Archief - Je glimlach van vandaag - deel 16

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DeViL-M4N

Legacy Member
Shyheim zei:
ah, in de buurt van de puttenberg enal? :p

'k heb daar nog op school gezeten (leberg) :cool:
niet zover maar wel in de buurt ja, dus de beste en dichtsten is Gerard :)

beste fastfood burgers vind ik nog altijd http://en.novositedogiraffas.com/ wel enkel in Brazil

nen burger noemen ze daar nen sandwich,

lets go eat a sandwich
ok, ik dacht hmm een belegd broodje

nee nen burger, maar goe mee gevallen, stukken beter dan hier

DeViL-M4N

Legacy Member
Fireflies zei:
Qua hoeveelheid wel, qua smaak daarentegen :p
en live entertainment, daar loopt toch vaak nen halven zot rond :)

de hoeveelheid is minder belangrijk nee? aant station in likert krijg je bij een middenpak al bijna een kilo friet mee, echt te grof

Bosvos

Legacy Member
DeViL-M4N zei:
en live entertainment, daar loopt toch vaak nen halven zot rond :)

de hoeveelheid is minder belangrijk nee? aant station in likert krijg je bij een middenpak al bijna een kilo friet mee, echt te grof

Da's gelijk hier in Muizen, het frietkot waar ik altijd ga is een tijd geleden overgenomen en vroeger was een groot pak friet daar een goe pak friet wat ge juist opkrijgt en nu is een groot pak eigenlijk een pak waar ge met 2-3 man van kunt eten.

Maar uit gewoonte vraag ik nog altijd een groot pak:doh:

Morrissey

Legacy Member
DeViL-M4N zei:
en live entertainment, daar loopt toch vaak nen halven zot rond :)

de hoeveelheid is minder belangrijk nee? aant station in likert krijg je bij een middenpak al bijna een kilo friet mee, echt te grof

Diene zit meestal bij Pitta Istanbul :p

En hoeveelheid primeert minder voor mij, liever een goede smaak dan zo'n klomp vet binnen te spelen. Bij André druipt het vlees echt in't vet, ik vind die maar ranzig :p.

hatetn

Legacy Member
moeten zowat de gevaarlijkste chauffeurs zijn. blind vertrouwen op de GPS en niet kijken naar de verkeersborden

Bosvos

Legacy Member
Ik ben eindelijk dat interview met Charlie Sheen aan het bekijken :')

Ik hoop zo hard dat dit tot een film of een nieuwe serie kan leiden, want dit is té goed om niks mee te doen :D

Avilowca

Legacy Member
Bosvos zei:
Ik ben eindelijk dat interview met Charlie Sheen aan het bekijken :')

Ik hoop zo hard dat dit tot een film of een nieuwe serie kan leiden, want dit is té goed om niks mee te doen :D

dat interview met zijn tigerblood en adonis DNA?

_ns_

Legacy Member
DeViL-M4N zei:
en live entertainment, daar loopt toch vaak nen halven zot rond :)

de hoeveelheid is minder belangrijk nee? aant station in likert krijg je bij een middenpak al bijna een kilo friet mee, echt te grof

In Liedekerke ben ik al een paar keer op het plein daar geweest, bij de Geeraart :D. Supersympa kerel en goei fritten!

DeViL-M4N

Legacy Member
ns boy zei:
In Liedekerke ben ik al een paar keer op het plein daar geweest, bij de Geeraart :D. Supersympa kerel en goei fritten!
ja bien pee, en rap bediend
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan