Archief - Je glimlach van vandaag - deel 16

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dastardly

Legacy Member
ben ik efkes aan't rondklikken op die site van bo dingeskes van uit tienermoeders om is goed te lachen met het afschuwelijke werk dat daar geleverd is, kom ik ineens op dit uit :rofl:

de boodschap + de zware dt fout (telt dat eigenlijk als dt fout ?) maken het kompleet

GosU

Legacy Member
N1CK zei:
Dat bedoel'k dus :D zal wel iets van een merk zijn, maar dat staat bij de meeste van mijn T-shirts binnenin aan de achterkant ^^

Esprit en JBC



'k Moet er niks van weten, 'k ben geen rondlopende reclamepaal.

Mijn glimlach: een zalige dag achter de rug met men nieuw lief

Als je dat bedoeld met merkloos. Kan ik alleen maar instemmen. Of het moet mij echt aanstaan.

Shyheim zei:
ja bij 会員証な SUPERDRY 会員証な is da wel kei subtiel

Vind ik juist er mooi aan (Heb iets met de oosterse wereld enz) Maar mag niet te opzichtig worden wel.

Karre zei:
Vergeet Jack & Jones niet. Al vind ik dat niet mooi :unsure:

Bah :puke:, Is zo een merk dat niets waard is en gewoon altijd hetzelfde uitbrengt, maar dan met een andere opdruk.. Ooit eens een broek van gekocht. 3keer wassen en de naaisels begonnen los te komen.

Pred

Legacy Member
Dastardly zei:
ben ik efkes aan't rondklikken op die site van bo dingeskes van uit tienermoeders om is goed te lachen met het afschuwelijke werk dat daar geleverd is, kom ik ineens op dit uit :rofl:

de boodschap + de zware dt fout (telt dat eigenlijk als dt fout ?) maken het kompleet

anders rijmt dat niet hé :unsure:

GosU

Legacy Member
Heb ik al veel gezien, maar dan op sletloggen. En meestal in gebrekkig engels met overal é's etc waar ze niet horen om het wat 'mooier' te maken.

Starrk

Legacy Member
Justin Bieber zit vast in zijn hotelkamer in het Engelse Liverpool. Duizenden gillende meisjes bestormden het hotel waar de tienerster verblijft. Bieber brengt hiermee de publieke veiligheid zodanig in gevaar, dat de politie er nu mee dreigt om hem te arresteren.

Doe het Britse politie! Doe. Het.

pinoken

Legacy Member
rscaboy zei:

Als je dat artikel leest dan kan je al goed raden naar het gemiddelde IQ van die fans. What the fock elvis presley was 100x zo populair maar die fans vertrappelden elkaar teminste niet. Deze meisjes zouden elkaar vermoorden alleen maar om hallo te zeggen tegen die gast.

Ik wou dat hij zich liet zien op zijn balkon en er ineens afsprong :lol:
Maar ik denk eerder dat die in een hoekje zit te knikkebollen omdat hij bang is.

rscaboy

Legacy Member
Dennoman zei:
Manman. Bevestigt Liverpool ook nog eens als een marginale beerput.

Valt nog mee in vergelijking met bepaalde buurten in Londen, Hammersmith is Liverpool in het kwadraat.

midas

Legacy Member
Da liedje van Vienna aan het afspelen op mijn pc met tmf op de achtergrond van de tv die nog aanligt, plots begint dat liedje daar ook te spelen. Wist niet dat ze zo bekend waren? :D

Slabbetje

Legacy Member
Dastardly zei:
ben ik efkes aan't rondklikken op die site van bo dingeskes van uit tienermoeders om is goed te lachen met het afschuwelijke werk dat daar geleverd is, kom ik ineens op dit uit :rofl:

de boodschap + de zware dt fout (telt dat eigenlijk als dt fout ?) maken het kompleet

kompleet

kompleet

kom

k

:angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan