Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
spray-bunny zei:Als de prof zijn klok 5 minuten voor staat ook.

GaMe® zei:Ik heb een Wake-up light van Philips die zoemt waar ik niet van kan slapen, dat mag toch niet voor een wekker!
Dus mail ik naar de klantendienst, ik mag een firma contacteren die mijn wake-up light probleemloos zou omruilen.
Ok, gebeld, die firma komt de volgende dag mijn wake-up light ophalen. Vandaag krijg ik een mail van die firma dat ze mijn toestel niet kunnen behandelen
Ofwel moet ik 20 euro betalen en dan sturen ze dezelfde lamp terugofwel vernietigen ze de lamp en moet ik 10 euro betalen..
Hoe schandalig is dat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????![]()
GaMe® zei::applause: Kreeg net telefoon dat Philips nu toch de toelating/opdracht heeft gegeven aan die firma om mijn wake-up light om te wisselen!

Deejay_Neo zei:Ik kreeg daarjuist een netlog link op msn. Een vriendje van mijn kleine zus die vroeger altijd kwam spelen bij ons thuis, is een guido geworden... Ze zei dat hij zelf meedoet aan European Jump Masters. 1 of andere jumpwedstrijd.
Foto van G_AllStar op Netlog


Stabby zei:Je hebt het waarschijnlijk gemist, maar ik had al eens gereageerd op je post. Je wake-up light binnenbrengen gaat het probleem niet oplossen want elk toestel zoemt. Alleen hebben de meesten er geen last van...
Deejay_Neo zei:Ik kreeg daarjuist een netlog link op msn. Een vriendje van mijn kleine zus die vroeger altijd kwam spelen bij ons thuis, is een guido geworden... Ze zei dat hij zelf meedoet aan European Jump Masters. 1 of andere jumpwedstrijd.
Foto van G_AllStar op Netlog


) maar khad mijn gordels goe los gezet dus ik hing wel echt 40cm van mijne stoel mijn klembord als ne gek rond te draaien. Geschift leuk =) Duurde bij ons maar 2*10seconden, kan mij ni inbeelde wa het moet zijn om een half jaar in het ISS te wone
Ik wist echt ni wa boven of onder was, sterker nog, khad het gevoel da we fucking snel naar boven werden gelanceerd, want gij zweeft in het niets, maar het vliegtuig raast naar benede dus ge wordt alsnog tege u rugleuning geduwd.
Der heeft trouwes iemand moete kotsen in onze vlieger, da stonk 