N1CK
Legacy Member
SiRdeK zei:Toen ik eens op de Meir rondliep zag ik alleen maar marginaal volk.
Nee, vandaag was het toch echt wel

De ene schone deerne achter de andere
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SiRdeK zei:Toen ik eens op de Meir rondliep zag ik alleen maar marginaal volk.

SiRdeK zei:Dan moet ik eens op ne woensdag teruggaanZaterdag is af te raden
![]()
Bart Religion zei:Moet nu een bril dragen en het verschil tussen geen en wel is echt enorm groot.
Alsof real life nu plots ook in HD is![]()
Bart Religion zei:Ik moet er eigenlijk al sinds 2003 een dragen
Vandaag toch maar eens achter geweest.
e.House zei:Daarnet achter gekomen dat twee kotgenotes nog nooit ne Big Mac hebben gegeten, en toen kwam het lief van een andere kotgenoot binnen en die had dat ook nog nooit gegeten.
Vond ik toch wel vreemd, ik kom mss zelf amper in de MacDonalds, maar dat je nog nooit in je leven een bigmac hebt gegeten vind ik toch wel opmerkelijk. ;p
, vond ik ook vreemd idd.Dillyracer zei:Ik had niet verwacht dat ze Belgisch waren
e.House zei:Daarnet achter gekomen dat twee kotgenotes nog nooit ne Big Mac hebben gegeten, en toen kwam het lief van een andere kotgenoot binnen en die had dat ook nog nooit gegeten.
Vond ik toch wel vreemd, ik kom mss zelf amper in de MacDonalds, maar dat je nog nooit in je leven een bigmac hebt gegeten vind ik toch wel opmerkelijk. ;p
Bart Religion zei:Alsof real life nu plots ook in HD is![]()
e.House zei:Daarnet achter gekomen dat twee kotgenotes nog nooit ne Big Mac hebben gegeten, en toen kwam het lief van een andere kotgenoot binnen en die had dat ook nog nooit gegeten.
Vond ik toch wel vreemd, ik kom mss zelf amper in de MacDonalds, maar dat je nog nooit in je leven een bigmac hebt gegeten vind ik toch wel opmerkelijk. ;p

N1CK zei:Ik heb nog nooit iets anders gegeten dan de gewone klassieke hamburger![]()
