Archief - Je glimlach van vandaag - deel 16

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
BuBbA zei:
Liever een wendy's. :drool:

Die mag hier ook wel komen :drool:. Maar geen Kentucky Fried chicken. Nog nooit heb ik zo'n ranzige fastfood als dat gegeten. En nu we toch bezig zijn mag er gerust ook een Dunkin' Donuts komen :drool:. Daar kunnen ze hier nog wat van leren! Dat zijn pas heerlijke donuts.

UrbanusVanAnus

Legacy Member
van mij mag al die zever wegblijven
niks zo goed als een gewone frituur

Karre

Legacy Member
UrbanusVanAnus zei:
van mij mag al die zever wegblijven
niks zo goed als een gewone frituur

Nog niet naar de VS geweest? :p Werkelijk geen enkele Belgische frituur kan tippen aan Wendy's of Burger King. En je mag de Belgische frituren nog zo ophemelen, ze zijn echt wel niet meer zo speciaal gezien velen zelfs diepvriesfrieten kopen die niets waard zijn en waardoor McDo zelfs nog betere frieten heeft :p. En voor het veel te duur vlees hoef je het ook niet te doen gezien je dat zo bij O'cool kan inkopen. En nu daag ik jou dan uit om hetzelfde als een Whopper of eender welke hamburger van Wendy's te bekomen. Al een geluk dat ik niet in de VS woon of ik zou toch wel hevig moeten gaan sporten om dat te compenseren :p. Al was ik na mijn reis wel afgevallen :unsure:. Alhoewel, wellicht at ik dat daar dan ook vrij veel omdat je het hier niet allemaal vindt. Dagelijks heb ik wel de kans om een frituur binnen te springen of in McDo te gaan eten en toch hou ik het tot een minimum wegens te ongezond als je het veel eet :).

Kandul

Legacy Member
Burger King is zoals Mcdonald's, op de foto's ziet het er altijd beter uit dan het werkelijk is.

Was Five Guys niet een van de betere ketens?

UrbanusVanAnus

Legacy Member
Karre zei:
Nog niet naar de VS geweest? :p Werkelijk geen enkele Belgische frituur kan tippen aan Wendy's of Burger King. En je mag de Belgische frituren nog zo ophemelen, ze zijn echt wel niet meer zo speciaal gezien velen zelfs diepvriesfrieten kopen die niets waard zijn en waardoor McDo zelfs nog betere frieten heeft :p. En voor het veel te duur vlees hoef je het ook niet te doen gezien je dat zo bij O'cool kan inkopen. En nu daag ik jou dan uit om hetzelfde als een Whopper of eender welke hamburger van Wendy's te bekomen. Al een geluk dat ik niet in de VS woon of ik zou toch wel hevig moeten gaan sporten om dat te compenseren :p. Al was ik na mijn reis wel afgevallen :unsure:. Alhoewel, wellicht at ik dat daar dan ook vrij veel omdat je het hier niet allemaal vindt. Dagelijks heb ik wel de kans om een frituur binnen te springen of in McDo te gaan eten en toch hou ik het tot een minimum wegens te ongezond als je het veel eet :).

nope, nog nooit naar VS geweest en ben het ook niet van plan
en frieten van McDo vind ik echt waardeloos, bah man
diepvriesfrieten vind ik echt beter dan dat

wendy's ben ik wel nog nooit geweest, kan ik niet over praten
Burger King wel al, vond ik eigenlijk niets speciaals aan
En als ik bij een frituur heb gegeten zit ik toch meestal vol
maar bij zo'n keten betaalt ge dan meer en heb ik nog altijd honger
hm, ik ben geen fan :p

Kid_C

Legacy Member
?therapy? zei:
Lay's met Joppie-smaak

eerste hap: wtf?
Daarna: :scream::crazy: need moaaar

Vorig weekend deelden ze Lays met pesto/mozarellasmaak uit. Erg goed bij de eerste, maar daarna serieuze overkill. :(

Karre

Legacy Member
UrbanusVanAnus zei:
nope, nog nooit naar VS geweest en ben het ook niet van plan
en frieten van McDo vind ik echt waardeloos, bah man
diepvriesfrieten vind ik echt beter dan dat

wendy's ben ik wel nog nooit geweest, kan ik niet over praten
Burger King wel al, vond ik eigenlijk niets speciaals aan
En als ik bij een frituur heb gegeten zit ik toch meestal vol
maar bij zo'n keten betaalt ge dan meer en heb ik nog altijd honger
hm, ik ben geen fan :p

McDonalds gebruikt diepvriesfrieten van McCain dacht ik. En de friet bij de meeste frituren, die zijn nu eens pas echt waardeloos vind ik. En ik betaal dan toch liever wat meer om vol te zitten als het dan beter smaakt. Al heb je dat probleem in de VS niet bepaald gezien fastfood daar enorm goedkoop is in vergelijking met hier. Wat me daar ook enorm beviel was dat het water daar automatisch al gratis was in de eethuizen en dat zelfs in bepaalde zaken bij frisdrank een refill gewoon kosteloos was. Ons land is echt wel duur eigenlijk en zelfs voor water rekent men je hier geld aan. Voor mijn part mag men die mentaliteit hier toch wel dik doorstampen.

boeffel

Legacy Member
Kid_C zei:
Vorig weekend deelden ze Lays met pesto/mozarellasmaak uit. Erg goed bij de eerste, maar daarna serieuze overkill. :(

² kheb die geproefd in carrefour express :unsure:

?therapy?

Legacy Member
Kid_C zei:
Vorig weekend deelden ze Lays met pesto/mozarellasmaak uit. Erg goed bij de eerste, maar daarna serieuze overkill. :(
Ja, die vond ik ook wat minder. :p

Bubba

Legacy Member
UrbanusVanAnus zei:
nope, nog nooit naar VS geweest en ben het ook niet van plan
en frieten van McDo vind ik echt waardeloos, bah man
diepvriesfrieten vind ik echt beter dan dat

wendy's ben ik wel nog nooit geweest, kan ik niet over praten
Burger King wel al, vond ik eigenlijk niets speciaals aan
En als ik bij een frituur heb gegeten zit ik toch meestal vol
maar bij zo'n keten betaalt ge dan meer en heb ik nog altijd honger
hm, ik ben geen fan :p

Je kan dan ook moeilijk een frituur gaan vergelijken met een fastfood keten. De fastfood ketens in Amerika zijn ook helemaal anders dan die hier in België. Er zijn er ginder veel meer, ze zijn een heel pak goedkoper en je krijgt er simpelweg een heel pak meer voor je geld dan hier.

Joachim_staelen

Legacy Member
Vond die met mozarella en pesto best wel te vreten :). Hoeveel nieuwe "limited editions" zijn er eigenlijk op de markt atm?

JimmyPatterson

Legacy Member
Karre zei:
Nog niet naar de VS geweest? :p Werkelijk geen enkele Belgische frituur kan tippen aan Wendy's of Burger King. En je mag de Belgische frituren nog zo ophemelen, ze zijn echt wel niet meer zo speciaal gezien velen zelfs diepvriesfrieten kopen die niets waard zijn en waardoor McDo zelfs nog betere frieten heeft :p. En voor het veel te duur vlees hoef je het ook niet te doen gezien je dat zo bij O'cool kan inkopen. En nu daag ik jou dan uit om hetzelfde als een Whopper of eender welke hamburger van Wendy's te bekomen. Al een geluk dat ik niet in de VS woon of ik zou toch wel hevig moeten gaan sporten om dat te compenseren :p. Al was ik na mijn reis wel afgevallen :unsure:. Alhoewel, wellicht at ik dat daar dan ook vrij veel omdat je het hier niet allemaal vindt. Dagelijks heb ik wel de kans om een frituur binnen te springen of in McDo te gaan eten en toch hou ik het tot een minimum wegens te ongezond als je het veel eet :).

Ge zijt verdomme één keer naar de VS geweest kerel en ge doet precies of ge der jaren hebt gewoond :ironic:. Burger King is goed maar zeker niet beter dan goeie frituren in dit land, idem voor Wendy's. En als ge dat niet beseft, is het duidelijk dat ge uw smaakpapillen al lang kwijt zijt.

Dennoman

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Ge zijt verdomme één keer naar de VS geweest kerel en ge doet precies of ge der jaren hebt gewoond :ironic:. Burger King is goed maar zeker niet beter dan goeie frituren in dit land, idem voor Wendy's. En als ge dat niet beseft, is het duidelijk dat ge uw smaakpapillen al lang kwijt zijt.
Repperke tegoed.

Ja Karre sorry :p

N1CK

Legacy Member
Joachim_staelen zei:
Vond die met mozarella en pesto best wel te vreten :). Hoeveel nieuwe "limited editions" zijn er eigenlijk op de markt atm?

Geen idee, maar in't kort weer enkele bij e :)
Ben benieuwd wat er uit de bus gaat komen met die Lays - Maak je smaak

EDIT: Lees net dat die pas vanaf oktober in de winkel zullen liggen :wtf:

Dennoman zei:
Repperke tegoed.

Ja Karre sorry :p

Gij kunt er ook geen meer geven ? :p
Stomme limiet -_-

Dolle Rolf

Legacy Member
Shyheim zei:
Owja, nu zie ik pas die post over die busregeling, lal. Nogal debiel. :)

Nuja, ik vind sowieso van die betogingen nogal lullig, maar zoals ik zei heb ik net ietsje meer sympathie voor een groep die ageert op eentje die openlijk neonazi's en collaborateurs vereert. Als dat mij een "politiek-correcte idealist" maakt, dan is dat maar zo.

Alstublieft zeg.
Welke neonazi's en collaborateurs worden er openlijk vereerd door de NSV!?
De tegenbetoging heeft deze keer echt een naam die HELEMAAL niks te maken heeft met die van de NSV!. 't Is gewoon een excuus om nog eens conflicten te kunnen uitlokken.

Babs

Legacy Member
BuBbA zei:
Liever een wendy's. :drool:

:drool::drool::drool:

Of ne Denny's, die vond ik ook goed.

Welliswaar goed voor ne keer, een plaatselijk frituurtje doen en een bicky nemen is toch beter
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan