ironhorn
Legacy Member
Sakke1994 zei:Stuk of drie kotsmomenten (Zweet van die dikke opdrinken, bungee-toilet vol met stront en nog een) waarbij ik twijfelde tussen lachen of kotsen![]()
de vulkaan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sakke1994 zei:Stuk of drie kotsmomenten (Zweet van die dikke opdrinken, bungee-toilet vol met stront en nog een) waarbij ik twijfelde tussen lachen of kotsen![]()

ironhorn zei:de vulkaan?
dunno zei:Net pannenkoeken, appelcake en rijstpap als ontbijt gehad.![]()

open doen en antwoorden op hun vragen is tofferbelvedere86 zei:getuigen van jehova die hier in de straat passeren. overal staan ze voor een gesloten deur![]()




:')pikeowned zei:Opdringerige Belgacom medewerker die na lang doorzagen vraagt aan mij wat nu uiteindelijk de reden is waarom wij niet overstappen van Telenet naar Belgacom waarop ik antwoord dat ik in het verleden slechte ervaringen heb gehad met belgacom.
Hij: "Ja wij hadden 40 jaar geleden ook slechte ervaringen met Duitsland".
Ik:"Bedoeld u niet 70 jaar geleden?"
Hij: "U snapt wat ik bedoel"
Ik: "Dus u wilt een grote telecom operator vergelijken met Nazi Duitsland? Hmm nu ben ik toch wel erg aan het twijfelen om over te stappen"
Hij: *tuut*tuut*
Nu voel ik mezelf wel goed![]()

Het zijn kleine dingen die je gelukkig maken!Orchidee_x zei:Inderdaad![]()

