Archief - Je glimlach van vandaag - deel 13

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yusifer

Legacy Member
Louis Theroux waarbij je duidelijk aan z'n gezichtsuitdrukking kunt herkennen dat ie zwaar baalt in z'n programma racisten te moeten interviewen, zelfs in z'n zinnen kun je veel tegenspraak merken op de racistische meningen. :D

Rizla+

Legacy Member
Haha, Sergio blowt er 2 op Telefacts, test positief op speekseltest. Neemt listerine, en test negatief.

BLUBTHEBLUB

Legacy Member
Ik kom toevallig op yt een video tegen, kijk bij comments en zie mijn naam er staan, top rated comment ftw, 25 likes, me like :love:

was zo te zien een comment van mij die ik 10 maand gelede had gepost

JimmyPatterson

Legacy Member
RiskGhost zei:
Louis Theroux waarbij je duidelijk aan z'n gezichtsuitdrukking kunt herkennen dat ie zwaar baalt in z'n programma racisten te moeten interviewen, zelfs in z'n zinnen kun je veel tegenspraak merken op de racistische meningen. :D

Inderdaad:) Maar komaan; ik vind het werkelijk degoutant hoe die moeder haar kinderen opvoed =/.

N1CK

Legacy Member
RiskGhost zei:
Louis Theroux waarbij je duidelijk aan z'n gezichtsuitdrukking kunt herkennen dat ie zwaar baalt in z'n programma racisten te moeten interviewen, zelfs in z'n zinnen kun je veel tegenspraak merken op de racistische meningen. :D

Die docu 'Most ated family of America' al gezien :p ?

Muscleduck

Legacy Member
Mijn collega's/bazen :) Ze dachten dat ik het niet zag zitten om een middag alleen te werken, terwijl ik niet liever heb. Eens een half dagske zonder mijn collega is rustgevend. Ok, ik moet veel harder werken, maar ik heb tenminste niet constant dat irritante gezaag aan mijne kop.

Yusifer

Legacy Member
N1CK zei:
Die docu 'Most ated family of America' al gezien :p ?

Nope, maar ik heb wel een groeiende interesse in Louis Therouxs documentaires. Hoewel het niet in de comedy-genre hoort vind ik het meestal geinig en leuk om naar te kijken, en tevens ook interessant want hij slaagt er goed de kijker vanuit de ogen van de geïnterviewden te laten kijken. :)

Bram

Legacy Member
Inglorious Basterds

Blijft een geniale film. Alleen Chapter III steekt wa tegen alhier (de scenes met Soshanna en Frederik Zoller).

DBK

Legacy Member
ff een pintje gaan drinken en uiteindelijk een bangelijke nacht beleven :D

Baats

Legacy Member
BLUBTHEBLUB zei:
Ik kom toevallig op yt een video tegen, kijk bij comments en zie mijn naam er staan, top rated comment ftw, 25 likes, me like :love:

was zo te zien een comment van mij die ik 10 maand gelede had gepost

Allez, wa wilde nu, een vermelding in de lokale krant?

N1CK

Legacy Member
HLN.be zei:
Belgische militairen zijn samen met Duitse, Amerikaanse en Afghaanse troepen sinds zondag betrokken bij hevige gevechten met de taliban. Dat meldt de gedrukte versie van Het Laatste Nieuws.

Morrissey

Legacy Member
Op de site van één alle fragmenten van Sven De Leijer in De Laatste Show aan't bekijken, echt zalig ! :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan