Archief - Je glimlach van vandaag - deel 16

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Orchidee

Legacy Member
SiRdeK zei:
Ja nu moet ge ook ni overdrijven hè :p

Bijna altijd dan :p
nee, ff serieus, kheb heel veel respect hoor voor mannen. Een wereld zonder mannen zou zo saai zijn!

SHIGSY

Legacy Member
Glimlach zit soms in een klein hoekje. Ik rij daarstraks met de fiets naar huis en er rijdt voor mij een trage rijschoolwagen waar ik uit voorzorg wat afstand van neem. Zie ik als nummerplaat 1-AHH-??? staan. Spreek de letters eens uit, enfin, vond dat wel grappig. Dus als je in het Gentse je rijbewijs moet afleggen en er gebeuren brokken, check je eigen plaat dan eens voor een The Simpsons-geluidje.

pie-jie

Legacy Member
sta ik op de trem te wachten, komt er een gek wijven lallen over god en jezus dat ze mensen wil bekeren tot het christendom. kzeg in plat west vlaams:"makt daj weg zit" en weg was ze :D

freakykiller

Legacy Member
SHIGSY zei:
Glimlach zit soms in een klein hoekje. Ik rij daarstraks met de fiets naar huis en er rijdt voor mij een trage rijschoolwagen waar ik uit voorzorg wat afstand van neem. Zie ik als nummerplaat 1-AHH-??? staan. Spreek de letters eens uit, enfin, vond dat wel grappig. Dus als je in het Gentse je rijbewijs moet afleggen en er gebeuren brokken, check je eigen plaat dan eens voor een The Simpsons-geluidje.

Wat :wtf: ?

freakykiller

Legacy Member
SHIGSY zei:
Merçi Lemme!



Ssst, humorlogica achter een glimlachmoment nooit in vraag stellen. :p

It made perfect sense in that specific moment!

Ja maar dat Gentse rijbewijs gedoe verwarde me volledig :unsure:

Blanco

Legacy Member
Mijn pa die zei dat mijn ma binnenkort gaat zien naar Marco Prostato.
Vaderhumor...

midas

Legacy Member
Supernamiddagje gehad :) Eerst wat in het Citadelpark iemand vanop cursus wat gitaardingen geleerd en daarna samen gaan bowlen en poolen in de overpoort ^^

Heb nu ook snel een glimp kunnen opvatten van de kattenbergcampus,waar ik volgend jaar ga zitten :D

SiRdeK

Legacy Member
Daarnet was die Lingovideo van cumshot op tv en mijn zus van 12 vroeg aan mij wa da was :p Ik zei ja ik weet het ma ik ga het ni zeggen.

Dan mijn ma alle zeg da. Ik zei ma nee google het maar eens. Och ge weet het zelf ni. Ik zei nee idd.

Li1quid

Legacy Member
SiRdeK zei:
Daarnet was die Lingovideo van cumshot op tv en mijn zus van 12 vroeg aan mij wa da was :p Ik zei ja ik weet het ma ik ga het ni zeggen.

Dan mijn ma alle zeg da. Ik zei ma nee google het maar eens. Och ge weet het zelf ni. Ik zei nee idd.

Leggen ze dat daarna niet uit op het programma zelf ? :p

SiRdeK

Legacy Member
Li1quid zei:
Leggen ze dat daarna niet uit op het programma zelf ? :p
Ja maar dat lieten ze op tv niet zien. Dus moest ik als grote broer mijn verantwoordelijkheid nemen :unsure:

Daffy_2D

Legacy Member
midas zei:
Heb nu ook snel een glimp kunnen opvatten van de kattenbergcampus,waar ik volgend jaar ga zitten :D

Hmm, ik moet lachen als ik er voorbij loop/rijd... Omdat ik er vanaf ben :p
Good old times ^^ Lager of secundair onderwijs?

midas

Legacy Member
Daffy_2D zei:
Hmm, ik moet lachen als ik er voorbij loop/rijd... Omdat ik er vanaf ben :p
Good old times ^^ Lager of secundair onderwijs?

Secundair, bachelor engels-geschiedenis :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan