Babs
Legacy Member
Dreetn zei:YouTube - Heart Attack Grill
Edit: ze zeggen dat die grootste burger 8000kcal is
Das toch gewoon niet mogelijk? 1500kcal had ik zo gedacht, maar 8000![]()
I give you:
The world's largest gummy bear
Goed voor 12.600kcal

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dreetn zei:YouTube - Heart Attack Grill
Edit: ze zeggen dat die grootste burger 8000kcal is
Das toch gewoon niet mogelijk? 1500kcal had ik zo gedacht, maar 8000![]()

JimmyPatterson zei:Ge zijt verdomme één keer naar de VS geweest kerel en ge doet precies of ge der jaren hebt gewoond :ironic:. Burger King is goed maar zeker niet beter dan goeie frituren in dit land, idem voor Wendy's. En als ge dat niet beseft, is het duidelijk dat ge uw smaakpapillen al lang kwijt zijt.
. Of kroketten, eet ik ook wel nog graag.Babs zei:

Karre zei:Want je moet natuurlijk jaren gewoond hebben in de VS om eten te beoordelen :ironic:. De meeste frituren trekken gewoon hier op niets meer omdat velen hun eigen friet zelfs niet meer maken maar gewoon zakken diepvriesfrieten aankopen. En dat zou hun troef dan moeten zijn want het vlees van een frituur vind je zo wel in O'cool of weet ik veel waar nog. Oh wacht, we zitten in België. De lokale frituur afbreken is zoals een cartoon van Mohammed omhoog steken. Al moet ik wel toegeven dat ik sowieso al niet echt voor friet ben en het maar als gewoon beschouw daar waar anderen dat blijkbaar enorm lekker kunnen vinden en je mij zelfs een groter plezier doet met een lekkere aardappelpuree gemaakt door mijn grootmoeder. Of kroketten, eet ik ook wel nog graag.
.anders wel ja, maar altijd beter frietjes van thuis, zelf gesneden van goei patattenns boy zei:Sorry, maar een frituur kunt ge imo echt niet vergelijken met Amerikaanse ketens of het 'namaken' bij u thuis. Altijd iets anders, frietjes van de frituur.
in goeie en verse olieDelirium zei:

DeViL-M4N zei:anders wel ja, maar altijd beter frietjes van thuis, zelf gesneden van goei patattenin goeie en verse olie


ns boy zei:Sorry, maar een frituur kunt ge imo echt niet vergelijken met Amerikaanse ketens of het 'namaken' bij u thuis. Altijd iets anders, frietjes van de frituur.
Smashy zei:Als je de frieten bij Wendy's gaat vergelijken met frieten in een goed frietkot (ja Karre, die bestaan) dan zijn ze bij ons inderdaad beter maar qua hamburgers kan er niks tippen aan die bij Wendy's. Zowat elke hamburger die ik hier heb gegeten in verschillende frietkoten/fastfood restaurants is niks waard zonder de saus terwijl die zonder saus bij wendy's nog altijd goed smaakt.
3/4 lb.* Triple - Wendy's
Ik heb hier nog nergens een burger gevonden met 3 stukken vlees (ja ik eet veel vlees) en als je bij mcdonalds of quick de burger gaat vergelijken met de foto is het vlees ineens half zo dik.
ns boy zei:Sorry, maar een frituur kunt ge imo echt niet vergelijken met Amerikaanse ketens of het 'namaken' bij u thuis. Altijd iets anders, frietjes van de frituur.
DeViL-M4N zei:Likert heeft ook maar 1 goei frituur, zoals de meeste dorpen zeker, al de rest is slecht tot doenbaar, Gerards FTW
thuis frietne blijven tbest, maar we doen da enkel in de zomer als we alles kunnen open zetten, anders riekt ons huis teveel naar frietvet ( open keuken, open traphal)
DeViL-M4N zei:Likert heeft ook maar 1 goei frituur, zoals de meeste dorpen zeker, al de rest is slecht tot doenbaar, Gerards FTW
thuis frietne blijven tbest, maar we doen da enkel in de zomer als we alles kunnen open zetten, anders riekt ons huis teveel naar frietvet ( open keuken, open traphal)
Delirium zei:Haha, zalig zo ne gummy bear. Doet me denken dat ik ooit zo eens een reuze Napoleonsnoepke (zo van die zure gele bollen) gezien had. Die had toch de grootte van een kleine voetbal en daar zat ook een hamer bij om die kapot te kloppen.
And I give you...
The Sloppy Roethlisberger
Goed voor een kleine 140 000 kcal![]()

ja die zijn ook niet slecht, maar das niet in likert ey !! en te ver voor ons, koude frieten als ge thuis komt, blehBlanco zei:Ik vind frituur "Den Bos" in Sint-Katherina-Lombeek anders ook ni slecht. (en snel bediend)


ja die brug is tijdelijk weg, maar anders is da voor ons ook te ver hoor, we wonen bijna tegen roosdaal maar nog steeds likerts grondgebied (niet ver van de schaatsbaan en buur van SweetfireShyheim zei:zeker omdat die brug daar naar momenteel naar 't schijnt weg is tussen lombeek en liedekerke daar wat verder?
als ik mij niet vergis speelt daar ook een caféploeg "sparta den bos(ch)"![]()
'k heb op die hunne parking nog mijn manoevres moeten oefenen met de rijschool een dikke 5j geleden![]()
)