Archief - Je glimlach van vandaag - deel 16

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_ns_

Legacy Member
e.House zei:
Jip das volgende week, maar dat is maar een halve marathon (hoewel ze het studentenmarathon noemen, maar dat heeft met vroeger te maken toen er nog wel een ganse marathon werd gelopen). De marathon die ik ga lopen is in april in Zeeuws-Vlaanderen.

Die studenten halve marathon van de KUL is anders wel een dikke aanrader, zeer mooi parkoer (toch tenminste als je de halve loopt en niet de vijf of de tien kilometer).

Overigens is er in mei nog een andere interessante wedstrijd van de KUL van Leuven naar Louvain-La-Neuve lopen (is 33km maar je kan dit ook met twee doen als bike and run). Ook een hele mooie loop, wel een stuk zwaarder aangezien daar toch fameuze hellingskes tussen steken, maar een heel fijne ontspannen sfeer.

Enkele vrienden van me gaan meelopen :). Lijkt me wel tof, maar is momenteel een beetje boven m'n capaciteiten (moest het nu 1/4 marathon zijn :unsure:), misschien eens volgend jaar!

kay-gell

Legacy Member
FF aan het twijfelen of ik nu 'komen eten' aan het kijken ben of 'tienermoeders'.

Oldskooler

Legacy Member
kay-gell zei:
FF aan het twijfelen of ik nu 'komen eten' aan het kijken ben of 'tienermoeders'.

Ah 'koken met vreemde karaktertrekjes' of 'ongeregelde genenpool'.

Shyheim

Legacy Member
als fascos mogen betogen, wa is daar dan mis mee?

"politiek-correcte idealisten" rofl.

niet dat ik ooit in zo'n betoging zou meelopen, maar ik heb dan meer sympathie voor die dan die van NSV.

Shyheim

Legacy Member
Owja, nu zie ik pas die post over die busregeling, lal. Nogal debiel. :)

Nuja, ik vind sowieso van die betogingen nogal lullig, maar zoals ik zei heb ik net ietsje meer sympathie voor een groep die ageert op eentje die openlijk neonazi's en collaborateurs vereert. Als dat mij een "politiek-correcte idealist" maakt, dan is dat maar zo.

glashelder

Legacy Member
Klaar met samenvatten voor vandaag :)

Ik ben om 16u begonnen. Ondertussen wel nog gegeten, hier teveel gepost, domme Facebook-spelletjes gespeeld en vanalles en nog wat, en zo tussendoor een pagina samenvatten om dan weer 10-15 minuten wat anders te doen. In totaal 20 pagina's samengevat :)

Geen idee of ik nu mee ben tot aan de laatste les, aangezien die lessen één zooitje zijn.

Nu ga ik serietjes kijken en niks doen.

midas

Legacy Member
Daffy_2D zei:
Hier ook oso gedaan, Nederlands - geschiedenis. Eén goede raad: onderschat geschiedenis niet. Zijn er maar weinig die er in 't 1e jaar er van de eerste keer doorraken.... Nuja, mocht ge vragen hebben ;)

Bedankt,zal ik onthouden :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan