Archief - Je glimlach van vandaag - deel 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shivte

Legacy Member
Morgen mijne eerste eigen auto gaan halen. Dagje verlof ervoor gevraagd. Zot veel kriebels in de buik. Kword er gewoon mottig van. En ik moet nog eerst gaan slapen ook. OMFG!

gravehunter

Legacy Member
SynQ zei:
Morgen mijne eerste eigen auto gaan halen. Dagje verlof ervoor gevraagd. Zot veel kriebels in de buik. Kword er gewoon mottig van. En ik moet nog eerst gaan slapen ook. OMFG!

hier binnen 2 weken ook, alle toch eerste nieuwe auto :p

Bosvos

Legacy Member
Flipkikker zei:
muziek vollenbak want der is toch niemand hier :)

Idem, behalve dat er hier wél nog volk in huis is :p

Trouwens nooit gedacht dat ik terug into heel dat black metal-gedoe zou geraken. Al zijn het nu enkel nog de ernstige sfeervolle groepen ipv zo underground mogelijk te gaan :p

BlackOccult

Legacy Member
e.House zei:
Die Medvedev met zijn kritiek op een verantwoordelijke, hoe droog.

Ja, lol, "hij daagde niet uit op vakantie, hij heeft het daar goed blijkbaar. Dat 'm maar daar blijft ineens". :')

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Sorryfreak zei:
Ja, lol, "hij daagde niet uit op vakantie, hij heeft het daar goed blijkbaar. Dat 'm maar daar blijft ineens". :')

Over vakantie gesproken. Morgen om 15u in Temse!

Vampire

Legacy Member
Be4sT zei:
Mijn eerste (en tevens voorlaatste) werkdag als jobstudent in de Lidl.
Ik neem zo de schuif'deuren' uit de frigo, en zet die er tegen, want ik moest het uitkuisen met een wattenstaafje en een vod :unsure: komt er ineens ne gast naar mij, die kijkt zo is vies en vraagt dan uiteindelijk 'werkt gij hier?'
Kzeg zo nee ik doe da graag, die frigo's uiteen halen.
Zijn gezicht -> priceless :')

Had dat veel als ik bij Krefel werkte. Sta ik daar met tv's ofzo te sleuren. 'Meneer werkt gij hier?'. Neen, ik ben de winkel wat aant leegroven :ironic:

Karre

Legacy Member
Rizla+ zei:
Ik loop al heel den dag serieus lastig rond, en weet niet waarom.

Misschien van de vermoeidheid, dan loop ik ook altijd lastig rond.

OT:

Morgen eindelijk nog eens gaan zwemmen in een subtropisch zwembad :bow:

e.House

Legacy Member
Vampire zei:
Had dat veel als ik bij Krefel werkte. Sta ik daar met tv's ofzo te sleuren. 'Meneer werkt gij hier?'. Neen, ik ben de winkel wat aant leegroven :ironic:

daar op antwoorden: "Nee, ma gij wel?"

Carrion

Legacy Member
Rizla+ zei:
Ik loop al heel den dag serieus lastig rond, en weet niet waarom.

Staat ne keer op een normaal uur op ipv om 2-3 uur 's middags, zult ervan opkijken hoeveel beter ge u voelt als ge wa op een fatsoenlijk uur opstaat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan