Daffy_2D
Legacy Member
midas zei:Secundair, bachelor engels-geschiedenis![]()
Hier ook oso gedaan, Nederlands - geschiedenis. Eén goede raad: onderschat geschiedenis niet. Zijn er maar weinig die er in 't 1e jaar er van de eerste keer doorraken.... Nuja, mocht ge vragen hebben

Daarnet een big smile, omdat ik een zeehond-aka-knuffelbeest op straat gevonden heb... Dat me erg deed denken dat ik nog als kind heb gehad. Beetje nostalgisch dus...



