Archief - Je glimlach van vandaag - deel 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Utred

Legacy Member
Dennoman zei:
Weinig pittoreske dorpjes die je in de buurlanden ook niet kan terugvinden hoor. Vooral omdat zelfs de kleinste Franse villagekes al worden plat gelopen door toeristen. De meesten hokken gelukkig nog samen op campings, maar de stiff middle class pricks vind je terug in de dorpjes "omdat je daar toch zo goed wijn kan kopen hé". En zwijg mij van de Mont-St. Michel, wat een vreselijk commercieel hol is me dat geworden.

Ik loop gewoon ook niet al te hoog op met de Fransen, daar herken je als Belg te sterk je zwakke punten in. Wij klagen steen en been over hun chauvinisme maar kijk ffs toch eens naar onszelf de laatste jaren, walgelijk is het.

Wat ik qua Europese steden wel heerlijk vind: Londen/Amsterdam/Berlijn als totaalbeeld van prachtige moderne steden, Barcelona (veel toeristen maar toch altijd fris en vernieuwend), Rome (niet voor de inwoners - brrrr - maar voor de enorme hoeveelheid erfgoed) en zo zullen er nog velen zijn. Praag wil ik zeker nog eens doen, lijkt me ook geweldig.
Ik vind Rome net een zeer ongezellige stad, en Parijs wel heel sfeervol. Parijs kan fout zijn want ik was nog redelijk klein als ik er was. Maar Rome vond ik echt niet wat ik er van had verwacht, de bezienswaardigheden zijn absoluut fantastisch maar de stad zelf vond ik echt niet mooi. In Barcelona(mijn favoriete stad tot nu toe) kan je gewoon willekeurig rondlopen en het is overal even gezellig, in Rome is het echt van het eene monument naar het andere want voor de rest is er niets aan.
Praag is fantastisch, moet je zeker doen. Lissabon is ook prachtig.

Klopgeest

Legacy Member
De tenten op Moodstock die eindelijk staan, en zelfs de planché ligt al mooi in alle tenten. Voor op schema ! (Y)

eS

Legacy Member
Fireflies zei:
... nachtje doorsteken en de bus rond 10 uur 's ochtends terugpakken, zo spaar je al een nachtje in het hotel uit...

Handig, gaan feesten met een rugzak op uw rug ;) (ik veronderstel da ge toch iets gaat mee hebben van bagage).
Mss best zien of da ge dan ergens uw gerief in een kluis kunt steken aan een station/bus of in het hostel zelf.

O.T.
people of walmart

Carrion

Legacy Member
bwa, als ge gewoon 1 nacht gaat, wa hebde dan nodig behalve een portefeuille

Morrissey

Legacy Member
We zouden voor 3 dagen gaan (waarvan de laatste dag enkel de ochtend (nadat we de nacht doorsteken). Dus 2 dagen zijn we daar, buiten een extra tshirt, slip en kousen heb je toch niets nodig lijkt mij? Dat kan perfect met een rugzak, die je wel ergens in't station zal kunnen opbergen zeker.

tuesadorable

Legacy Member
|) ][ |V| ][;13686280 zei:
Over vakantie gesproken. Morgen om 15u in Temse!

Wth zou je ooit in Temse komen doen als je er niet moet zijn? This place is dead!

Anyway, eindelijk klaar met dagen achter elkaar vakantiejobben. Nu is het terug met de regelmaat van "af en toe". I like.

Dennoman

Legacy Member
evil_konijn zei:
Ik vind Rome net een zeer ongezellige stad, en Parijs wel heel sfeervol. Parijs kan fout zijn want ik was nog redelijk klein als ik er was. Maar Rome vond ik echt niet wat ik er van had verwacht, de bezienswaardigheden zijn absoluut fantastisch maar de stad zelf vond ik echt niet mooi. In Barcelona(mijn favoriete stad tot nu toe) kan je gewoon willekeurig rondlopen en het is overal even gezellig, in Rome is het echt van het eene monument naar het andere want voor de rest is er niets aan.
Praag is fantastisch, moet je zeker doen. Lissabon is ook prachtig.
Nee inderdaad, Rome is vreselijk als geheel. Zeker in de zomer als het nog eens bakkend heet is en al die uitlaatgassen... op straat in Rome een keer in 40 graden gestaan temidden van één van de drukste wegen. Ben in mijn leven nog nooit flauwgevallen maar naar het schijnt moet ik toen echt wel op het randje hebben gestaan :p

Rome is een fantastische stad om met een superstrakke planning te doen. Heeft mijn moeder ooit een keer geregeld: alle noemenswaardige attracties mooi op een week gedaan, zodat ge nog een beetje ademruimte hebt om wat piazzakes te gaan bekijken en eens goed te gaan eten in wat kleine restaurantjes. Rome is dus echt geen stad om doelloos in rond te zwerven.

Londen en Amsterdam zijn daarin wel een ander verhaal :)

Baats

Legacy Member
Nog 9 dagen en ik vertrek naar Spanje.. Hopelijk daar wat beter weer, maar 'tziet er momenteel ook gene vetten uit :(

|) ][ |V| ][

Legacy Member
tuesadorable zei:
Wth zou je ooit in Temse komen doen als je er niet moet zijn? This place is dead!

2 vrienden oppikken, anders moet ik alleen gaan. :unsure:
Ga je ook mee? :cool:

Milfhunter

Legacy Member
evil_konijn zei:
Ik vind Rome net een zeer ongezellige stad, en Parijs wel heel sfeervol. Parijs kan fout zijn want ik was nog redelijk klein als ik er was. Maar Rome vond ik echt niet wat ik er van had verwacht, de bezienswaardigheden zijn absoluut fantastisch maar de stad zelf vond ik echt niet mooi. In Barcelona(mijn favoriete stad tot nu toe) kan je gewoon willekeurig rondlopen en het is overal even gezellig, in Rome is het echt van het eene monument naar het andere want voor de rest is er niets aan.
Praag is fantastisch, moet je zeker doen. Lissabon is ook prachtig.

Istanbul FTW

Inspector Monkfish

Legacy Member
Be4sT zei:
so true :D
Ik hou ervan als ik om 10 uur al gedoucht heb, warme chocomelk gedronken heb, vaatwasser heb gedaan en effe op de pc zit :)
Dan voel je je nuttig en fris!
(:

Op vrije dagen voel ik allesbehalve de nood om me nuttig te maken.

iamhollywood

Legacy Member
Hebben sinds zondag een Brits Korthaartje. We laten altijd onze slaapkamerdeur open staan dat we hem zouden horen moest er iets zijn. Meneer heeft vannacht een ganse nacht bij ons geslapen, hij lag tussen onze hoofdkussens in met zijn kopke op mijn kussen :love:, hij is nog zo lief.

Ons Balou'tje:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos...574722613691_1404338399_1563923_2670275_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos...461813977566_999937506_31293840_3571870_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos...462552076018_999937506_31295799_7203361_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos...1462552116019_999937506_31295800_122851_n.jpg

Ion1c

Legacy Member
Sdc zei:

Michster zei:
Is dat een rolstoel of mini-bromfiets? :p
Indien rolstoel -> awesome! :D


was de eerste keer ooit dat een rolstoel een geslaagde backflip deed.

http://www.youtube.com/watch?v=nr_Fxr6gw3w

Nitro Circus Live World Record Action Sports star Aaron "TNT Wheelz" Fotheringham becomes the first person to land a backflip in a wheelchair on the Nitro Gigant-a-Ramp in front of 16000 screaming Nitro Circus Live fans at Acer Arena in Sydney Australia
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan