Archief - Je glimlach van vandaag - deel 13

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

McGregor

Legacy Member
Yo Momma is SO FAT, THAT she has an increased risk of cardiac arrest due to her blood pressure.

?therapy?

Legacy Member
Had iets te luid commentaar gegeven op iets wat de docent zei vandaag. :)
ICT-les ( :doh::doh:) en hij toont een prentje waarin een avatar van een vrouw op second life te zien is. En dan zegt hij: haja, dat is leeg éh! *stilte*

En ik zei iets te vlot: haja, want het is een vrouw éh! :unsure: Meisjes rondom mij konden er niet zo mee lachen. :D De gasten naast mij natuurlijk wel :")

Pft! Als ze dan toch moeten leren over de e-cultuur kunnen ze maar beter eens leren over trollen en 4chan!

Michster

Legacy Member
Eigenlijk een ergernis, maar ergens toch grappig
Voor godsdienst(7de jaar cpt) moesten we...

een tekening maken op een A3blad met dingen die ons gelukkig maken.(megapreutse vervangleerkracht die gek genoeg unief heeft gedaan).
Nuja ik besloot maar mee te spelen en niet moeilijk te doen. Ik teken een basketveldje met mijzelf die gelijktijdig een bal in elke ring gooit. Ik teken onderaan nog 2 'meiskes' bij (in de stijl van stickman) en teken die elk een paar borsten door gewoon 2 bollekes erop te tekenen. Kijkt die vrouw mij doodserieus aan en zegt: 'doe die borsten maar rap weg!'

Th1x4nG

Legacy Member
Lerares godsdienst, nuff said :rofl:

Ook wel een kaaaagoei opdracht voor 18-jarigen :niceone:

Brecht

Legacy Member
derjuist gaan lopen op de gemeentelijke piste ipv in de straat, en ik denk da ik da nog ga doen, der is daar op die piste precies wel nog vrouwvolk ook aant lopen :unsure:

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Er zit hier een nederlander op kot voor 1 semester, op erasmus. Hij was even langsgekomen en merkte mijn n64 op. Hij vroeg of ik smash bros had liggen, dus ik haalde die boven.

"Zal ik je vlug even inmaken?" zei hij.

2 matches gedaan met telkens 8 levens, en ik heb ze beide vlót gewonnen. BOOYA :cool:

a143290

Legacy Member
Geen last gehad van de lijn stakingen vandaag :p Altijd de chance gehad direct een tram/bus te hebben ^^

PersonalJesus

Legacy Member
?therapy? zei:
Had iets te luid commentaar gegeven op iets wat de docent zei vandaag. :)
ICT-les ( :doh::doh:) en hij toont een prentje waarin een avatar van een vrouw op second life te zien is. En dan zegt hij: haja, dat is leeg éh! *stilte*

En ik zei iets te vlot: haja, want het is een vrouw éh! :unsure: Meisjes rondom mij konden er niet zo mee lachen. :D De gasten naast mij natuurlijk wel :")

Pft! Als ze dan toch moeten leren over de e-cultuur kunnen ze maar beter eens leren over trollen en 4chan!

grappig!

SilentSpring

Legacy Member
Eindelijk die jeugdvakantie-uitkeringen voor juli en augustus ontvangen, 't heeft wel een kleine 6 weken geduurd maar allez, 't is er dan toch van gekomen:p

BlackOccult

Legacy Member
Weinig tot geen hinder ondervonden van de bussen die staakten vandaag en de snotneus is bijna weg. <o/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan