Archief - Je glimlach van vandaag - deel 13

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
Selderijstok zei:
Customs + Balthazar, toch een win voor mij :love:
What's up met al die middelbare kindjes die op een donderdag zitten te feesten in Kortrijk? :p
Tzou mijnen kleinen niet moeten zijn, een lap rond zijn oren zou em kunnen krijgen! (En die zal in de eerste plaats ook niet zo'n gay uiterlijk hebben natuurlijk.)

Ik verschoot echt hoeveel kleine kinderen er daar wel niet rondhingen op een weekdag? Moest het nu nog 100dagen zijn ofzo, ok maar nu? :lol: En dan wisten ze mij nog te vertellen dat dat normaal was daar :lol:

Tr1ploid

Legacy Member
Toffe avond in overpoort. Toen ik thuiskwam zag ik dat pc nog aanstond, dus dacht ik dit hier maar meteen te vermelden. Hoezee! :crazy:

N1CK

Legacy Member
'k Ga vaker iets weggeven denk ik :p Het intellect van sommige 9livers levert behoorlijke lachspieren op

ChunWai.

Legacy Member
Selderijstok zei:
Customs + Balthazar, toch een win voor mij :love:

Ik vond het maar tegenvallen tbh:p Ale, muziek viel goe mee, maar het bier smaakte eeeecht nie, dan maar naar cafe gegaan en nog ne goeie avond/nacht gehad:D

hatetn

Legacy Member
N1CK zei:
'k Ga vaker iets weggeven denk ik :p Het intellect van sommige 9livers levert behoorlijke lachspieren op



gratis + intellect gaat meestal niet samen. geef iets waar een persoon amper moeite moet voor doen en het worden beesten.

kmoet wel zeggen dat je een leuk spel hebt gevonden. als iedereen nu eens zijn 48h kaartjes online smijt zodat we kunnen blijven lachen

Karre

Legacy Member
Dat ik in februari misschien naar New York ga :D. Eindelijk één van mijn dromen die in vervulling gaan.

Selderijstok

Legacy Member
?therapy? zei:
What's up met al die middelbare kindjes die op een donderdag zitten te feesten in Kortrijk? :p
Tzou mijnen kleinen niet moeten zijn, een lap rond zijn oren zou em kunnen krijgen! (En die zal in de eerste plaats ook niet zo'n gay uiterlijk hebben natuurlijk.)

Ik verschoot echt hoeveel kleine kinderen er daar wel niet rondhingen op een weekdag? Moest het nu nog 100dagen zijn ofzo, ok maar nu? :lol: En dan wisten ze mij nog te vertellen dat dat normaal was daar :lol:

Heb het ook gezegd tegen mijn maten, ben mss zelf nog maar 21 maar die mannekes van 14-15-16 mochten toch gerust thuisblijven hoor van mij.

C2W zei:
Ik vond het maar tegenvallen tbh:p Ale, muziek viel goe mee, maar het bier smaakte eeeecht nie, dan maar naar cafe gegaan en nog ne goeie avond/nacht gehad:D

Tjah, ik stond de hele tijd vooraan, dan heb ik geen bier nodig. Heb tussendoor maar 2 pinten gedronken. Na Balthazar dan gaan drinken in den bras tot 12u. Maar er zat inderdaad een raar smaakske aan, zelf mijn vriendin zei het.

Kben blij dak eens zot eb kunnen doen op Shut Up Narcissus :unsure:

Foezjie

Legacy Member
?therapy? zei:
What's up met al die middelbare kindjes die op een donderdag zitten te feesten in Kortrijk? :p
Tzou mijnen kleinen niet moeten zijn, een lap rond zijn oren zou em kunnen krijgen! (En die zal in de eerste plaats ook niet zo'n gay uiterlijk hebben natuurlijk.)

Ik verschoot echt hoeveel kleine kinderen er daar wel niet rondhingen op een weekdag? Moest het nu nog 100dagen zijn ofzo, ok maar nu? :lol: En dan wisten ze mij nog te vertellen dat dat normaal was daar :lol:

Om 5 uur begonnen de eerste concerten eh, dan mag da nog :p

Keb der zelf nie veel last van gehad, vooral in de shooters gezeten :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan