Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SynQ zei:Morgen mijne eerste eigen auto gaan halen. Dagje verlof ervoor gevraagd. Zot veel kriebels in de buik. Kword er gewoon mottig van. En ik moet nog eerst gaan slapen ook. OMFG!

Flipkikker zei:muziek vollenbak want der is toch niemand hier![]()


e.House zei:Die Medvedev met zijn kritiek op een verantwoordelijke, hoe droog.
Sorryfreak zei:Ja, lol, "hij daagde niet uit op vakantie, hij heeft het daar goed blijkbaar. Dat 'm maar daar blijft ineens". :')
|) ][ |V| ][;13686280 zei:Over vakantie gesproken. Morgen om 15u in Temse!

Sorryfreak zei:Ooh, count me in.

Rizla+ zei:Ik loop al heel den dag serieus lastig rond, en weet niet waarom.
Rizla+ zei:Ik loop al heel den dag serieus lastig rond, en weet niet waarom.
Be4sT zei:Mijn eerste (en tevens voorlaatste) werkdag als jobstudent in de Lidl.
Ik neem zo de schuif'deuren' uit de frigo, en zet die er tegen, want ik moest het uitkuisen met een wattenstaafje en een vodkomt er ineens ne gast naar mij, die kijkt zo is vies en vraagt dan uiteindelijk 'werkt gij hier?'
Kzeg zo nee ik doe da graag, die frigo's uiteen halen.
Zijn gezicht -> priceless :')
Rizla+ zei:Ik loop al heel den dag serieus lastig rond, en weet niet waarom.

Vampire zei:Had dat veel als ik bij Krefel werkte. Sta ik daar met tv's ofzo te sleuren. 'Meneer werkt gij hier?'. Neen, ik ben de winkel wat aant leegroven :ironic:
Rizla+ zei:Ik loop al heel den dag serieus lastig rond, en weet niet waarom.