Karre
Legacy Member
BuBbA zei:Liever een wendy's.![]()
Die mag hier ook wel komen
. Maar geen Kentucky Fried chicken. Nog nooit heb ik zo'n ranzige fastfood als dat gegeten. En nu we toch bezig zijn mag er gerust ook een Dunkin' Donuts komen
. Daar kunnen ze hier nog wat van leren! Dat zijn pas heerlijke donuts.
need moaaar
Werkelijk geen enkele Belgische frituur kan tippen aan Wendy's of Burger King. En je mag de Belgische frituren nog zo ophemelen, ze zijn echt wel niet meer zo speciaal gezien velen zelfs diepvriesfrieten kopen die niets waard zijn en waardoor McDo zelfs nog betere frieten heeft
. Alhoewel, wellicht at ik dat daar dan ook vrij veel omdat je het hier niet allemaal vindt. Dagelijks heb ik wel de kans om een frituur binnen te springen of in McDo te gaan eten en toch hou ik het tot een minimum wegens te ongezond als je het veel eet
.

