Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KIA_Killer

Legacy Member
hatetn zei:
binnenkort in de ergernissen topic:
die van mijn werk komt af de ze ne kleine ga krijgen van mij en ze klaagt me aan voor ongewenste intimiteiten en verkrachting

Lees- en discussievoer voor de 'heb jij een lief'-topic :applause::p

djbramz zei:
Ik kan nogmaals m'n duizend-posts-moment herbeleven weldra.

Wel vreemd dat topics effectief gelinkt zijn met postcount, ik dacht dat er per post gewoon een tellertje werd verhoogd ofzo...

Ik denk dat het systeem toch net iets complexer in mekaar zit ;)

hatetn

Legacy Member
KIA_Killer zei:
Lees- en discussievoer voor de 'heb jij een lief'-topic :applause::p



Ik denk dat het systeem toch net iets complexer in mekaar zit ;)



vanwaar dan precies? ik ga heel die topic nie doornemen ze

postcount idd. nu ooit afgeschaft geweest en dan teruggekomen. moesten al mijn post er bij staan kzat al boven de 20k dus laat maar. spam die direct werd gewist niet meegeteld:p

blijkbaar ben ik er een kleine 500 kwijt want kzat al tegen 7200

Hollow

Legacy Member
11 jarige zus die per ongeluk volgende kettingmail naar me doorstuurt :p:

Zoenen met de liefde van je leven, dit is ENG!!!

Deze stuur ik dus echt wel door ...Te nieuwsgierig welke naam er verschijnt!!!

Lees dit :

Je zal zoenen op de laatste beste vrijdag met de liefde van je leven.

Morgen word het de mooiste dag van je leven, zend dit naar 15 mensen in 15 minuten. Dan druk je F6 in en je ziet de naam op je scherm. Dit is zo eng , want het werkt !!

Stabby

Legacy Member
Mijn broer die mijn Sennheiser HD555 op zijn laptop test met 192kbps MP3's en besluit dat zijn goedkope oortjes veel beter zijn. Hij zegt dat het menselijk oor niet beter kan horen dan 192kbps :rofl:

Selderijstok

Legacy Member
Stancke zei:
Morgen valt anderhalfuur les weg:love:

Vandaag 3u hier :). Was wel pokkesaai eigenlijk...kheb heel tijd naar series moeten kijken voor den tijd te vullen :p

zipke

Legacy Member
't Is niet echt een glimlach, maar ik wist niet waar ik het moest posten.

Ligt het aan mij of lijkt "Fragma-Memory" echt als twee druppels water op Infinity? (behalve de tussen vocals)

:eek:

YouTube - Fragma - Memory (Klaas Mix Edition)
Dit is wel de Klaas Remix, maar dude, get some inspiration? :D

Edit: en ik vind het niet half zo goed eigenlijk. 't is precies hetzelfde liedje maar met meer bassen

Orodreth

Legacy Member
Ik en men ex die weer met elkaar praten (ik zie dat meisje nog steeds dood graag). Ze gaf me zelfs een simpel compliment vandaag. Dit gaf me gewoon een gigantisch goed gevoel, me happy again :). Natuurlijk begin ik niet te zweven. Voetjes op de grond!

djbramz

Legacy Member
Stabby zei:
Mijn broer die mijn Sennheiser HD555 op zijn laptop test met 192kbps MP3's en besluit dat zijn goedkope oortjes veel beter zijn. Hij zegt dat het menselijk oor niet beter kan horen dan 192kbps :rofl:

Over die oorkes:rofl: Over dat van 192kbps, er zijn al verscheidene studies die hebben aangetoond dat zeer weinig mensen het verschil kunnen aanduiden tussen 320kbps en 192kbps.

Stabby

Legacy Member
Hangt er ook vanaf waarmee je luistert he. Een koptelefoon als de HD555 toont een pak meer detail. Daar is het verschil tussen 192 en 320kpbs duidelijk hoorbaar.

renaat13

Legacy Member
raar maar waar glimlach van de dag: Mensen die schelden op je terwijl ze geen flauw idee hebben wrm ze het doen/ ofwel omwille van leugens en zever.

Wrm vind ik dit zo grappig. Ik blijf dan kei beleefd en zeg het op het einde van de conversatie. Het feit dat jij scheld zegt meer over jou opvoeding dan die van mij. Staan ze daar met een mond vol tanden en krijgen ze niets meer gezegd :p Strike :rofl:

Spectre

Legacy Member
zipke zei:
't Is niet echt een glimlach, maar ik wist niet waar ik het moest posten.

Ligt het aan mij of lijkt "Fragma-Memory" echt als twee druppels water op Infinity? (behalve de tussen vocals)

:eek:

YouTube - Fragma - Memory (Klaas Mix Edition)
Dit is wel de Klaas Remix, maar dude, get some inspiration? :D

Edit: en ik vind het niet half zo goed eigenlijk. 't is precies hetzelfde liedje maar met meer bassen

YouTube - Guru Josh - Infinity (original full video)

:love:

pak beter dan dat misbaksel dat nu de hype van het moment is :puke:

Euphoria

Legacy Member
Ons ma die mij ineens wakker roept

"Wilt ge blijve ligge ?"

Ik : wtf ? JA !

Doorgemaft , thuisgebleven , en dan hele namiddag Cod5 gespeelt :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan