Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Karre zei:

e.House zei:Jip das volgende week, maar dat is maar een halve marathon (hoewel ze het studentenmarathon noemen, maar dat heeft met vroeger te maken toen er nog wel een ganse marathon werd gelopen). De marathon die ik ga lopen is in april in Zeeuws-Vlaanderen.
Die studenten halve marathon van de KUL is anders wel een dikke aanrader, zeer mooi parkoer (toch tenminste als je de halve loopt en niet de vijf of de tien kilometer).
Overigens is er in mei nog een andere interessante wedstrijd van de KUL van Leuven naar Louvain-La-Neuve lopen (is 33km maar je kan dit ook met twee doen als bike and run). Ook een hele mooie loop, wel een stuk zwaarder aangezien daar toch fameuze hellingskes tussen steken, maar een heel fijne ontspannen sfeer.
. Lijkt me wel tof, maar is momenteel een beetje boven m'n capaciteiten (moest het nu 1/4 marathon zijn
), misschien eens volgend jaar!Da's al oud ze.Fireflies zei:

Karre zei:

kay-gell zei:FF aan het twijfelen of ik nu 'komen eten' aan het kijken ben of 'tienermoeders'.
Blanco zei:

Dolle Rolf zei:



Karre zei:

Daffy_2D zei:Hier ook oso gedaan, Nederlands - geschiedenis. Eén goede raad: onderschat geschiedenis niet. Zijn er maar weinig die er in 't 1e jaar er van de eerste keer doorraken.... Nuja, mocht ge vragen hebben![]()
