Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Raukaris

Legacy Member
paper binnen gedaan om 2008-11-26 23:59:45 :lol:

15 seconden later en het was waardeloos :unsure:

Gavin

Legacy Member
Ik heb er ook eens eentje geüpload om 23:59:54. Screen staat nog steeds pronken op de andere PC.

Heerlijk gevoel. :D

Darks

Legacy Member
Als ge dan juist voordat ge kunt klikken een Windows freeze krijgt flipt ge toch major denk ik :p

Darks

Legacy Member
Op Radio 2 kon je vandaag uw mening geven over het koningshuis. Iemand wou dit kwijt:

'Dat ze die wat met hun vlagskes staan te zwaaien en het koningshuis zo geweldig vinden de dotatie dan ook maar laten betalen.'

Vond ik wel ff goed :)

KIA_Killer

Legacy Member
't forum is al terug? Cool :) 't is maar te hopen dat het nu sneller is hé!

Euphoria

Legacy Member
Lol mag 2 dagen thuisblijven ipv gisteren alleen , woohoo zalig :D

Nachtje door codden peisk ^^

GaMe®

Legacy Member
GaMe® zei:
Ik heb een Wake-up light van Philips die zoemt waar ik niet van kan slapen, dat mag toch niet voor een wekker!

Dus mail ik naar de klantendienst, ik mag een firma contacteren die mijn wake-up light probleemloos zou omruilen.

Ok, gebeld, die firma komt de volgende dag mijn wake-up light ophalen. Vandaag krijg ik een mail van die firma dat ze mijn toestel niet kunnen behandelen :s

Ofwel moet ik 20 euro betalen en dan sturen ze dezelfde lamp terug :s ofwel vernietigen ze de lamp en moet ik 10 euro betalen..

Hoe schandalig is dat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!????? :angry:

:applause: Kreeg net telefoon dat Philips nu toch de toelating/opdracht heeft gegeven aan die firma om mijn wake-up light om te wisselen!

Stabby

Legacy Member
GaMe® zei:
:applause: Kreeg net telefoon dat Philips nu toch de toelating/opdracht heeft gegeven aan die firma om mijn wake-up light om te wisselen!

Je hebt het waarschijnlijk gemist, maar ik had al eens gereageerd op je post. Je wake-up light binnenbrengen gaat het probleem niet oplossen want elk toestel zoemt. Alleen hebben de meesten er geen last van...

BuffaloKampioen

Legacy Member
Ik kreeg daarjuist een netlog link op msn. Een vriendje van mijn kleine zus die vroeger altijd kwam spelen bij ons thuis, is een guido geworden... Ze zei dat hij zelf meedoet aan European Jump Masters. 1 of andere jumpwedstrijd. :lol:

Foto van G_AllStar op Netlog

FroFro

Legacy Member
Deejay_Neo zei:
Ik kreeg daarjuist een netlog link op msn. Een vriendje van mijn kleine zus die vroeger altijd kwam spelen bij ons thuis, is een guido geworden... Ze zei dat hij zelf meedoet aan European Jump Masters. 1 of andere jumpwedstrijd. :lol:

Foto van G_AllStar op Netlog

lachen kan blijkbaar niet :p


OT: groene LP560-4 in mijn garage :love:

Tha_nOn

Legacy Member
Stabby zei:
Je hebt het waarschijnlijk gemist, maar ik had al eens gereageerd op je post. Je wake-up light binnenbrengen gaat het probleem niet oplossen want elk toestel zoemt. Alleen hebben de meesten er geen last van...

gij hebt wss zijn reden voor blijheid gemist
hij moest sowieso iets betalen zeiden ze eerst(zelfs voor het vernietigen), nu willen ze hem toch gratis omruilen

Meitzl

Legacy Member
afhaalchinees Oriental in Gent, 4€80 voor een lunchbox, zot lekker en meer dan genoeg

Die gaan me nog veel zien!

Spectre

Legacy Member
Deejay_Neo zei:
Ik kreeg daarjuist een netlog link op msn. Een vriendje van mijn kleine zus die vroeger altijd kwam spelen bij ons thuis, is een guido geworden... Ze zei dat hij zelf meedoet aan European Jump Masters. 1 of andere jumpwedstrijd. :lol:

Foto van G_AllStar op Netlog

lol de Gilles :p
Was vroeger mijn beste vriend, tot em zo'n nicht geworden is :sop:

FroFro

Legacy Member
Eindelijk vlucht gedaan met unief, en dus eerste keer gewichtloos geweest.

W-T-F.

Onbeschrijfelijk. Zotste gevoel tot hier in mijn leven denkek. Ik had me al vaak ingebeeld hoe da zou zijn, en dacht dan aan een zwembad ofzo, maar IRL is het toch een pak vetter. Ge weet ni wa u overkomt, ge kunt u totaal ni orienteren. Normaal moesten we ons goe vastgespen (vliegtuig is ni zo groot binnen :p) maar khad mijn gordels goe los gezet dus ik hing wel echt 40cm van mijne stoel mijn klembord als ne gek rond te draaien. Geschift leuk =) Duurde bij ons maar 2*10seconden, kan mij ni inbeelde wa het moet zijn om een half jaar in het ISS te wone :p Ik wist echt ni wa boven of onder was, sterker nog, khad het gevoel da we fucking snel naar boven werden gelanceerd, want gij zweeft in het niets, maar het vliegtuig raast naar benede dus ge wordt alsnog tege u rugleuning geduwd.

Eerst moet ge trouwens superhard optrekken obviously, en dan trekt ge ne G of 2.5-3. Ze hadde gezegd da we iets moeste late vallen om te late zien hoe hard da viel. Ik superenthousiast me meer in het gangpad gezet, klaar om mijn klembord te late vallen. Da vliegtuig begint te stijgen en kword keihard tege de grond geramd lol.

Probleem is wel, na 1G-3G-0G-3G-0G-3G-1G te hebbe gedaan, da menne kop nu nog steeds draait en ik wa doezelig ben :p Der heeft trouwes iemand moete kotsen in onze vlieger, da stonk :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan