Archief - Je glimlach van vandaag - deel 16

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

N1CK

Legacy Member
SiRdeK zei:
Dan moet ik eens op ne woensdag teruggaan :unsure: Zaterdag is af te raden :)

Mssn met dat het verlof is ? Want dit is echt de eerste keer dat ze zo talrijk waren.

Bart Religion

Legacy Member
Moet nu een bril dragen en het verschil tussen geen en wel is echt enorm groot.

Alsof real life nu plots ook in HD is :scream:

pinoken

Legacy Member
Bart Religion zei:
Moet nu een bril dragen en het verschil tussen geen en wel is echt enorm groot.

Alsof real life nu plots ook in HD is :scream:

Dat had ik ook toen ik voor het eerst mijn bril opzette. Ik dacht altijd dat het kwam door mijn gedeeltelijke kleurenblindheid maar bleek dat een bril toch ferm hielp.

Bart Religion

Legacy Member
Ik moet er eigenlijk al sinds 2003 een dragen :(

Vandaag toch maar eens achter geweest.

pinoken

Legacy Member
Bart Religion zei:
Ik moet er eigenlijk al sinds 2003 een dragen :(

Vandaag toch maar eens achter geweest.

Waarom uitgesteld? Zo beroken je alleen meer schade aan je ogen en zul je uiteindelijk een nog sterkere bril moeten kopen.

Bart Religion

Legacy Member
'k Had er ene, een vrij dure. Heb hem echter niet lang gehad wegens gestolen. En te koppig/kwaad om een nieuwe te kopen.

e.House

Legacy Member
Daarnet achter gekomen dat twee kotgenotes nog nooit ne Big Mac hebben gegeten, en toen kwam het lief van een andere kotgenoot binnen en die had dat ook nog nooit gegeten.

Vond ik toch wel vreemd, ik kom mss zelf amper in de MacDonalds, maar dat je nog nooit in je leven een bigmac hebt gegeten vind ik toch wel opmerkelijk. ;p

ShiryuX

Legacy Member
e.House zei:
Daarnet achter gekomen dat twee kotgenotes nog nooit ne Big Mac hebben gegeten, en toen kwam het lief van een andere kotgenoot binnen en die had dat ook nog nooit gegeten.

Vond ik toch wel vreemd, ik kom mss zelf amper in de MacDonalds, maar dat je nog nooit in je leven een bigmac hebt gegeten vind ik toch wel opmerkelijk. ;p

Ik ken mensen die zelfs nooit een stap binnen de McDonalds gezet hebben :unsure:, vond ik ook vreemd idd.

SHIGSY

Legacy Member
Paar glimlachjes van vandaag:
If you smile = special place in hell!
Teenage Mutant Ninja... Jailbait
For a good time

Van gisteren op man bijt hond:
Daniel Craig in drag for International Women's Day
Ernstige boodschap maar toch met een glimlach.

Dillyracer zei:
Ik had niet verwacht dat ze Belgisch waren

Met de week van eigen kweek op Studio Brussel heb ik regelmatig dat gevoel gehad. Dacht dat dit iets ging worden met veel Nederlandstalig gekweek om toch maar de radioquota van de NVA-extremistjes te behalen, maar echt wel zwaar verrast met wat er allemaal aan bod gekomen is.

boogje

Legacy Member
e.House zei:
Daarnet achter gekomen dat twee kotgenotes nog nooit ne Big Mac hebben gegeten, en toen kwam het lief van een andere kotgenoot binnen en die had dat ook nog nooit gegeten.

Vond ik toch wel vreemd, ik kom mss zelf amper in de MacDonalds, maar dat je nog nooit in je leven een bigmac hebt gegeten vind ik toch wel opmerkelijk. ;p

'le big mac'

Bart Religion

Legacy Member
Ik wou dat ik nog nooit in een McDonalds was binnengeweest :puke:

Wat een rotzooi.

N1CK

Legacy Member
e.House zei:
Daarnet achter gekomen dat twee kotgenotes nog nooit ne Big Mac hebben gegeten, en toen kwam het lief van een andere kotgenoot binnen en die had dat ook nog nooit gegeten.

Vond ik toch wel vreemd, ik kom mss zelf amper in de MacDonalds, maar dat je nog nooit in je leven een bigmac hebt gegeten vind ik toch wel opmerkelijk. ;p

Ik heb nog nooit iets anders gegeten dan de gewone klassieke hamburger :p

Dreetn

Legacy Member
Bicky burger dan?

Of echt broodje + evt. ajuin/tomaat/salade + ketchup + vlees?

GemaneDude

Legacy Member
Na een goeie zes jaar nog eens Tombi! gespeeld op de PSX. Wat een heerlijk spel zeg, en die nostalgie!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan