Archief - Je glimlach van vandaag - deel 13

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shyheim

Legacy Member
Dennoman zei:
Manman, half zo groot en breed als die andere. Ge ziet wat training en kennis van zwakke plekken vermag é.

is helemaal geen UFC-vechter, komt uit een reality/docu shizz op discovery channel, zijn peten die naar olie boren (staat ook in de comments)

een UFC-vechter zal zich nooit zo laten kennen in een barfight, zeker niet waar camera's bij zijn. zo op iemand zijn gezicht pompen is geen zelfverdediging. zelfverdediging eindigt wanneer ge uzelf buiten 'gevaar' hebt gesteld, in dit geval dus wanneer die dikke peet op de grond gelegd wordt. als dat gebeurt zijt ge als professioneel vechter uw licentie kwijt.

Von Kotzebue

Legacy Member
Inderdaad, paar keer op zijn smoel meppen cava, maar da is er gewoon over.

ugh

Legacy Member
Dennoman zei:
Manman, half zo groot en breed als die andere. Ge ziet wat training en kennis van zwakke plekken vermag é.

Haha, onze kenner. Kennis van zwakke plekken? 12 keer op de kaak/kin boksen. Enorm geheime zwakke plek yo!

Karre

Legacy Member
Ik ben gisteren Jackass 3D gaan bekijken. 3D was niet echt zo'n meerwaarde maar door de stunts en grappen die ze uitstaken is dit echt gewoon de beste Jackass film vind ik persoonlijk.

N1CK

Legacy Member
Gepersonaliseerde voicemail ingesteld die tenminste op iets trekt :p
Als'k dat zelf moet inspreken, klinkt da altijd zo vervormd

Baats

Legacy Member
Goeien avond gehad, 'bierbowling'. Op't einde van den avond ook nog een wreed schoon meiske leren kennen maar kwas natuurlijk al te ver vertrokken om een naam/nummer te vragen :(

Bart Religion

Legacy Member
Shyheim zei:
is helemaal geen UFC-vechter, komt uit een reality/docu shizz op discovery channel, zijn peten die naar olie boren (staat ook in de comments)

een UFC-vechter zal zich nooit zo laten kennen in een barfight, zeker niet waar camera's bij zijn. zo op iemand zijn gezicht pompen is geen zelfverdediging. zelfverdediging eindigt wanneer ge uzelf buiten 'gevaar' hebt gesteld, in dit geval dus wanneer die dikke peet op de grond gelegd wordt. als dat gebeurt zijt ge als professioneel vechter uw licentie kwijt.

Volgens de website van die serie is die gast die in puin getrapt wordt er wel enen.

Japser

Legacy Member
Baats zei:
Goeien avond gehad, 'bierbowling'. Op't einde van den avond ook nog een wreed schoon meiske leren kennen maar kwas natuurlijk al te ver vertrokken om een naam/nummer te vragen :(

volgende keer beter é :)

Bram

Legacy Member
[youtube]cNMXSKfWfLQ[/youtube]

Enorm catchy nummer :music:

"De wereld is weer plat ja
Op je bolle bips na"
:D

N1CK

Legacy Member
Heb eindelijk mijn remblokjes eens vervangen, was al een half jaar echt nodig :)

Morrissey

Legacy Member
Gisterenavond eens naar Oh Oh Cherso gekeken, belachelijk slechte serie, maar Hollanders zijn zo marginaal dat het wel nog lachen is :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan