KIA_Killer
Legacy Member
hatetn zei:binnenkort in de ergernissen topic:
die van mijn werk komt af de ze ne kleine ga krijgen van mij en ze klaagt me aan voor ongewenste intimiteiten en verkrachting
Lees- en discussievoer voor de 'heb jij een lief'-topic :applause:

djbramz zei:Ik kan nogmaals m'n duizend-posts-moment herbeleven weldra.
Wel vreemd dat topics effectief gelinkt zijn met postcount, ik dacht dat er per post gewoon een tellertje werd verhoogd ofzo...
Ik denk dat het systeem toch net iets complexer in mekaar zit




. Was wel pokkesaai eigenlijk...kheb heel tijd naar series moeten kijken voor den tijd te vullen 


