Archief - Je glimlach van vandaag - deel 16

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Muscleduck

Legacy Member
Vandaag baas gesproken en hij zei dat mijn 3 maanden voorbij zijn (minimum interim periode) en dat we maandag eens moeten praten, maar dat ik me geen zorgen moet maken :applause:

N1CK

Legacy Member
Karre zei:
Of kledij zoals Esprit (het meeste dan toch) waarbij je echt al moet gaan zoeken van welk merk het is :p.

Dat bedoel'k dus :D zal wel iets van een merk zijn, maar dat staat bij de meeste van mijn T-shirts binnenin aan de achterkant ^^

Esprit en JBC

pinoken zei:
Merkloze kledij is voor mij de enige kledij, de rest is wannebewiththegroup kledij

'k Moet er niks van weten, 'k ben geen rondlopende reclamepaal.

Mijn glimlach: een zalige dag achter de rug met men nieuw lief

Shyheim

Legacy Member
ja bij 会員証な SUPERDRY 会員証な is da wel kei subtiel

Morrissey

Legacy Member
Shyheim zei:
ja bij 会員証な SUPERDRY 会員証な is da wel kei subtiel

Da's dan ook geen écht schoon merk natuurlijk.

Baats

Legacy Member
Om een keer een poster in deze thread te quoten.


"De gustibus et coloribus non est disputandum"

Baats

Legacy Member
N1CK zei:
:angry:

(Déjà vu, Baats ?)

Ja :cry:


OT: Eindelijk eens een oude kast vol met cursussen uitgekuist. Cursussen van het 5e en 6e moet ik blijkbaar nog bijhouden.. Met mijn chance zou ik sowieso controle krijgen, moest ik die ook buitenzwieren..

kay-gell

Legacy Member
Dat kieken bij komen eten die denkt dat anderhalve lepel 11 lepels zijn. :doh:

ShadesOfJae

Legacy Member
kay-gell zei:
Dat kieken bij komen eten die denkt dat anderhalve lepel 11 lepels zijn. :doh:

Doet mij er aan denken. Vorig jaar op skivakantie moesten we bij de aardappelpuree (zo uit een zakje :p) 7 cuillères water toevoegen. Niemand die zo slim was om eraan te denken dat dit natuurlijk eetlepels waren. Hadden we daar 7 tassen water bij gekapt. :D "Zouden we er niet nog wat water bijdoen, wat dit zijn nogal kleine tassen hé?" Hopla, nog eens die pot onder de kraan. We konden onze puree drinken. :p

Morrissey

Legacy Member
LugeR zei:
Doet mij er aan denken. Vorig jaar op skivakantie moesten we bij de aardappelpuree (zo uit een zakje :p) 7 cuillères water toevoegen. Niemand die zo slim was om eraan te denken dat dit natuurlijk eetlepels waren. Hadden we daar 7 tassen water bij gekapt. :D "Zouden we er niet nog wat water bijdoen, wat dit zijn nogal kleine tassen hé?" Hopla, nog eens die pot onder de kraan. We konden onze puree drinken. :p

:lol:

pinoken

Legacy Member
LugeR zei:
Doet mij er aan denken. Vorig jaar op skivakantie moesten we bij de aardappelpuree (zo uit een zakje :p) 7 cuillères water toevoegen. Niemand die zo slim was om eraan te denken dat dit natuurlijk eetlepels waren. Hadden we daar 7 tassen water bij gekapt. :D "Zouden we er niet nog wat water bijdoen, wat dit zijn nogal kleine tassen hé?" Hopla, nog eens die pot onder de kraan. We konden onze puree drinken. :p

vloeibare pettatenpuree :drool:

pietje frietje

Legacy Member
Blijkbaar zijn er op dit moment in Gent zware rellen tussen het NSV (Extreemrechtse partij die erkend is door de UGent) en de 'communistische' partij en sympathisanten, die dus vandaag ging protesteren tegen het NSV :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan