sevencrowns
Legacy Member
Juve9le zei:Precies ook niet veel gewoon.
De combinatie van zijn nickname, avatar en aantal reps spreekt toch boekdelen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juve9le zei:Precies ook niet veel gewoon.
Carrion zei:Ik dacht, ik zoek daar een grappige afbeelding voor op google images, en op de 3de rij staat een gekke Japanner / Chinees met een boor tegen z'n hoofd![]()

iamhollywood zei:Hebben sinds zondag een Brits Korthaartje. We laten altijd onze slaapkamerdeur open staan dat we hem zouden horen moest er iets zijn. Meneer heeft vannacht een ganse nacht bij ons geslapen, hij lag tussen onze hoofdkussens in met zijn kopke op mijn kussen, hij is nog zo lief.
Ons Balou'tje:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos...574722613691_1404338399_1563923_2670275_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos...461813977566_999937506_31293840_3571870_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos...462552076018_999937506_31295799_7203361_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos...1462552116019_999937506_31295800_122851_n.jpg

Mephisto zei:Maar 1tje? Ik dacht dat ze uiteindelijk met 2 kittens overbleven en je misschien zijn zusje/broertje erbij ging nemen?
Hoe dan ook, wa ne cutie pie...![]()
, de nest bestond uit 2 kittens, waren beiden verkocht maar het zusje hebben de kopers na 3 dagen al teruggebracht
. Maar hij lijkt haar ook niet echt te missen, denk dat hij zich nogal moest verweren tussen die 5 dames. Hij was de enige kater in huis en katers staan binnen de familie onderaan in rang, nu is hij heer en meester in huis, hij heeft geen enkele keer gejankt om zijn nest..
. Ze zijn ondertussen 14 weken en volgende week zou er een nieuw nestje geboren worden. Welke koper is nog bereid een hoop geld op tafel te werpen voor een groot kitten als er klein bagatters beschikbaar zijn? Ik hoop in ieder geval dat ze goed terecht komt, het is nog zo'n knuffelkont
. Mijn laatste hoop was dat Balou mijn vriend zou overtuigen door haar te missen, maar Balou toont net dat hij het best wel leuk vindt op deze manier..GILBOUTOn zei:https://www.beyondgaming.be/forums tegelijk ook een ergernis.

iamhollywood zei:Ik mag zijn zusje er niet bij nemen van mijnen chief, de nest bestond uit 2 kittens, waren beiden verkocht maar het zusje hebben de kopers na 3 dagen al teruggebracht
. Maar hij lijkt haar ook niet echt te missen, denk dat hij zich nogal moest verweren tussen die 5 dames. Hij was de enige kater in huis en katers staan binnen de familie onderaan in rang, nu is hij heer en meester in huis, hij heeft geen enkele keer gejankt om zijn nest..
Zijn zusje zoekt dus wel nog altijd een thuis, ik vrees wat dat ze die alsnog zal vinden. Ze zijn ondertussen 14 weken en volgende week zou er een nieuw nestje geboren worden. Welke koper is nog bereid een hoop geld op tafel te werpen voor een groot kitten als er klein bagatters beschikbaar zijn? Ik hoop in ieder geval dat ze goed terecht komt, het is nog zo'n knuffelkont
. Mijn laatste hoop was dat Balou mijn vriend zou overtuigen door haar te missen, maar Balou toont net dat hij het best wel leuk vindt op deze manier..
(), doet de andere nogal zielig (mauwen enzo, is een echte aandachtshoer geworden eigenlijk
).Mephisto zei:Ik zou nog wat pushen bij uw ventje! Of ge nu 1 of 2 katten moet verzorgen, de kattenbak moet toch worden zuiver gemaakt, eten moet er staan, ... Bovendien denk ik toch dat het voor Balou fijn is om een 'vriendje' in huis te hebben, ook al toont ie dat nu niet. Wij hebben altijd 2 katten gehad, en sinds een is overleden(), doet de andere nogal zielig (mauwen enzo, is een echte aandachtshoer geworden eigenlijk
).
iamhollywood zei:Ik mag zijn zusje er niet bij nemen van mijnen chief, de nest bestond uit 2 kittens, waren beiden verkocht maar het zusje hebben de kopers na 3 dagen al teruggebracht
. Maar hij lijkt haar ook niet echt te missen, denk dat hij zich nogal moest verweren tussen die 5 dames. Hij was de enige kater in huis en katers staan binnen de familie onderaan in rang, nu is hij heer en meester in huis, hij heeft geen enkele keer gejankt om zijn nest..
Zijn zusje zoekt dus wel nog altijd een thuis, ik vrees wat dat ze die alsnog zal vinden. Ze zijn ondertussen 14 weken en volgende week zou er een nieuw nestje geboren worden. Welke koper is nog bereid een hoop geld op tafel te werpen voor een groot kitten als er klein bagatters beschikbaar zijn? Ik hoop in ieder geval dat ze goed terecht komt, het is nog zo'n knuffelkont
. Mijn laatste hoop was dat Balou mijn vriend zou overtuigen door haar te missen, maar Balou toont net dat hij het best wel leuk vindt op deze manier..
Tzijn echt 2 schone katjes!Mephisto zei:Ik zou nog wat pushen bij uw ventje! Of ge nu 1 of 2 katten moet verzorgen, de kattenbak moet toch worden zuiver gemaakt, eten moet er staan, ... Bovendien denk ik toch dat het voor Balou fijn is om een 'vriendje' in huis te hebben, ook al toont ie dat nu niet. Wij hebben altijd 2 katten gehad, en sinds een is overleden(), doet de andere nogal zielig (mauwen enzo, is een echte aandachtshoer geworden eigenlijk
).
. Zijn grootste argument is de financiële kant, Balou heeft ons alles bij elkaar al meer dan 1000€ gekost, een 2de heeft natuurlijk weer een aankoopprijs. Zijn net verhuist wat ook heel wat kosten met zich heeft meegebracht. Bovendien is ons Balou'tje ziek aangekomen, hij heeft een verzwakte vorm van de niesziekte (hij is geënt dus zwaar kon het niet uitbreken), zijn zusje heeft dit waarschijnlijk meegebracht van de oorspronkelijke kopers, hun ander kitten was hiertegen niet geënt terwijl alle katten in de cattery dat wel zijn. Hij krijgt momenteel antibiotica. Je kan niet meer aan hem zien dat er een bacterie aanwezig is maar het weerhoudt mij toch om een extra katje in huis te houden... ik hoop dat hij er niets aan overhoudt, op jonge leeftijd kunnen ze chronische niesziekte ontwikkelen. Al is het wel een aandachtshoer ^^, hij gaat zich geregeld verstoppen in een inhammetje aan de keuken en begint dan te schreeuwen tot je zijn naam roept, dan komt hij fier aangehuppeld
...