Als ik ga blijven pushen gaat er ambras van komen

. Zijn grootste argument is de financiële kant, Balou heeft ons alles bij elkaar al meer dan 1000€ gekost, een 2de heeft natuurlijk weer een aankoopprijs. Zijn net verhuist wat ook heel wat kosten met zich heeft meegebracht. Bovendien is ons Balou'tje ziek aangekomen, hij heeft een verzwakte vorm van de niesziekte (hij is geënt dus zwaar kon het niet uitbreken), zijn zusje heeft dit waarschijnlijk meegebracht van de oorspronkelijke kopers, hun ander kitten was hiertegen niet geënt terwijl alle katten in de cattery dat wel zijn. Hij krijgt momenteel antibiotica. Je kan niet meer aan hem zien dat er een bacterie aanwezig is maar het weerhoudt mij toch om een extra katje in huis te houden... ik hoop dat hij er niets aan overhoudt, op jonge leeftijd kunnen ze chronische niesziekte ontwikkelen. Al is het wel een aandachtshoer ^^, hij gaat zich geregeld verstoppen in een inhammetje aan de keuken en begint dan te schreeuwen tot je zijn naam roept, dan komt hij fier aangehuppeld

...