Archief - Je glimlach van vandaag - deel 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mephisto

Legacy Member
iamhollywood zei:
Als ik ga blijven pushen gaat er ambras van komen :p. Zijn grootste argument is de financiële kant, Balou heeft ons alles bij elkaar al meer dan 1000€ gekost, een 2de heeft natuurlijk weer een aankoopprijs. Zijn net verhuist wat ook heel wat kosten met zich heeft meegebracht. Bovendien is ons Balou'tje ziek aangekomen, hij heeft een verzwakte vorm van de niesziekte (hij is geënt dus zwaar kon het niet uitbreken), zijn zusje heeft dit waarschijnlijk meegebracht van de oorspronkelijke kopers, hun ander kitten was hiertegen niet geënt terwijl alle katten in de cattery dat wel zijn. Hij krijgt momenteel antibiotica. Je kan niet meer aan hem zien dat er een bacterie aanwezig is maar het weerhoudt mij toch om een extra katje in huis te houden... ik hoop dat hij er niets aan overhoudt, op jonge leeftijd kunnen ze chronische niesziekte ontwikkelen. Al is het wel een aandachtshoer ^^, hij gaat zich geregeld verstoppen in een inhammetje aan de keuken en begint dan te schreeuwen tot je zijn naam roept, dan komt hij fier aangehuppeld :p...

Stel u zo 2 fiere kittens voor... :p
Blijven pushen zeg ik u! >_<

Bram

Legacy Member
"See, I think drugs have done some good things for us, I really do.
And if you don&#8217;t believe drugs have done good things for us, do me a favor: go home tonight and take all your albums, all your tapes, and all your cd&#8217;s and burn em&#8217;. 'Cause you know what?

The musicians who&#8217;ve made all that great music that&#8217;s enhanced your lives throughout the years...

Rrrrrrrrrrrrreal ------ high on drugs."

--Bill Hicks

midas

Legacy Member
N1CK zei:
Vanaf morgen 4 dagen animator op een speelplein :p
€90/dag, terwijl ik er niet eens ben voor het geld. Da's gewoon mooi meegenomen :p

The fuck oO
ik geef zelf leiding op een speelplein,het 2de jaar al, 12 euro per dag met jaar ervaring en animatorcursus

freakykiller

Legacy Member
iamhollywood zei:
Hebben sinds zondag een Brits Korthaartje. We laten altijd onze slaapkamerdeur open staan dat we hem zouden horen moest er iets zijn. Meneer heeft vannacht een ganse nacht bij ons geslapen, hij lag tussen onze hoofdkussens in met zijn kopke op mijn kussen :love:, hij is nog zo lief.

Ons Balou'tje:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos...574722613691_1404338399_1563923_2670275_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos...461813977566_999937506_31293840_3571870_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos...462552076018_999937506_31295799_7203361_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos...1462552116019_999937506_31295800_122851_n.jpg

Jaloers :sad: :p

iamhollywood

Legacy Member
Mephisto zei:
Stel u zo 2 fiere kittens voor... :p
Blijven pushen zeg ik u! >_<

Ik ga het even laten rusten. Kan volgende week nog proberen. Heb net nog eens gemaild, voorlopig heeft er nog steeds niemand om haar gebeld. Als mijne vriend zijn vakantie door is zal pas echt blijken hoe goed hij alleen kan blijven.

Vind die oorspronkelijke kopers best wel straf. Ze willen 2 Britjes, hadden Balou zijn zusje gekocht en elders nog een poesje. Omdat de poesjes niet overeenkwamen moest er eentje terug, keuze zou gebaseerd zijn op het feit dat Balou's zusje diegene was die aanviel en aan de zetels krabde (het is een kat??). Ze hebben 3 dagen geprobeerd, beiden zaten in een nieuwe omgeving, normaal dat dit niet meteen klikte? Ze vroegen of wij niet wilden wisselen terwijl zij eerste keus hadden in de nest en toen beweerden dat Balou niet mooi was. Ondertussen zijn ze volop op zoek naar een tweede katje. Sommige mensen verdienen echt geen dieren:sop:.

nixie

Legacy Member
iamhollywood zei:
Hebben sinds zondag een Brits Korthaartje. We laten altijd onze slaapkamerdeur open staan dat we hem zouden horen moest er iets zijn. Meneer heeft vannacht een ganse nacht bij ons geslapen, hij lag tussen onze hoofdkussens in met zijn kopke op mijn kussen :love:, hij is nog zo lief.

Ons Balou'tje:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos...574722613691_1404338399_1563923_2670275_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos...461813977566_999937506_31293840_3571870_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos...462552076018_999937506_31295799_7203361_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos...1462552116019_999937506_31295800_122851_n.jpg

ok zou iedereen hier willen stoppen met foto's van schattige katjes te posten?
Want ik was net van de drang af om mij 1 te zoeken

nixie

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Mja ik heb niks tegen BSO, ma het leest gwn grappig :') "ik studeer hout"



da weet ik ook wel... dus gij zou beter zwijgen voor dat ge uzelf :unsure:


wat dacht je van 5 Camion :p

nixie

Legacy Member
veel te veel pagina's dak moest lezen.
tegen dat ik op het einde van de thread was was ik al vergeten wa ik wou antwoorde op de eerste quote :p

Selderijstok

Legacy Member
Nu gaan ze nog beginnen smeken om onze adblock uit te schakelen :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan