Archief - Je glimlach van vandaag - deel 13

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Smashy

Legacy Member
de standaard :
"Vader en stiefzoon wilden eerst naar de rechter stappen, maar zagen daar toch van af toen ze beseften dat ze geen poot hadden om op te staan."

engelstalige bronnen :
"Winkelman and his stepson sued the station after they were told it was just a joke, but their lawsuits were dismissed."

"David sued the station, but the suit was dismissed when David failed to show up for court proceedings."

de standaard, niet toevallig de...verkeerde vertaling

glashelder

Legacy Member
Dr_Drew_ zei:
Het was een insiderjoke ;) Het antwoord van prof. Devos op de vraag wat de grootste erfenis van het Romeins Rijk is :lol:

Had dat niet eens gehoord, dacht dat het De Wever zelf was die dat zei.

Verschillende glimlachen (?) vandaag :)

- hotmailaccount werkt weer
- had vandaag een verplichte ICT-module voor eerstejaars, had daar al geen zin in want hallo, ik snap Minerva ook zo wel hoor, blijkt er vanalles van openbaar vervoer te staken, vooral in Brugge en Gent
- vanavond zie ik m'n vriend

rscaboy

Legacy Member
HLN
Drie dagen nadat de 38-jarige Els Van Doren uit Ranst te pletter stortte in Opglabbeek, moest ze haar reservevalscherm opnieuw laten checken en plooien door master-rigger Pieter Van Mensel.
:wtf:
Lijkt me nogal moeilijk.

Drew

Legacy Member
glashelder zei:
- had vandaag een verplichte ICT-module voor eerstejaars, had daar al geen zin in want hallo, ik snap Minerva ook zo wel hoor, blijkt er vanalles van openbaar vervoer te staken, vooral in Brugge en Gent
Verplicht? :eek:
De enige nuttige modules die het monitoraat geeft zijn die examenmysteries/studiemethoden

glashelder

Legacy Member
Dr_Drew_ zei:
Verplicht? :eek:
De enige nuttige modules die het monitoraat geeft zijn die examenmysteries/studiemethoden

Ja, een verplichte module voor de eerstejaars volgens het monitoraat... Geen idee of er daar veel mensen voor zullen afkomen, diegene die op dat moment rond mij zaten blijkbaar wel. De hele groep werd ingedeeld in groepjes van 60 mensen per keer, en die worden dan weer verdeeld over woensdag, donderdag en vrijdag.

Ah, ik was niet meteen van plan om naar die studiemethoden-dingen te gaan, maar misschien toch wel interessant dan...

e.House

Legacy Member
Terug van een avondje diepenbeek, valt geen reet te zien maar de fuif in de fitlinkwas wel geweldig. Na afloop wisten we de weg niet meer terug, kregen we daar ne lift van ne compleet wildvreemde. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan