas gisteren om 23u46 iemand terug een iTrader geven :p

geweldig systeem...

Morrissey

Legacy Member
Mijn beste kameraden die allemaal warm lopen voor een weekendje Parijs te doen. Welliswaar niet deze vakantie, maar eens in een verlengd weekend. Met de bus sta je daar al voor zo'n 50 € PP, daar een goedkoop hotelleke uitpikken en enkele nachtclubs opzoeken. I like :)

Duckwhisperer

Legacy Member
Zitten ze hier allemaal te zagen dat mensen hun vragen of ze er werken terwijl ze er effectief werken...

Tijdens de Gentse feesten ging ik in Hot club de gand om drank voor een man of 8 en vroeg daarom ne bierplateau. En er werden mensen boos omdat ik hun bestelling niet wou opnemen ^-^.

Drew

Legacy Member
Fireflies zei:
Mijn beste kameraden die allemaal warm lopen voor een weekendje Parijs te doen. Welliswaar niet deze vakantie, maar eens in een verlengd weekend. Met de bus sta je daar al voor zo'n 50 € PP, daar een goedkoop hotelleke uitpikken en enkele nachtclubs opzoeken. I like :)
Zeker de Social Club eens proberen ;)

Dennoman

Legacy Member
Fireflies zei:
Mijn beste kameraden die allemaal warm lopen voor een weekendje Parijs te doen. Welliswaar niet deze vakantie, maar eens in een verlengd weekend. Met de bus sta je daar al voor zo'n 50 € PP, daar een goedkoop hotelleke uitpikken en enkele nachtclubs opzoeken. I like :)
Hoeveel keer moet ik nog zeggen dat Parijs verschrikkelijk is voordat mensen er gvd geen ideeën meer door krijgen om WEL naar Parijs te gaan :angry:

Vampire

Legacy Member
Dennoman zei:
Hoeveel keer moet ik nog zeggen dat Parijs verschrikkelijk is voordat mensen er gvd geen ideeën meer door krijgen om WEL naar Parijs te gaan :angry:

Ik ben er in november 3 dagen geweest en ik vond het er geweldig leuk en mooi. Enkel jammer dat 3 dagen te kort is om deze prachtige stad te zien. :sop:. Ik denk dat ik nog eens terugga :unsure:

exCite

Legacy Member
Dennoman zei:
Hoeveel keer moet ik nog zeggen dat Parijs verschrikkelijk is voordat mensen er gvd geen ideeën meer door krijgen om WEL naar Parijs te gaan :angry:

Waarom is Parijs volgens u verschrikkelijk Denno? :confused:
Kvind zelf da Parijs een prachtige stad is, ben er al 2 keer geweest en ga zeker nog is terug. Hetzelfde voor New York, fantastische stad :love:.

En OT: Morgen vertrekken naar Rhodos, woehoew! :D

Dennoman

Legacy Member
Een betonnen rotzooi is het daar. Geen greintje charme behalve dat kitscherige fake gezeik op en rond Monmartre. U opsluiten in musea is het enige dat ginder te doen valt. Het Louvre is dan ook zowat de enige reden dat Frankrijk nog op de wereldkaart mag staan :unsure:

Muscleduck

Legacy Member
Dennoman zei:
Een betonnen rotzooi is het daar. Geen greintje charme behalve dat kitscherige fake gezeik op en rond Monmartre. U opsluiten in musea is het enige dat ginder te doen valt. Het Louvre is dan ook zowat de enige reden dat Frankrijk nog op de wereldkaart mag staan :unsure:

Amai neem dat eens snel terug! Parijs bedoel je zeker. Frankrijk is meer dan Parijs hoor. Persoonlijk vind ik Normandië het mooiste stuk Frankrijk, ook al omdat WO2 mij enorm boeit. Prachtige streken, goeikope en lekkere mossels, veel bunkers, historische dorpjes,... Genoeg te zien in Frankrijk, maar je moet buiten Parijs gaan daarvoor.
Mont Saint-Michel vergat ik ook nog. Zeer mooi, wel super duur als je tot helemaal boven wilt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan