Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij hebben daar met dit rondgereden: http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos..._419095509037_769539037_4423841_1132250_n.jpgDelirium zei:Spijtig genoeg niet.
't Was een Ford Flex. Ook wel nog een ferme bak om mee te rijden.
Ja als je met 4 man bent en je wil ook nog je koffers meepakken is het best dat je toch iets groter neemt dan een Mustang of Camaro![]()

Fré_ zei:als ge vanavond in kortrijk iemand met een kieken aan de leiband ziet op student kickoff , kom es goeiendag zeggen eh :')

Tibokio zei:Morgen theoretisch rijexamen
Heeft er iemand tips? ( voor zover dat er voor zoiets tips kunnen worden gegeven...)
Sebiet alles iig nog eens leren en online proefexamens doen...

Tibokio zei:Morgen theoretisch rijexamen
Heeft er iemand tips? ( voor zover dat er voor zoiets tips kunnen worden gegeven...)
Sebiet alles iig nog eens leren en online proefexamens doen...

dev!lke zei:advocaat belde terug, we gaan in beroep tegen het vonnis en maken een goeie kans op strafvermindering. Moet wel elk document vant werk meepakken en moet zelf aanwezig zijn (weer nen dag minder verlof ^^). en het komt deze maand nog voor. hopen da hij gelijk heeft, anders ga ik zot worden ...
Fré_ zei:

N1CK zei:Welke aanklacht, welk vonnis en welke straf ?

C2W zei:50 meter, ik zag het van 50 meter ver afkomen.![]()

dev!lke zei:voor mijn accident van lange tijd geleden, te snel rijden, opzettelijk verwonden van 3de, ni aanpassen aan weersomstandigheden, ...
vonnis: 6maanden rijverbod, psychologische en praktische tests bij psychiater
voor mijn zaak was er een zaak met dodelijke afloop. waarschijnlijk heeft da de rechter beïnvloed ...
Duc zei:Als hetgeen je daar schrijft effectief waar is dan hoop ik dat die zes maand in beroep omgezet wordt in levenslang rijverbod, ik zou me in dat geval schamen om ook maar beroep te durven overwegen.
Indien je bedoelt "ONopzettelijk verwonden v/e derde" dan is die zes maand + testen inderdaad overdreven.

[LRRP];13966670 zei:Waar is den tijd dat ik nog op mijn PS2 speelde
YouTube - GTA3- Keep Rising To The Top!
Nostalgie in den hoogste graad!!!