Archief - Je glimlach van vandaag - deel 13

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DBK

Legacy Member
brechen zei:
derjust opt werk een oud vrouwtje doodgelukkig gemaakt :p
ik moest daar zijn voor het onderhoud van haar chauffageketel, en toen ik binnenkwam hing hare luster in de keuken zo ongeveer ne meter nalf boven de grond. nu soit, daar geen aandacht meer aan besteed en gewoon die ketel onderhouden.

ik kom in de keuken, en ik zie dat die luster zijn elektrische aansluitingen bijna tegen mekaar zitten, just geen kortsluiting zo. da madamke vertelt zo da ze da zelf proberen ophangen heeft die luster, maar dat ze nie meer kon houden en dat haar nie gelukt was, en dat ze weduwe was al 25 jaar en ze was echt zo droevig precies dat ze me vanalles miserie had in haar huis. dus heb ik dan maar besloten om die luster deftig op te hangen en die klemmen wa te isoleren, dat der zeker geen kortsluiting was.

toen ze da hoorde, en zag dat ik begon die luster te vermaken, begon ze daar toch wel nie te wenen zeker :unsure: ze was zo content da ik da vermaakte, da toen als ik klaar was ze mijne arm vastpakte en nen zoen gaf op mijnen bovenarm :unsure: ma echt, zo content dat da mevrouwke was :D ze zei dat ik als van god gezonden was :unsure:
held!:love: Is echt mooi de dankbaarheid dat je soms krijgt van ( oude ) mensen :)

Oldskooler

Legacy Member
brechen zei:
derjust opt werk een oud vrouwtje doodgelukkig gemaakt :p
ik moest daar zijn voor het onderhoud van haar chauffageketel, en toen ik binnenkwam hing hare luster in de keuken zo ongeveer ne meter nalf boven de grond. nu soit, daar geen aandacht meer aan besteed en gewoon die ketel onderhouden.

ik kom in de keuken, en ik zie dat die luster zijn elektrische aansluitingen bijna tegen mekaar zitten, just geen kortsluiting zo. da madamke vertelt zo da ze da zelf proberen ophangen heeft die luster, maar dat ze nie meer kon houden en dat haar nie gelukt was, en dat ze weduwe was al 25 jaar en ze was echt zo droevig precies dat ze me vanalles miserie had in haar huis. dus heb ik dan maar besloten om die luster deftig op te hangen en die klemmen wa te isoleren, dat der zeker geen kortsluiting was.

toen ze da hoorde, en zag dat ik begon die luster te vermaken, begon ze daar toch wel nie te wenen zeker :unsure: ze was zo content da ik da vermaakte, da toen als ik klaar was ze mijne arm vastpakte en nen zoen gaf op mijnen bovenarm :unsure: ma echt, zo content dat da mevrouwke was :D ze zei dat ik als van god gezonden was :unsure:

Nu mag je het geld teruggeven, dat je stiekem hebt gestolen. :unsure:

Lilspanyol

Legacy Member
eigenlijk glimlach van gisteren: MAN PENDULUM WAS GEWELDIG

vandaag is het meer een ergernis, want na het optreden was ik nog bijlange nie van plan te gaan slape met als gevolg dat ik vandaag nog half zat en met amper 4 uur geslapen te hebben naar school moest, en dan nog eens 2 uur LO :doh:
maar da is natuurlijk nie alleen voor mij zo maar ook voor mijn mate hahahaha :p

Unrealiac

Legacy Member
Mijn school belde mij vandaag om om te zeggen dat ik niet naar Leuven hoefde te gaan vandaag omdat de docent morgen niet aanwezig kon zijn. (trip van Neerpelt naar Leuven is nogal tijdrovend en zit in op kot).

Wat een awesome school is dat!

It does put a smile on my face :-)

cram

Legacy Member
Eithne Patricia Ní Bhraonáin die haar stem geeft me innerlijke rust.
Wat hoor ik die haar stem toch graag.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan