Archief - Je glimlach van vandaag - deel 16

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
EternalSilence zei:
Vorige week de eerste keer dat liedje gehoord op tmf.
Eindelijk vandaag er achter gekomen welke band dit liedje covert
Een belgische band: Vienna
[youtube]vz4Gc90BX_c[/youtube]
:music:

Ik had niet verwacht dat ze Belgisch waren, hun andere songs op myspace klinken ook goed. En t'is een rosse! :love:

In Mei treden ze op in Aarschot, misschien eens een optreden meepikken.

EternalSilence

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik had niet verwacht dat ze Belgisch waren, hun andere songs op myspace klinken ook goed. En t'is een rosse! :love:

In Mei treden ze op in Aarschot, misschien eens een optreden meepikken.

Rock chick: check
Redhead girl: check
:love:

Gundosao

Legacy Member
Wa is da eigenlijk me Charlie Sheen?
Kheb het niet gevolgd maar ge kunt er niet naast kijken.

BlackOccult

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik had niet verwacht dat ze Belgisch waren, hun andere songs op myspace klinken ook goed. En t'is een rosse! :love:

In Mei treden ze op in Aarschot, misschien eens een optreden meepikken.

Ah, interessant. Dan ga ik waarschijnlijk ook wel.

Blanco

Legacy Member
Fireflies zei:
Qua hoeveelheid wel, qua smaak daarentegen :p

Qua hoeveelheid is dat serieus overdreven, als ik de frieten opkrijg die naast mijn pak liggen, heb ik al genoeg. Super friet kon er indertijd ook wel iets van, maar dat waren nog goei frieten. Bij André zijn zowat de slechtste die ik al gegeten heb.

DeViL-M4N zei:
en live entertainment, daar loopt toch vaak nen halven zot rond :)
...

Bedoelt ge Andreeke?
http://www.youtube.com/watch?v=6HTmNgs08SY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Y4mbZcYRGGk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=fYjGFqkqVvM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=-VIY6yTaSPg&feature=related

Zeker een beetje gaga, maar die doet geen vlieg kwaad... en die zit meer rechtover het fritkot, in den Istanbul in zijn boeken te lezen.
En als ge daar eens mee babbelt gaat ge u verschieten hoe slim die is (wat aardrijkskunde en geschiedenis betreft), in't leven is't ne sukkelaar.
Spreek hem niet over Frankrijk, want dan wordt hij overenthousiast :p

N1CK

Legacy Member
Zalige namiddag achter de rug met een makker en zijn lief van't school ^^
En schoon volk dat er rondliep op de Meir

SiRdeK

Legacy Member
N1CK zei:
Zalige namiddag achter de rug met een makker en zijn lief van't school ^^
En schoon volk dat er rondliep op de Meir
Toen ik eens op de Meir rondliep zag ik alleen maar marginaal volk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan