Archief - Je glimlach van vandaag - deel 16

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Furon

Legacy Member
Dennoman zei:
Spider-Man 3 zoog dan ook ezelskloten

True

Dennoman zei:
en was als ik me niet vergis ook een bescheiden kassaflop.

Although the film received mixed reviews from critics, in contrast to the previous two films' highly positive reviews, it stands as the most successful film in the series worldwide, Marvel's most successful film, and Sony Pictures Entertainment's highest grossing film to date.

It is the third highest-grossing film worldwide in 2007 behind Pirates of the Caribbean: At World's End and Harry Potter and the Order of the Phoenix and 17th of all time.

Gross revenue $890,871,626

glashelder

Legacy Member
Haha, vaag mens waarmee ik ooit in klas heb gezeten vult eens zo'n vragenlijstje in op Facebook.

25. First crush: With one? Dreamboy? Or my old classmate Richard? Or first anime/book crush, Helios?
27. First word: ??? How should i know that one? Many memories was not good then.
29. Last person you talked to in person: I don't answer this ridicules question.

Muscleduck

Legacy Member
Jackass 3. Efkes getiwjfeld of ik wel wou kijken, en uiteindelijk toch goed gelachen.

Crashtestdummy

Legacy Member
koebeest zei:
Die kerel zijn prentje is een kruising tussen Charlie Sheen en Sylvester Stalone imo
der heeft al enen exact tzelfde gezegd in de chat :lol:

R3L4X

Legacy Member
Muscleduck zei:
Jackass 3. Efkes getiwjfeld of ik wel wou kijken, en uiteindelijk toch goed gelachen.

Stuk of drie kotsmomenten (Zweet van die dikke opdrinken, bungee-toilet vol met stront en nog een) waarbij ik twijfelde tussen lachen of kotsen :p

Muscleduck

Legacy Member
Die zweetcoctail en bungee toilet waren idd goor, maar gelukkig kan ik daar goed tegen als ik dat zie op TV :)

EternalSilence

Legacy Member
The latest version is 0.9.7 ; but we haven’t made the OSX build yet.

If you are confused by these choices, then you definitely want one of these. If you are still confused by choices, then pick the first one. If you are still confused, then you need to pick a different hobby.

:D

[LRRP]

Legacy Member
Vorige week donderdag met glans geslaagd voor mijn manoeuvres en vakbekwaamheid voor de C :)


Weer een superleuk weekend achter de rug :p

_ns_

Legacy Member
Dennoman zei:
That 70s Show complete serie voor €40 bij iBood. Probeer wat af te wegen of ik het ga kopen aangezien ik eigenlijk de serie op tv al wel redelijk beu gezien ben na 5 herhalingen of zo.

Moest mijn budget al niet opgeslorpt zijn door andere zaken, khad die box meteen gekocht hoor :D.

Energised

Legacy Member
het "flex" systeem van mijn bedrijf waardoor ik mn werkuren zelf mag invullen ^^ half dagje genomen en al lekker thuis !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan